Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Lapitak Tırnak Bakım Kremi
amazon-image
Lapitak Tırnak Bakım Kremi

Lapitak Tırnak Bakım Kremi

Lapitak  · www.e-lapitak.com
  4.43  (3919 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Tırnak ve tırnak etleri için anında etkili onarıcı bakım kremi.

  • Kuruyan ve sertleşen tırnak etlerini kullanıldığı ilk andan itibaren nemlendirerek yumuşatır ve besler.
  • E vitamini sayesinde tırnakları güçlendirerek çatlama ve kırılmalara karşı korur, tırnakların bakımlı görünmesini sağlar.
  • Bakımdan sonra tırnakların üzerine oje sürebilirsiniz. Dalgalanma yapmaz ve doğal parlaklık verir.
  • Tırnak etlerinin kolayca itilmesine yardımcı olur.  

Günde en az iki kere kullanın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%27
%10
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gülizar D.
Gülizar D. · 38 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lapitak tırnak bakım kremini ilk gün manikürümü yaparken tırnak etlerini itmede kullandım,gayet iyiydi.Daha sonra günde 2 kere kullandım,özellikle oje sürmeden önce kullandım ve üstüne ojemi sürdüm kesinlikle dalgalanma yapmadı bu yönden çok iyi.ayrıca tırnak etlerimi çok güzel nemlendirdi.Tırnak bakım yağı kullanmaktansa bundan sonra böyle bir ürün kullanmayı tercih ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlayda Ç.
İlayda Ç. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kokusuna hayran kaldım. İçeriği de beni bi o kadar mutlu etti. Ağzının ince olması da kremi yeterince sürmemi sağladı. Kadifemsi bir his bıraktı. Tırnak etlerimi yumuşatmakla birlikte tırnaklarımı da sertleştirdi. Daha önce tırnak bakım kremi hiç kullanmamıştım ama bu bittikten sonra tekrar almayı düşünüyorum. Çok başarılı bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hande n.
Hande N. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün nemlendirme özelliği oldukça yüksekti. Ojesiz dışarı çıkamayan biri olarak sık sık aseton kullandığım için hem tırnaklarım güçsüzleşiyor hem de aseton tırnak etlerinde kurutma yapıyor. Bu yüzden özellikle geceleri ojelerimi sildikten sonra ürünü sürüp yattım ve çok memnun kaldım. Manikür yaptırmayan biri olarak ki hiçte yaptırmayı düşünmüyorum bu yüzden kremler benim için çok önemli. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu A.
Cansu A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kutu içerisinde en beğendiğim ürün diyebilirim. tırnaklarım hassas ve kırılgan yapıdalar ve sürekli oje sürdüğüm için tırnağımın katmanı incelmişti ürünü kullandığım ilk günden beri etkisini gördüm ve tırnaklarımın daha güçlendiğini hissediyorum. üründen çok memnun kaldım sürekli almayı düşünüyorum beni bu ürünle tanıştırdığınız için çok ama çok teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz S.
Deniz S. · 37 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gayet başarılı, tırnak kenarlarında ekstra yumuşaklık sağlıyor. Tırnaklarım yeni kuaförden gelmiş gibi oldu 2 günde. Üstüne oje süremedim yalnız, evde bebek olduğu için oje kullanmıyorum. Ama sürülebilir gibi geldi. Çünkü çok da öyle aman aman bir kalıntı bırakmıyor tırnak üstünde. Üzerine oje sürülse tutar bence. Artık evde sıkça bulunacak bu ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep K.
Zeynep K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
LAPİTAK tırnak bakım kremini oje sürmeden hemen önce kullandım herhangibir dalgalanma yapmadı ve kargo elime ulaştığından itibaren düzenli olarak kullanıyorum tırnaklarım daha güçlü.mesleğim gereği (hemşire) elimi sürekli yıkıyorum bunedenle ellerim ve tırnaklarım sürekli kuru ve tırnaklarım çabuk kırılıyor.lapitak ,tırnak bakımı konusunda çok etkili teşşekkür ederim .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya A.
Hülya A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tırnak bakım kremine daha önce ihtiyaç duymamıştım şuandan itibaren olmazsa olmazlar listesine ekliyorum. Ürün yağlı bir his bırakmıyor bu yüzden dolayı kullanım sonrasında sürdüğüm ojede dalgalanma meydana gelmedi. Sertleşmiş tırnak etlerini yumuşatıp daha kolay geriye ittirilebilir hale getirmesi diğer işlemlere göre daha pratik artısı da bakım yapıyor olması.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece A.
Ece A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü daha onceden tirnak etlerimi yumusatmasi icin kullanip severek bitirmistim . Ozellikle kışın kuru tirnak etleri ve seytan tirnaklarini yumusatmak cok etkili.Kremi tirnak etlerime surdukten sonra kitukülleri kolaylikla itirebiliyorum .Iceriginde paraben olmamasi da benim icin olumlu ozelliklerinden biri. Ancak tirnak güclendirme etkisini cok gozlemleyemedim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif G.
Elif G. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok bereketli az bir miktar ile çok güzel sonuç alınıyor.nem be bakım etkisi tek kullanımda gün içinde sürekli hissediliyor.elde bıraktığı koku rahatsız edici değil.bir hafta her gün kullandım ve tırnak etkerimde parçalanmayı önledi .ve bu etki kullanmadığım ileriki günlerde etkisini sürsürdü.ürünlerin tam boy geçerli fiyatlarını öğrenmek çok daha iyi olurdu.teşekkürler..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fadime C.
Fadime C. · 37 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yeni doğum yaptım ve hali ile vitamin kayıpları olmaya başladı ürünü elime ulaştığından bu yana denedim gerçekten etkisi büyük oldu sadece manikür etkisi değil tırnaklarım ve kenarları daha bir yumuşadı ve güçlendi kısa sürede etkisi hoşuma gitti bir müddet daha denemem lazım süreçten ötürü onun dışında kesinlikle çantamda evimde olması gereken bir urun tesekkurler dene bunu ailesi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.