Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi
amazon-image
L'Oréal Paris Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi

L'Oréal Paris Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi

L'Oréal Paris Cilt Bakım  · www.lorealparis.com.tr
  4.51  (7967 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Anti-oksidan özellikleriyle bilinen Lavanta ve Biberiye yağlarının, rahatlatıcı özelliğiyle bilinen Beyaz Yasemin özüyle harmanından oluşan L'Oréal Paris Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi, yağlı his bırakamadan cildinizde rahatlık hissi sağlar.

Nasıl uygulanır?

İyice temizlenmiş cildinize uygulayın. Sabahları cildinize canlı bir görünüm kazandırmak için fındık büyüklüğünde kremi küçük hareketlerle cildinize yedirin. Akşamları hafif masaj yaparak uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%26
%8
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kübra S.
Kübra S. · 29 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçinde minik minik simler var. Sanırım bu simler sayesinde yüze parlaklık,canlılık veriyor. 2 3 saatte simler pek belli olmuyor ama yuzunuzdeki canlılık kaybolmuyor,ışıl ışıl geziyorsunuz. Makyaj bazı olarak kullanılıyor mu bilmiyorum ama ben bunu makyaj bazı olarak da kullanırım. Kokusu da hoşuma gitti ferah. Nem vermesi de gayet güzel ama en çok hoşuma giden yüzümü ışıl ışıl yapıp canlılık vermesi oldu.Kesinlikle alacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Husniye U.
Husniye U. · 36 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimin zaten yağlı olması sebebiyle iyice temizledikten sonra denedim. Mis gibi yumuşaklık ve canlılık verdiğini söyleyebilirim. Fakat cildimin yağlanmasını hızlandırdığını farkettim o yüzden sürekli kullanım aşamasında kararsız kaldım. Fakat göz çevremde oluşan kuruluğa bu tarz bir ürünün iyi geleceğini ve nemlendireceğini düşünüyorum. Bir de yağlı ciltler için ayrı bir formülasyon belki cildimde daha efektif bir sonuç verebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma H.
Fatma H. · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün formülü çok hafif, ağırlık hissi vermiyor. Sürüşünün kolaylığı, hızlı emilimi ve verdiği tazelik hissi ürünü mükemmel kılıyor. Beklentilerim vardı bu kremle ilgili denemeyi de istiyordum fakat bu kadar güzel bir etki de beklemiyordum. Uzun zamandan sonra Loreal'in yapmış olduğu nadir atılımlardan biri diye düşünebilirim bu krem için. Diğer ürünlerini de umarım en yakın zamanda deneme fırsatım olur ve umarım onlarda bu krem gibi şahanedir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten bütün vaatlerini yerine getiriyor, cildimde bıraktığı his çok güzel içerdiği yağlardan dolayı bebek gibi oldu, kokusu ise çok güzel, fakat yağlı ciltler çok sevmeyebilir bunun sebebi bıraktığı parlaklıktan dolayı cildi yağlandırdığını düşünebilirler ama kesinlikle herkesin bir kere şans vermesi gerektiğini düşündüğüm bir ürün, LOréal paris ürünlerini gönül rahatlığıyla kullanıyorum, kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HASAN Ö.
Hasan Ö. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
L'Oréal Paris anti-oksidan özellikleriyle bilinen Lavanta ve Biberiye yağlarını, rahatlatıcı özelliğiyle bilinen Beyaz Yasemin özleriyle harmanlanmasından dolayı İpeksi dokudaki Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi, yağlı his bırakmadan cildinizde rahatlık hissi veriyor. Aromatik kokusuyla deneyenleri cezbedecek düşünmeden alınabilir. ek olarak gönderilen ürünün miktarı (mg) biraz fazla olsa daha iyi olurdu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin K.
Yasemin K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün güzel fakat bu tazr ürünleri paket olarak bu kadar küçük paketlerde gönderdiğinizde tek sefer ya da iki sefer kullanabiliyoruz ve etkisini tam olarak değerlendiremiyoruz. Bir his bırakıyor ama bir ürün hakkında karar vermek için bence bir hafta kadan kullanılması gerekir bu paketler çok küçük o yuzeden yorumum çok sağlıklı olmayabilir. Yine de yumuşaklı ve kokusu nedeniyle kendim alıp deneyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur Ö.
Yağmur Ö. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim kullanabilecegim yapida bir urun degil ancak urunu denerken deneme boyunu arkadasim ile paylastim. Yapisindaki isiltidan hoslanmadim sade goruntuleri tercih ederim. Dokusu ve nemlendirmesi gayet guzel, boyle bir urun arayan arkadaslarima oneriyorum. Kokusu kisisel olarak degisiklik gosterir ancak yaza aylarina girdigimiz gunlerde daha ferah kokulari olan urunleri tercih etmekteyim bana fazla aromatik kokulu geldi bitkisel karisimindan olsa gerek.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sehernur S.
Sehernur S. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mükemmel bir ürün. Her hafta düzenli bakımlarımı yaparım. Genel olarak doğal yağlarla cildimi yatıştırıyorum gerekli ihtiyaçlarını doğal ürünlerle karşılıyorum. Ve o yüzden yüzüm ihtiyacı olan vitaminleri alıyor. Ama ürünü kullanmadan bir gün önce bakım yapmama rağmen kremi sürdükten3 dk sonra cildimde krem kalmamıştı. Yağlı bir his yaratmıyor. Çildi çok sakinleştiriyor. Kullanmanızı tavsiye ederim. Cidden çok güzel bir ürün en kısa sürede kullanmaya başlıcam.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özgenur K.
Özgenur K. · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandıktan hemen sonra kardeşimi arayıp önerdiğim kremdir. 3 gün düzenli denedim ve 4. gün arkadaşlarım yakınlarım cildimin güzelleştiğini söylediler. Onlar söyleyene kadar ben bile farketmemiştim sadece kullanıyordum o kadar. Ama şimdi başucu kremim oldu. Uygun fiyatı ile 7/24 cildimi nemlendirmek için kullanıyorum. Daha önce gece kremi olarak pahalı bir markanın ürünü vardı elimde, onun kokusundan rahatsızdım ama harika kokan bir kremle karşı karşıyasınız :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül Y.
Ayşegül Y. · 48 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim oldukça kuru ve hassas. Özellikle banyo sonrasında, yüzümde deriler dökülüyor. Banyodan sonra ne sürersem süreyim bu durum değişmedi. Bu yağ hem nemlendirdi ve bakım yaptı, hem de cilt tarafından emildi .(diğer yağlarda, cilt yağı emmiyor ve kötü bir his oluşuyordu) Ama bu ürün bir harika.. Cildim tarafından tamamen emildi ve çok güzel bir his oluşturdu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.