Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Liftactiv B3 Koyu Leke Karşıtı Serum
amazon-image
Vichy Liftactiv B3 Koyu Leke Karşıtı Serum

Vichy Liftactiv B3 Koyu Leke Karşıtı Serum

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.55  (2723 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Cildin maruz kaldığı günlük faktörler altında koyu leke görünümü %25** artar.

VICHY LIFTACTIV B3 KOYU LEKE KARŞITI SERUM, Niasinamid (Vitamin B3), Glikolik Asitli peeling kompleksi ve Vitamin Cg içeren formülüyle, koyu lekelerin görünümünü azaltır.

1 AYDA KOYU LEKE GÖRÜNÜMÜNDE GÖZLE GÖRÜLÜR AZALMA SAĞLAR.*

*Klinik test, 44 kişi

Cilt tonu eşitlenir.

Kırışıklıkların görünümünü azalır.

Cilt ışıltılı görünür.​

Vichy B3 Koyu Leke Karşıtı Serum tüm cilt tipleri için uygundur ve dermatolojik kontrol altında test edilmiştir.

**Krutmann et al. The skin aging exposome

Nasıl kullanılır?

Cildinize birkaç damla uygulamak için aplikatörün ortasına bastırınız. Ayarlanabilir damlalığı sayesinde, cildinizde sadece leke görünümünün olduğu bölgelere veya tüm yüzünüze uygulayabilirsiniz.Sabah ve akşam temiz ve kuru bir yüze birkaç damla nazikçe masaj yaparak uygulayınız..

Güneş koruyucunuz ile rutini tamamlamayı unutmayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%23
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

İlknur A.
İlknur A. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelime ile bayıldım. Lekelerimde gözle görülür açılma var. Tamamen ihtiyacımı karşılıyor. Tek üründe hem leke açma özelliği hemde aydınlatıcı etkisi olması extra ürün kullanmaya ve maddi olarakda extra ücretler vermeye gerek kalmıyor. Ben çok beğendim özellikle aydınlık görünüm vermesi inanılmaz fresh ve canlı görüntüye sebep oldu. Eminimki uzun vadede faydasını daha çok göreceğimden kullanmaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu A.
Cansu A. · 31 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullanmadan önce benzer bir çok leke karşıtı ürün kullanmış ve hiç birinden sonuç alamamıştım. İlk kez 3-4 kez kullanımda bile lekelerde azalma sağlayan bir serum kullanıyorum. Yüzümde iki tane koyu renkli sivilce lekesi vardı 3.kez kullandığımda gözle görülür bir biçimde azalma oldu. Ben akşamları yatmadan önce temiz yüze vichynin kolajen kremini, üstüne de leke serumunu sürerek günde 1kez kullandım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MERVE B.
Merve B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yaklaşık kremle beraber 10 gündür kullanıyorum, yorum yapmam için erken olsa da gece yatmadan önce sürdüğümde sabaha yüzümün yatıştığını, sakinleştiğini görüyorum. sürdüğüm yerde sivilce vardı onları bile sabaha kadar yatıştırdığını görüyorum. bu konuda çok sevdim ve hızlı emiliyor. en az 1 ay kullandıktan sonra net etkisini göreceğime eminim. ama şuana kadar sevdim, memnunum. lekelere iyi geleceğini hissediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru Muslu
Ebru Muslu · 31 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vichy ürünlerini deneme fırsatım hiç olmadı, hamilelik sebebiyle de cildim epeyce sorunlu hem leke hemde akne problemleri yaşıyorum ürünü kullandığınız anda cildinizin parladığını ve yumuşacık olduğunu hissediyorsunuz, lekeler için çok uzun vadede denemek gerek ben hamile olduğum için küçük bir bölgemde deneme yaptım yanma kızarıklık vs gibi problemlerde yaşamadım hamilelik sonrasında deneyip lekeler ile ilgili faydası olacak mı deneyimleyeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ramazan B.
Ramazan B. · 41 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güvenilir ve temiz içerikli olması gayet iyi, daha büyük ebatta olsa çok daha güzel olurdu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aynur C.
Aynur C. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimde akneden dolayı lekelerim vardı bu ürünü düzenli kullandıktan sonra lekelerimde gözle görülür bir azalma oldu cilt tarafından hızlı emilimi olan ve yapış yapış bir his bırakmayan ürün. Arkadaslarim cildimdeki değişikliği farkedip ne uyguladığını sorar oldular cildimdeki canlilik fark ediliyor elimdeki ürün bittiğinde tekrardan alacağım teşekkürler Vichy 🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 52 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanımda bile cildim yumuşacık, aydınlık ve parlak oldu. Yağlı bir hissiyat bırakmadan cilt tonumu eşitledi. Çok aman aman lekelerim olmadığından sadece ufak tefek sivilce izlerimin hafiflediğini gözlemledim. Bıraktığı etkiyi ve dokusunu çok beğendim. Kırışıklıklar üzerindeki etkisini büyük boyunu alarak uzun vadede gözlemleyeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Minure Sude K.
Minure Sude K. · 25 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzünde akne, cilt bariyer zedelenmesi gibi birçok problem yaşayan ve çeşit çeşit markaların ürünlerini deneyen biri olarak en etkili ürünün Vchıy olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Çok fazla lekem yoktu lakin güneş yanığından kalan izlerim vardı ilk denememde bilendiler tonumu eşitleyerek yüzüme parlaklık verdi. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öykü A.
Öykü A. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben leke üzerinde sürdüm tamamen uygulamadım özellikle çene bölgemde egzama kaynaklı lekelerim vardı, net sonuç için uzun süre kullanım gerekmekte fakat sürüldüğü an bölgeyi yumuşacık yapıyor. Sadece kullanım olarak leke kremi olduğu için gündüz mü yoksa gece yatmadan mı sürüldüğü net bir şekilde belirtilsin isterdim. Orijinal boyunu uygun bulduğum zamanda alacağım Vichy kalitesine güveniyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi E.
Ezgi E. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eğer ki cilt tonunuzu eşitlemesi için bir ürün arıyorsanız o ürün #VichyliftactivB3 ! Doğru yorumu yapabilmek adına ürünü düzenli olarak kullandım tek kelimeyle mü-kem-mel.. Üstelik çok hassas cilt yapısına sahibim , her ürünü kullanamıyorum alerjik bi yapım var. Hiç bir problem yaşamadan bu ürünü kullanabildim. Harika yapısıyla incecik bi bitiş sağlıyor. Alın kesinlikle pişman olmayacaksınız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.