Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Liftactiv B3 Koyu Leke Karşıtı Serum
amazon-image
Vichy Liftactiv B3 Koyu Leke Karşıtı Serum

Vichy Liftactiv B3 Koyu Leke Karşıtı Serum

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.55  (2723 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Cildin maruz kaldığı günlük faktörler altında koyu leke görünümü %25** artar.

VICHY LIFTACTIV B3 KOYU LEKE KARŞITI SERUM, Niasinamid (Vitamin B3), Glikolik Asitli peeling kompleksi ve Vitamin Cg içeren formülüyle, koyu lekelerin görünümünü azaltır.

1 AYDA KOYU LEKE GÖRÜNÜMÜNDE GÖZLE GÖRÜLÜR AZALMA SAĞLAR.*

*Klinik test, 44 kişi

Cilt tonu eşitlenir.

Kırışıklıkların görünümünü azalır.

Cilt ışıltılı görünür.​

Vichy B3 Koyu Leke Karşıtı Serum tüm cilt tipleri için uygundur ve dermatolojik kontrol altında test edilmiştir.

**Krutmann et al. The skin aging exposome

Nasıl kullanılır?

Cildinize birkaç damla uygulamak için aplikatörün ortasına bastırınız. Ayarlanabilir damlalığı sayesinde, cildinizde sadece leke görünümünün olduğu bölgelere veya tüm yüzünüze uygulayabilirsiniz.Sabah ve akşam temiz ve kuru bir yüze birkaç damla nazikçe masaj yaparak uygulayınız..

Güneş koruyucunuz ile rutini tamamlamayı unutmayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%23
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 44 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serum cilt tarafından kolayca emiliyor ve yumuşak bir his bırakıyor. Yanakalarimda hafif güneş lekelerim olduğu için bu ürünü denemeyi istedim. Elbette daha gözle görülür etki için uzun süre kullanmak gerekiyor ancak bir kaç kullanımda cilt tonumun daha eşit göründüğünü söyleyebilirim. Vichy nin ürünleri bence zaten etkili ve güzel. Bu serum da kullanmayı tercih edeceğim ve önereceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öykü A.
Öykü A. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben leke üzerinde sürdüm tamamen uygulamadım özellikle çene bölgemde egzama kaynaklı lekelerim vardı, net sonuç için uzun süre kullanım gerekmekte fakat sürüldüğü an bölgeyi yumuşacık yapıyor. Sadece kullanım olarak leke kremi olduğu için gündüz mü yoksa gece yatmadan mı sürüldüğü net bir şekilde belirtilsin isterdim. Orijinal boyunu uygun bulduğum zamanda alacağım Vichy kalitesine güveniyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi E.
Ezgi E. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eğer ki cilt tonunuzu eşitlemesi için bir ürün arıyorsanız o ürün #VichyliftactivB3 ! Doğru yorumu yapabilmek adına ürünü düzenli olarak kullandım tek kelimeyle mü-kem-mel.. Üstelik çok hassas cilt yapısına sahibim , her ürünü kullanamıyorum alerjik bi yapım var. Hiç bir problem yaşamadan bu ürünü kullanabildim. Harika yapısıyla incecik bi bitiş sağlıyor. Alın kesinlikle pişman olmayacaksınız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurgül K.
Nurgül K. · 49 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü henüz yeni kullanmaya başladım, toplamda üç defa sürdüm ve cildimde şimdiden aydınlık bir görünüm verdi diyebilirim fakat daha net sonuçlar almak için bir süre kullanmam gerekli sanırım, kırışıklık karşıtı bir ürün olduğu için denemek istedim kaz ayakları ve alnımdaki bir kaç çizginin gitmesinde ne kadar etkili olacağını gördükten sonra daha net karar vereceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
tugce d.
Tugce D. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
36 yaşında karma ciltli bir kadınım. Vichy markasının çoğu ürününü dermatologum tavsiyesiyle kullanıyorum leke karşıtı serisini daha önce kullanmamıştım. Paketimi alalı 5 gün oldu özellikle yanaklarımdaki güneş lekelerinin renginin soldugunu görüyorum. Böyle ürünlerde kullanım daha uzun olacağı için gerçek boylarını alıp devam edeceğim. Bence vaadlerini karşılıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çiğdem Ö.
Çiğdem Ö. · 31 · Mardin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kutu içeriğinde bir adet B3 serum olmasına rağmen iki adet gönderdiğiniz için teşekkürler :) Ürünu yaklaşık iki haftadır kullanıyorum ve sivilce lekelerimde gözle görülür bir açılma mevcut , uzun süre kullansam tamamen yok edecek bir etki bıraktı şimdiden. Kesinlikle tavsiye ederim ve en kısa sürede büyük boyunu satın alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde serum kullanan biriyimdir ve birçok markanın leke karşıtı serumunu denedim. Birçoğu da akşam sürdüğümde sabaha yağlı bir ciltle uyanmama sebep oluyordu. Bu üründe böyle bir problem yaşamadım. Lekelerde de etkili, bıyık bölgemde ağdadan sonra güneşe maruz kalmamdan dolayı uzun bi süre gidermediğim leke oluşmuştu, bu ürün sayesinde azalmaya başladı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aynur C.
Aynur C. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimde akneden dolayı lekelerim vardı bu ürünü düzenli kullandıktan sonra lekelerimde gözle görülür bir azalma oldu cilt tarafından hızlı emilimi olan ve yapış yapış bir his bırakmayan ürün. Arkadaslarim cildimdeki değişikliği farkedip ne uyguladığını sorar oldular cildimdeki canlilik fark ediliyor elimdeki ürün bittiğinde tekrardan alacağım teşekkürler Vichy 🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 52 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanımda bile cildim yumuşacık, aydınlık ve parlak oldu. Yağlı bir hissiyat bırakmadan cilt tonumu eşitledi. Çok aman aman lekelerim olmadığından sadece ufak tefek sivilce izlerimin hafiflediğini gözlemledim. Bıraktığı etkiyi ve dokusunu çok beğendim. Kırışıklıklar üzerindeki etkisini büyük boyunu alarak uzun vadede gözlemleyeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Minure Sude K.
Minure Sude K. · 25 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzünde akne, cilt bariyer zedelenmesi gibi birçok problem yaşayan ve çeşit çeşit markaların ürünlerini deneyen biri olarak en etkili ürünün Vchıy olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Çok fazla lekem yoktu lakin güneş yanığından kalan izlerim vardı ilk denememde bilendiler tonumu eşitleyerek yüzüme parlaklık verdi. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.