Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Lapitak Tırnak Bakım Kremi
amazon-image
Lapitak Tırnak Bakım Kremi

Lapitak Tırnak Bakım Kremi

Lapitak  · www.e-lapitak.com
  4.43  (3919 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Tırnak ve tırnak etleri için anında etkili onarıcı bakım kremi.

  • Kuruyan ve sertleşen tırnak etlerini kullanıldığı ilk andan itibaren nemlendirerek yumuşatır ve besler.
  • E vitamini sayesinde tırnakları güçlendirerek çatlama ve kırılmalara karşı korur, tırnakların bakımlı görünmesini sağlar.
  • Bakımdan sonra tırnakların üzerine oje sürebilirsiniz. Dalgalanma yapmaz ve doğal parlaklık verir.
  • Tırnak etlerinin kolayca itilmesine yardımcı olur.  

Günde en az iki kere kullanın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%27
%10
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ŞULE A.
Şule A. · 32 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha once tirnak bakim kremi kullanmamistim. Tirnak yuvasina nemlendirici krem suruyordum fakat boyle bir urunu ilk defa kullanma sansim oldu. Urunden memnun kaldim. Cidden aninda yumusattigini hissettim. Tirnak etlerini yumusatmasi ve tirnaklari oldugundan daha saglikli ve parlak gostermesi hosuma gitti. Muhtemelen market veya online alisveriste denk gelirse sepetime atacagim bir urun olacaktir. Ozellikle elleri sudan cikmayan ev hanimlafi icin ideal bir urun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cenay D.
Cenay D. · 27 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dokusu güzel, renkli olmamasını sevdim. Sürünce emilimi daha önce kullandıklarımdan hızlı. Kokusu olmaması bence çok iyi 👍🏻 , tırnak bakım ürünlerinde kokulu olması genelde hoş bişey değil. Tırnak rengini düzeltti, kırılma miktarı azaldı. Normalde tırnaklarım zayıf ve kırılgan ama devamlı kullanımda bu sıkıntım ortadan kalkacak gibi duruyor. Genel anlamda daha önce kullandığım çoğu ürün ve markadan daha kaliteli duruyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçe K.
Gökçe K. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önceden yağ formatında olan oje boyutunda olan ürünlerden kullanıyordum tırnaklarım ve tırnak etlerim için.Ama onların en büyük sorunu yağ formatında olduğu için eller vıcık vıcık oluyor bir yere değdiğinde de leke yapıyor.Emilene kadar beklemek zorunda kalıyordum.Bu üründe bunların hiçbirini yaşamadım ayrıca 10 dakika sonra baktığımda tırnak etlerimin kuru kuru çirkin görüntüsü kaybolmuştu.Çok memnun kaldım.Kesinlikle tekrar tekrar alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif İ.
Elif İ. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde uzun tırnak kullanmayı severimama malesef ki güçlü değiller. Ayrıca maniküre de ayıracak çok vaktim yok. Krem geldiğinde herhangi kremden ne farkı olabilir diye düşündüm ama kullandığım andan itibaren güzel etkisini gördüm. Tırnak etlerimi güzel nemlendirdi ve manikür süremi uzattı. Tırnaklarımın rengini de beyazlattı ve güçlendirdi. Kesinlikle beklentimin çok üstündeydi ben çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Miraç T.
Miraç T. · 28 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel mevsim geçişlerinde tırnaklarım ve tırnak etlerim güçsüz ve nemsiz kalıyor. Tam olarak aradığım şey onarıcı bakım ve güçlendirmeydi daha önce deneme fırsatım olmamıştı ve ürün tırnaklarımın geçiş dönemindeki güçsüzlüğe denk geldi bu benim denememde artı bir avantaj oldu üründen memnun kaldım yapış yapış bırakmıyor üstelik ojenin üstüne de kullanılıyor olması ojenin düzgün görünümünü de sağlıyor. Ben sevdim, teşekkürler Denebunu ve lapitak ailesi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emel S.
Emel S. · 33 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok beğendim harika bir ürun herkese tavsiye ettim tırnaklarım cok kırılgan ince ve şeffaftı düzenli bir haftaya yakın kullanımda simdi tirnaklarımın hem üstü daha pürüzsuz hem daha sertlesip dayanıkli oldular hemde seffaf ve bakımsiz görünümü gitti beyazlar.Tırnak etlerimde daha bakımlı görünüyor bitince tekrar alıcam teşekkürler denebunucom sayenizde güzel bir ürün deneyimledim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İLKNUR G.
İlknur G. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tırnak kremlerini genelde pratık buluyorum benım gıbı genelde evde kendı manıkurunu yapan bırı olarak.Lapitak krem yağlı yapıda olmadıgından hemen emılım saglıyo ve bulaşma yapmadı .Uzerıne hemende oje surulup bakımı hızlı ve kolay hale getırdı.İçindeki allantion sayesınde ölü hücreleri hemen temizleyip tırnak etlerini yumuşatıyo boylece kolay ve acısız bı manıkur senı beklıyo :)))))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İnci E.
İnci E. · 34 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün o kadar güzel ve etkili ki ilk kullanmam bile farkı gördüm tırnaklarım parlak ve bakımlı duruyor ve sarı leke görüntüsü gitmeye başladı canlandı bi hafta kullanımda çok memnun kaldım tırnak kenarlarıda yumuşadı düzenli kullanabileceğim ve satın alacağım bi ürün ve tırnaklarım kırılıyordu biraz daha sert ve güçlendiğini fark edebiliyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif G.
Elif G. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok bereketli az bir miktar ile çok güzel sonuç alınıyor.nem be bakım etkisi tek kullanımda gün içinde sürekli hissediliyor.elde bıraktığı koku rahatsız edici değil.bir hafta her gün kullandım ve tırnak etkerimde parçalanmayı önledi .ve bu etki kullanmadığım ileriki günlerde etkisini sürsürdü.ürünlerin tam boy geçerli fiyatlarını öğrenmek çok daha iyi olurdu.teşekkürler..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep K.
Zeynep K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
LAPİTAK tırnak bakım kremini oje sürmeden hemen önce kullandım herhangibir dalgalanma yapmadı ve kargo elime ulaştığından itibaren düzenli olarak kullanıyorum tırnaklarım daha güçlü.mesleğim gereği (hemşire) elimi sürekli yıkıyorum bunedenle ellerim ve tırnaklarım sürekli kuru ve tırnaklarım çabuk kırılıyor.lapitak ,tırnak bakımı konusunda çok etkili teşşekkür ederim .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.