Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi
amazon-image
L'Oréal Paris Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi

L'Oréal Paris Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi

L'Oréal Paris Cilt Bakım  · www.lorealparis.com.tr
  4.51  (7967 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Anti-oksidan özellikleriyle bilinen Lavanta ve Biberiye yağlarının, rahatlatıcı özelliğiyle bilinen Beyaz Yasemin özüyle harmanından oluşan L'Oréal Paris Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi, yağlı his bırakamadan cildinizde rahatlık hissi sağlar.

Nasıl uygulanır?

İyice temizlenmiş cildinize uygulayın. Sabahları cildinize canlı bir görünüm kazandırmak için fındık büyüklüğünde kremi küçük hareketlerle cildinize yedirin. Akşamları hafif masaj yaparak uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%26
%8
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zehra T.
Zehra T. · 27 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru bir cilde sahip olduğum için bu ürün bana ilaç gibi geldi sabah akşam kullandım cildimi bebek gibi yumuşacık yaptı ❤ Ve makyaj altına kullandım resmen baz görevi gördü kadife bir cilt makyajı bıraktı ❤ Kuru ciltlilere şiddetle tavsiye ediyorum. Teşekkürler L'Oreal Paris Mucizevi Yağ ❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
emine e.
Emine E. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hafif kokusu olmasını sevmedim, parfüm içerdiği izlenimi veriyor, bunun dışında minicik bir parçası cildi nemlendirmeye yetti. 1 kez gece bir kez gündüz kullandım ve gece kullandığım zaman daha çok sevdim. İlk indirimde almayı düşünüyorum. Aynı ürünün yüz bakım yağını kullanıyorum ikisi birlikte daha iyi bir ikili olacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
yeşim ü.
Yeşim Ü. · 35 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Anında nemlenmiş ve ışıldayan bir görünüm sağlıyor. aynı zamanda rahatlıkla kullanabileceğim bir makyaj altı bazı. nem dokusunu dengelemesi çok hoşuma gitti. yumuşacık bir his bıraktı. Günlük hayatımda yorulan cildimin kaybettiği nemi ve ışıltıyı bu üründe buldum. Teşekkürler L'Oreal
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meral T.
Meral T. · 46 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürdükten sonra keyifli bir hiz bırakması hoşuma gitti. kendimi özel hissettim :) bence güzel bir ürün. Ben çocukluğumdan bu yana genellikle nivea ürünleri kullanıyorum. Ama artık yaşım ilerledikçe kendime daha çok özen gösterme isteği duymaya başladım. Bu tür bakım ürünlerini araştıracağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan Y.
Neslihan Y. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gün ışığında sanki ışıltılı bir baz sürmüşsünüz gibi cildi enteresan şekilde parlatıyor ve sağlıklı gözükmesini sağlıyor. Zaten daha önce kullanmıştım ancak tekrar alma fırsatım olmamıştı. Bu deneme boy krem ürünü yeniden hatırlamama ve hemen satın almama neden oldu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
mhb a.
Mhb A. · 37 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün ciltte bıraktığı his çok güzel. Kadifemsi bir yumuşaklık hissi veriyor. cildimde parlıklık sağladı. Çiçeksi kokusu mükemmel. Özellikle duştan sonra kuruyan yüz için mükemmel bir nem ve yumuşaklık sağlıyor. Fakat deneme boyu çok küçük olduğundan tam olarak emin değilim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe Ş.
Tuğçe Ş. · 29 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremi ilk kullandığımda yağlı olacağını düşünerek endişe etmiş fakat yağlı his bırakmaması beni son derece memnun etti. Aynı zamanda yüzüme ışıltı vermesi diğer yağlı kremlerden ayırt edici özellikte olduğunu gördüm. Cildime yumuşak his vermesi ve canlı görünüm kazandırması tercih etme nedenlerimden biri olabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem M.
Özlem M. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten kullandığım bir ürün, Sabah akşam sürekli kullanıyorum ve aşırı derecede memnunum. Kuru cildime o kadar iyi geliyor ki kullanmadığım sabahlarda kendimi aşırı derecede gergin hissediyorum. 5. kutuyu bitirmek üzereyim. Kesinlikle kullanılması gereken bir ürün olarak öneriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şerife Nur T.
Şerife Nur T. · 37 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lorak parisin bir cok ürününü kullanıyorum. Hem kozmetik hem makyaj ürünleri cilt ürünleri denemisligim var. şampuan olarakda kullandim. Gerçekten bu üründen cok memnun kaldim bebek gibi yumuşacık bir cilt oldu bende ilk kullanımda farkettim bunu kuru bir cilt yapım olduğu için farkedilmeyecek gibi degildi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MEHMET KAAN M.
Mehmet Kaan M. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa gönderilen tester ile denedim ve üzerine yapılan watsons indiriminde hem yağını hem kremi hemen aldım, tek kelimeyle harika, cildimde resmen pürüzsüzlüğü anında ortaya çıkarın bir krem ve cildimin akneye meyilli olmasına rağmen hiçbir sorun yaşamadım, denebunu ailesine çoook teşekkür ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.