Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Lapitak Tırnak Bakım Kremi
amazon-image
Lapitak Tırnak Bakım Kremi

Lapitak Tırnak Bakım Kremi

Lapitak  · www.e-lapitak.com
  4.43  (3919 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Tırnak ve tırnak etleri için anında etkili onarıcı bakım kremi.

  • Kuruyan ve sertleşen tırnak etlerini kullanıldığı ilk andan itibaren nemlendirerek yumuşatır ve besler.
  • E vitamini sayesinde tırnakları güçlendirerek çatlama ve kırılmalara karşı korur, tırnakların bakımlı görünmesini sağlar.
  • Bakımdan sonra tırnakların üzerine oje sürebilirsiniz. Dalgalanma yapmaz ve doğal parlaklık verir.
  • Tırnak etlerinin kolayca itilmesine yardımcı olur.  

Günde en az iki kere kullanın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%27
%10
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Vildan K.
Vildan K. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tırnak etlerine sürdüğüm an etkısıni gösterdi. Benım ıstemıs oldugum anında tırnak etlerını yumusatması yanı benım ıcınde zaman kazandırıcı bir ürün olması benım ıcın cok onemlı. Sert tırnak etlerı bır anda yumusacık oluyor. Ayrıca oje surdugumde de dalgalanmaya sebep bıle olmadı. Diğer kullandıgım tırnak bakım kremlerınden daha etkılı. Bundan sonra alacagım tek ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şadiye Ö.
Şadiye Ö. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle çok iyi. Tırnak batma sorunu yaşayan biri olarak çok memnun kaldım. Anında ve etkisi hemen geçmeyen yumuşama oldu. Bu da canimin yanmasına engel oldu. (Ayakkabı giydiğinde,ayağımı ni yere carptigimda) Tırnak etrafındaki ölü derinin temizlenmesinde yardımcı oldu. Kesinlikle kullanılma.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · Uşak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yaaa bu bende resmen bi bağımlılık. el kremi olmadan evden çıkarım ama bunsuz asla dış görünüşü de minik falan çok tatliş bence. küçük dediğime bakmayın, minicik tırnaklarıma uzun süre gidiyor. ben bunu her gün düzenli kullanayım bir haftaya mükemmel sağlam ve beyaz tırnaklarım olur bence :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BUSE S.
Buse S. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründen memnun kaldım kremi hem tırnak hem tırnak etlerine hafifçe masaj yaparak tüm tırnaklarıma sürdükten sonra etleri hafifçe ittirerek manikürlü etkiye ulaştım. İçeriğindeki E vitaminiyle de hem besleyip hem yumuşatıyor. Bu da benim için ekstra sevdiğim bir yanı oldu. Aynı zamanda tırnaklarımı da güçlendirdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilge O.
Dilge O. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tırnaklarımın kat kat kırılması ve çizgilerinin belirgin olması dolayısıyla ürün gelince çok heyecanlandım. Tırnaklarım çok daha sağlıklı ve çizgiler daha az göründü ilk denememin ardından. Manikür etkisi de kesinlikle doğru, bir süredir sertleşmiş tırnak etkerim yumuşadı ve daha az profesyonel bile olsa manikürlü göründü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya G.
Hülya G. · 41 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün ambalajı küçük gibi gözükse de çok az miktarı bile tırnak etlerini yumuşacık yapmaya yetiyor. Bu ürünün bu kadar etkili olduğunu tahmin edemezdim. Kıvamı, kokusu çok güzel. Anında emiliyor ve kısa sürede tırnak etleri yumuşacık oluyor. Gerçekten bayıldım kendisine:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tırnak bakımımım gerektiği zamanda denk geldi ve çok memnun kaldım. Her gece yatmadan önce kullandım. Manikür yapmıştım ve normal de manikürden bikaç gün sonra oluşan tırnak etleri çıkmadı. Tırnaklarım güçlendi. Bakımlı görünmesine büyük etkisi oldu. Üründen gerçek anlamda memnun kaldım. Teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burçin D.
Burçin D. · 28 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tırnaklarım çok kötü halleydi sürekli kırılıp dururdu ne kullandıysam sertleşmesine ve uzamasına faydası olmamıştı taki bu ürünü kullanana kadar şuan tırnaklarım hem güçlü hem uzun hem sağlıklı ve kremi kullandıktan sonra oje sürdüğümdede ojede hiç bir bozulma yok...Teşekkürler :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 37 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tırnak etlerimin aşırı yıpranmış olması ve ellerimi çok bakımsız göstermesi sebebiyle kesinlikle kullanmam gereken bir ürün. Bu ürünü bana ulastirdiginiz için çoook teşekkür ederim. Ayrıca guvendigim süslüsözlükten de yorumlarına bakarak gerçekten mükemmel bir ürün olduğunu teyit etmiş bulunmaktayım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nalan Kübra G.
Nalan Kübra G. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün o kadar güzel ki anlatılamayacak kadar. Gece Sürüp yattım sabah tırnaklarım sanki birileri gece benim manikürümü yapmıştır, denemesi için kız kardeşime önerdim ayak tırnağındaki doku değişikliği 3 günde geçti çok başarılı bir ürün denem şansım olduğu için çok mutluyum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.