Vichy Liftactiv B3 Koyu Leke Karşıtı Serum
Cildin maruz kaldığı günlük faktörler altında koyu leke görünümü %25** artar.
VICHY LIFTACTIV B3 KOYU LEKE KARŞITI SERUM, Niasinamid (Vitamin B3), Glikolik Asitli peeling kompleksi ve Vitamin Cg içeren formülüyle, koyu lekelerin görünümünü azaltır.
1 AYDA KOYU LEKE GÖRÜNÜMÜNDE GÖZLE GÖRÜLÜR AZALMA SAĞLAR.*
*Klinik test, 44 kişi
Cilt tonu eşitlenir.
Kırışıklıkların görünümünü azalır.
Cilt ışıltılı görünür.
Vichy B3 Koyu Leke Karşıtı Serum tüm cilt tipleri için uygundur ve dermatolojik kontrol altında test edilmiştir.
**Krutmann et al. The skin aging exposome
Nasıl kullanılır?
Cildinize birkaç damla uygulamak için aplikatörün ortasına bastırınız. Ayarlanabilir damlalığı sayesinde, cildinizde sadece leke görünümünün olduğu bölgelere veya tüm yüzünüze uygulayabilirsiniz.Sabah ve akşam temiz ve kuru bir yüze birkaç damla nazikçe masaj yaparak uygulayınız..
Güneş koruyucunuz ile rutini tamamlamayı unutmayınız.
Puan dağılımı
Ürünü yaklaşık 1 haftadır düzenli olarak kullanıyorum. Yaşım 28 ve yağlı bir cilt yapısına sahibim. 4 damla olacak şekilde yüzüme eşit şekilde dağıtarak sürüyorum. Bıraktığı etkiyi ve dokusunu cok beğendim. Kesinlikle yüze bir aydınlık ve parlaklık veriyor. Yapısı asla yağlı bir yapı değil. Cilt serumu anında emiyor. Ciddi leke problemi olan biri değilim ya cildi tek ton ve aydınlık göstermesi kesinlikle ürünü düzenli kullanmaya beni teşvik etti. Deneyin pişman olmayacaksınız.
Vichy Liftactive B3 Koyu Leke Karşıtı serumu daha önce duymuştum ama deneme şansım olmamıştı, ürünü Vichy Liftactive collagen krem ile beraber kullandım ve iki kremin birlesimi sayesinde yüzüm çok daha pürüzsüz bir hal aldı. Vichy Liftactive B3 Koyu leke karşıtı serumu henüz 5 gündür kullandigim için yuzumdeki var olan lekeler ile ilgili bir yorum yapamam ama bu süreç içinde yuzumdeki lekelerde daha fazla bir koyulasma olmadığını söyleyebilirim. Serum bitene kadar kullanmayı düşünüyorum
Vichy markasını nemlendirme amaçlı zaten yıllardır severek kullanıyordum fakat liftactiv b3 kremi gerçekten aradığımı bulmamı sağladı. Sıkılaştırma amaçlı pek çok krem kullanmama rağmen hiçbirinden memnun kalmamıştım fakat bu krem oldukça etkili sürer sürmez farkı hissediyorsun ten rengini eşitliyor ve benim için en önemlisi yağlı his bırakmıyor. lekeler için serumla birlikte kullandım sanki lekelerimde bir tık açılma oldu ama uzun kullanım gerekiyor tekrar bu setten alacağım tam sonuç için
baya küçük geldi gözüme ama deneme süresi için yeterli olacağını düşünüyorum sıvı akışkan yapısı var mat bitişli bir serum uzun vadede orjinal boyu alınabilir.
Ürünü 1 aydır kullanıyorum, tamamen bitirdikten sonra yorum yapıyorum. Kremiyle birlikte kullandım, ilk kullanımda bile cildim o kadar yumuşacık ve aydınlık oldu ki, hani yeni yıkanmış temiz nevresimi serersin de mis gibi uyursun ya öyle bir his, bayıldım ! Deneme boyu bile 1 ay gitti bu arada, azıcık uygulasanız bile işe yarıyor şimdi büyük boyunu sipariş verdim favori serum ve kremimi buldum sonunda. Bu arada cildim hassas ve her ürün bana iyi gelmiyor çok seçiciyim bu konuda, ve bu ürün kremiyle birlikte benden tam not aldı.
Denebunu Exclusive kutusu olarak tanıştığım üründür. Ürünü tamamen denesem ne olur ki alayım bakayım mantığı ile almıştım. Ancak güçlü ve hızlı etkisini görmek beni gerçekten şaşırttı. Ürünü yüzümde bulunan lekeli nokta kadar minik bir kısım vardı o kısma uyguladım tabi ki X Vichy Kırmızı Leke Bakım Kutusu olarak aldığımdan krem ile beraber kullandım.Etkisini serum ile birlikte artırdığını ve hızlandırdığını düşünüyorum. Sonuç olarak 1 hafta içerisindeki kullanım durumuma rağmen etkisini beğendim.
Koyu leke karşıtı serum nemlendirme öncesi sürünce daha etkili oluyor. Benim cildimde renk eşitsizliği ve pembeleşme vardı bunun üzerinde etkisini gördüm. Günde 1 kez kullanırken bu etkiden memnun kaldım 2 kez kullanıp uzun süre devam edilince koyu lekeler üzerinde etkisi çok iyi olacaktır. Temizlenmiş toniklenmiş cilde uygulayıp ardı sıra nemlendirirseniz etkisinin maksimum seviyeye çıkacağına eminim. Annem için de sipariş verdim üründen çok memnun kaldık.
Ürün diğer bazı serumlar gibi kıvamlı değil daha sıvı bu benim hoşuma gitti çünkü diğer serumlara nazaran daha iyi emiliyor ve ciltte bir tabaka varmış gibi his bırakmıyor. Belirgin bir kokusu yok. 10 gündür kullanıyorum cildime renk eşitliği ve aydınlık verdi. Bende güneş kaynaklı az miktarda ben gibi küçük lekeler var onların renginde bir tık açılma oldu daha uzun süre kullanımında belki yok olma ihtimalı olabilir.
Aslında 1 - 1,5 ay kullanıp öyle yazmak isterdim ancak yorum sürem bitecekti. Şimdiye kadar aklıma gelen her gün ve gece yatmadan önce kullandım, cildim çok alerjik bir cilttir hemen kızarır, sivilce izleri gibi izler kalır. Ben şuanlık memnunum üründen. Almayı da düşünürüm tekrar. Exclusive kutuda sırf Vichy var diye almıştım (aşırı geç geldi ve iletişime geçen olmadı asla) ama yine alırım büyük ihtimalle.
İ-na-nıl-maz. Ürünü kullanmadan önce ve 2 hafta kullanımdan sonra çektiğim fotoğrafları karşılaştırdım ve sonuç harika. Daha eşit bir cilt tonu, kızarıklıklarda azalma, lekelerde kaybolma. Harika bir ürün, herkese tavsiye ediyorum. Kullanım sırasında dikkat edilmesi gereken en önemli nokta diğer serumlar gibi yoğun değil, bildiğiniz su gibi. Akıtıp ziyan etmeyin, her bir damlası oldukça değerli ve işe yarar.


