Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Embryolisse Lait Creme Concentre
amazon-image
Embryolisse Lait Creme Concentre

Embryolisse Lait Creme Concentre

Embryolisse  · www.embryolisse.com.tr
  4.54  (4068 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Lait-Creme Concentré, onlarca yıldır profesyonel makyaj sanatçıları, aktrisler ve top modeller tarafından kullanılmış ve tavsiye edilmiştir. Bu çok işlevli ürünün kırılgan ciltlerine özen göstereceğine ve güzelleştireceğini biliyorlar. Ödüllü formülü, doğal kaynaklı temel bileşenlerin bir karışımını içerir. Yağ asitleri ve vitaminler bakımından zengindir, cilde besin sağlar, nemi tutar ve onu dış etkenlerden korur.

Çok amaçlı işlevselliği: cildi nazikçe temizlemek için bir makyaj temizleyici, cildi yenilemek için anında bir maske, hem gündüz hem de gece için nemlendirici ve tıraş sonrası kremi.

İyi nemlendirilmiş, beslenmiş cilt rahatlık ve dengeye kavuşur ve ideal makyaj tabanı haline gelir.

Nasıl Kullanılır?

Sabahları temiz ve kuru cilde makyaj bazı veya nemlendirici olarak az miktarda uygulayın. Hem sabah hem de akşam temizleyici olarak cömertçe veya kalın bir tabaka uygulayarak nemlendirici maske olarak kullanın.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%22
%4
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif S.
Elif S. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü makyaj yapmadan önce denedim baz olarak , sanırım etkisi oldu ağır bir makyaj yapmıştım. Fakat yüzümde hiç ağırlık hissetmedim .Bu benim için olumlu bir etki makyaj yaptığımızda kendimizi hafif hissetmeyi severiz .Başarı ben sevdim .Kullanmaya başlayabilirim..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande K.
Hande K. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kesinlikle içeriği çok temiz. Hassas ve çok kuru bir cildim var. bu ürün cildimi pürüssüz ve nemli bir cilt yaptı diyebilirim. :) daha önce neredeydin sen ve ben seni neden bulamamışım dediğim bir ürün oldu :) parfümsüz kremsi bir yapıda. cildime sürdüğüm anda emiyor ve kesinlikle yapış yapış olmuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra Y.
Zehra Y. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cildi nazikçe temizlemek için bir makyaj temizleyici, cildi yenilemek için anında bir maske, hem gündüz hem de gece için nemlendirici ve tıraş sonrası kremi. İyi nemlendirilmiş, beslenmiş cilt rahatlık ve dengeye kavuşur ve ideal makyaj tabanı haline gelir. Bence çok çok güzel bi ürün şiddetle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seyma O.
Seyma O. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim aşırı hassas, kuru ve egzamaya yatkın alerjik bir cilttir. Kremi ilk kullandığım andan itibaren kuru görüntüyü anında alıp cildimi neme doyurdu. Gün içinde kontrol ettim nemlendirme etkisi aksama kadar devam etti. Cildimde hiçbir alerjiye sebep olmadı. Kesinlikle tekrar alacagım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra D.
Esra D. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eğer bir ürünü birden fazla şekilde kullanmayı yani multi-purpose ürünleri seviyorsanız bu nemlendirici tam sizlik çünkü 3 farklı çeşitte hatta 4 bile denilebilir, kullanmanız mümkün. Nemlendirici krem olarak kullanılmasının dışında makyaj bazı olarak da kullanılıyor. Kokusu çok hafif. Çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Şeyda E.
Elif Şeyda E. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü duymuştum, merak ediyordum ve denebunu sayesinde deneme fırsatım oldu. Ben makyaj bazı olarak kullandım ve kesinlikle çok başarılı. Üzerine çok rahat makyaj yapıyorsunuz ve cildi güzel nemlendiriyor. Eşime de tıraş sonrası sürdük ve o da nemlendirmesini beğendi. İkimizde de herhangi bir alerjik reaksiyon yapmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu A.
Cansu A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika bir ğrün kesinlikle tercih edeceğim . Cildim karma yağlıya dönük. İlk bu kremi kullandım . Ne kadar yağlandırdı diye bir olumsuz düşünce oldu . Dakikalar sonra cildime dokunduğumda inanılmaz hoşuma gitti aynı bebek cildi gibi olmuştu . Bu markayı duymuş olamama şaşırdım . Kesinlikle artık favori kremim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ELİF V.
Eli̇f V. · 40 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün homojen kıvamda kullanımı sürümü kolay . Kokusu yok. Ozellikle ust üstte birkac gün cildim deki kurumuş ve pullanmis bölgelere uyguladım sonra üzerine makyaj yaptım ve sonuç çok başarılı. Guzel nemlendirdi. altındaki pullanmis tabaka böylelikle kalkmadı 👍Başarılı buldum alınabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena Y.
Sena Y. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün tasarımını sevdim. Marka adı, kutusu ve tasarımı insana güven veriyor. Dermo kozmetik bir ürün diyebileceğimiz, eczaneden alınan ve faydasını kulaktan kulağa duyabileceğiniz bir ürüne benziyor. Minik ama etkisini gördüm. Farkı anlamak için daha uzun vadede kullanmak gerekiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayça K.
Ayça K. · 30 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu markayı da duymamıştım ürünüde kullanmamıştım. Yeni ürün denemek benim gibi cildi sorunlu kişilerde hep bir soru işareti yaratabilir diye düşünüyorum. Yorum yapabilmek adına denedim herhangi bir sıkıntı oluşmadı. Cilde verdiği yumuşaklık hissi çok güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.