Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Embryolisse Lait Creme Concentre
amazon-image
Embryolisse Lait Creme Concentre

Embryolisse Lait Creme Concentre

Embryolisse  · www.embryolisse.com.tr
  4.54  (4068 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Lait-Creme Concentré, onlarca yıldır profesyonel makyaj sanatçıları, aktrisler ve top modeller tarafından kullanılmış ve tavsiye edilmiştir. Bu çok işlevli ürünün kırılgan ciltlerine özen göstereceğine ve güzelleştireceğini biliyorlar. Ödüllü formülü, doğal kaynaklı temel bileşenlerin bir karışımını içerir. Yağ asitleri ve vitaminler bakımından zengindir, cilde besin sağlar, nemi tutar ve onu dış etkenlerden korur.

Çok amaçlı işlevselliği: cildi nazikçe temizlemek için bir makyaj temizleyici, cildi yenilemek için anında bir maske, hem gündüz hem de gece için nemlendirici ve tıraş sonrası kremi.

İyi nemlendirilmiş, beslenmiş cilt rahatlık ve dengeye kavuşur ve ideal makyaj tabanı haline gelir.

Nasıl Kullanılır?

Sabahları temiz ve kuru cilde makyaj bazı veya nemlendirici olarak az miktarda uygulayın. Hem sabah hem de akşam temizleyici olarak cömertçe veya kalın bir tabaka uygulayarak nemlendirici maske olarak kullanın.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%22
%4
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

İrem K.
İrem K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir üründe birçok özelliğini olması çok güzel. makyaj temizleme, nemlendirme, makyaj bazı vs gibi özellikleri bulunur on parmağında on marifet gibi bir ürün :) kullandığımda cildime anında bir ışıltı ve nem kattı bunu çok sevdim. Sivilce vs yapmadı. Makyaj altı baz olarak kullandığımda çok çok beğendim makyajı muhteşem gösteriyor. Fiyatı biraz düştüğünde mutlaka alınıp kullanılması gereken bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz G.
Deniz G. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
urun gercekten iyi nemlendiriyor. genellikle makyaj oncesi kullandim ve cok da memnun kaldim. makyaj bazi olarak kullanabilirsiniz. sonrasinda fondöten icin guzel bir taban hazirliyor. ayrica geceleri cildimi temizledikten sonra kalin bir tabaka sürüp maske niyetine kullandim. cildimde kizariklik kasinti yapmadi. deneme boyu kullandigim icin uzun sureli rtkilerinden bahsedemeyecegim fakat urunun nemlendirmesi, cildi sikilastirmasini begendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ruken G.
Ruken G. · 30 · Batman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok pahalı olduğu için denemeye fırsatım olmamıştı ya alırsam da begenmezsem boşuna elimde kalmış olacakti denebunu sayesinde deneme fırsatı buldum ve gerçekten bı hafta kullanım sonrası nemlendirme etkisi çok iyi cilt temizlemek ve tonik olarak da kullandım cildim parliyor resmen fondöten altında makyaj bazı olarak da çok güzel bı goruntu veriyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Şeyda E.
Elif Şeyda E. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü duymuştum, merak ediyordum ve denebunu sayesinde deneme fırsatım oldu. Ben makyaj bazı olarak kullandım ve kesinlikle çok başarılı. Üzerine çok rahat makyaj yapıyorsunuz ve cildi güzel nemlendiriyor. Eşime de tıraş sonrası sürdük ve o da nemlendirmesini beğendi. İkimizde de herhangi bir alerjik reaksiyon yapmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu A.
Cansu A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika bir ğrün kesinlikle tercih edeceğim . Cildim karma yağlıya dönük. İlk bu kremi kullandım . Ne kadar yağlandırdı diye bir olumsuz düşünce oldu . Dakikalar sonra cildime dokunduğumda inanılmaz hoşuma gitti aynı bebek cildi gibi olmuştu . Bu markayı duymuş olamama şaşırdım . Kesinlikle artık favori kremim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ELİF V.
Eli̇f V. · 40 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün homojen kıvamda kullanımı sürümü kolay . Kokusu yok. Ozellikle ust üstte birkac gün cildim deki kurumuş ve pullanmis bölgelere uyguladım sonra üzerine makyaj yaptım ve sonuç çok başarılı. Guzel nemlendirdi. altındaki pullanmis tabaka böylelikle kalkmadı 👍Başarılı buldum alınabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena Y.
Sena Y. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün tasarımını sevdim. Marka adı, kutusu ve tasarımı insana güven veriyor. Dermo kozmetik bir ürün diyebileceğimiz, eczaneden alınan ve faydasını kulaktan kulağa duyabileceğiniz bir ürüne benziyor. Minik ama etkisini gördüm. Farkı anlamak için daha uzun vadede kullanmak gerekiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Ç.
Esra Ç. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben ürünün cildimi yumuşatmasını nemlendirmesini ağırlaştırmamasını sevdim. Birde yapış yapış bir hissi yok. Birde ürün sanki şeffaf gibi nasıl yapmışlar bilmiyorum ama elimde bile yapışkan his kalmadı. Yüzümde böle cila sürmüş gibi parlamadı gayet soft hoş bir canlılık ve yumuşaklık verdi daha büyük boy olsaydı keşke :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk kez denedim. çok az bir miktarı bile, kombinasyon yapılı cildimi ideal şekilde nemlendirdi. ne çok yağlı ne çok kuru bir his bıraktı. mat bir görünüm elde ettim cildim karma olmasına rağmen cilt yapımı düzeltti kremi cok fazla sürmenize gerek yok iyi şekilde nemlendiriyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serap Y.
Serap Y. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün nemlendirici özelliği olması ve cildi bebek gibi yapıyor. Uzun zamandır bir nemlendirici arayışı içerisindeyim ve benim aradığım bir ürünü bulmuş olabilirim. Küçük olmasına rağmen bereketli bir ürün ama fiyat olarak biraz pahalı geldi. Dermokozmetik ürünlerin hepsi öyle o yüzden bunu da normal karşılıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.