Embryolisse Lait Creme Concentre
Lait-Creme Concentré, onlarca yıldır profesyonel makyaj sanatçıları, aktrisler ve top modeller tarafından kullanılmış ve tavsiye edilmiştir. Bu çok işlevli ürünün kırılgan ciltlerine özen göstereceğine ve güzelleştireceğini biliyorlar. Ödüllü formülü, doğal kaynaklı temel bileşenlerin bir karışımını içerir. Yağ asitleri ve vitaminler bakımından zengindir, cilde besin sağlar, nemi tutar ve onu dış etkenlerden korur.
Çok amaçlı işlevselliği: cildi nazikçe temizlemek için bir makyaj temizleyici, cildi yenilemek için anında bir maske, hem gündüz hem de gece için nemlendirici ve tıraş sonrası kremi.
İyi nemlendirilmiş, beslenmiş cilt rahatlık ve dengeye kavuşur ve ideal makyaj tabanı haline gelir.
Nasıl Kullanılır?
Sabahları temiz ve kuru cilde makyaj bazı veya nemlendirici olarak az miktarda uygulayın. Hem sabah hem de akşam temizleyici olarak cömertçe veya kalın bir tabaka uygulayarak nemlendirici maske olarak kullanın.
Puan dağılımı
Açıkcası ilk defa kullandığım bir marka oldu ama kesinlikle denemek gerekiyormuş ben makyajdan önce kullanmayı tercih ettim normalde yüzüme asla fondöteni düzgün dağıtabilmeyi başaran biri olmamışımdır hep bir pütürlü kalır zaten cildimde de egzama problemi olduğu için bu daha da yoğun bir görüntü yaratır bu ürüne gelirsek birçok farklı amaç için kullanma imkanı sunuyor yapısı çok hafif kokusu da sizi rahatsız etmiyor ürün yüzünüzden kayıp gidiyor adeta ve küçücük bir damla kremle yarı yüzünüzü nemlendirebiliyorsunuz. Ben çok beğendim.
İlk defa denedim ve çok beğendim. Çok güzel bir krem cildimi çok iyi nemlendirdi, cildim yumuşacık diri ve parlak oldu. Ayrıca kokusuna bayıldım. İçeriği de çok zengin bir krem. Aloe vera sayesinde cildi nemlendiriyor ve balmumu sayesinde de cildi bütün dış etkenlere rüzgara soğuğa toza kire karşı koruyarak kalkan görevi görüyor. Sonuç yumuşacık parlak diri bir cilt. Gerçekten çok beğendim. İlk fırsatta orijinal boy bir tane alıp vazgeçilmez bakım kremim olarak kullanacağım.
Daha önce duymadığım bilmediğim bir kremdi açıkçası öncelikle çok amaccli olmasını çok sevdim malum bu ekonomide bir ürün alınca maksimum şekilde faydalanmak istiyor insan. Ciltte yağlı bir his bırakmıyor emilimi güzel makyaj bazı olarak verimli. Aslında vaad etttigi özellikleri karşılıyor hem makyaj bazı olarak kullanıyoruz hem nemlendirici cildimi yumuşacık yaptı rahatsız edici bir kokusu yok ince bir yapısı var sürmesi kolay ciltte beyazlık kalmıyor doğrusu kaliteli ve kullanılabilir bir ürün tercihlerim arasında olacak.
Bu ürün ile aşk yaşadım. Pahalı bir ürün olduğu için alıp deneme şansım olmamıştı. Hep farklı markaların ürünlerini kullanmıştım ve birçoğu da hassas,kuru cildime iyi gelmemişti. En kötüsü de kullandığım iyi,kaliteli ürünler bile ürünü göz çevreme yaklaştırmamama rağmen yakma yapmıştı. Bu kremde o sorunu asla yaşamadım. İlk defa bir krem sonrası kendi cildime dokundukça dokunma hissi geldi. Yumuşacık ve pürüzsüz yaptı. Makyaj altına da harika bir baz oluşturuyor.
mineral yağ, yağ asitleri ve balmumu içeren basit bir içeriğe sahip. tüpte olması güzel bir ayrıntı, sonuna kadar kullanma imkanı sunuyor. Cildime sürdüğümde anında emildi ve çok güzel nemlendirdi kremi daha çok kil maskesi veya duş sonrasında, cildimin fazla kuru olduğu zamanlarda kullandım ve memnun kaldım. mineral yağ ve parfüm içermesini sorun etmiyorsanız özellikle kuru ciltler veya ilaç tedavisi görenlere tavsiye ederim.
İlk sürdüğünüzde farkı anlıyorsunuz akışkan bir yapısı var ve kokusu Allah'ım aşk yaşıyorum kokusuyla parfümlü bir krem daha önce hiçbir nemlendirme ürününde görmediğim bir detay. Küçücük bir damla bile sürmeniz yetiyor gerçekten bereketli bir ürün ve aslında birçok alanda kullanıyor makyaj temizleme traş sonrası gibi ama ben bu ürünü o alanlarda heba olmasına izin veremem nemlendirici olarak kullanacağım harika üstü bir krem
3 4 aydır kullandığım ve ilk tüpünü bitirmek üzere olduğum nemlendiricim. yağlı ve nemsizlik problemleri olan cildime uygun bir nemlendirici arayışındaydım. bundan önce denediğim nemlendiriciler ya hiç nemlendirmedi (1-2 saat sonra inanılmaz yağlanmayla sonuçlandı) veya aşırı yağlılık/parlama yaptı. bu krem ise yeterli derecede nemlendirdi, sivilce ve parlama yapmadı. ikinci tüpün siparişini verdim birkaç gün önce
güzel beğendim ürünü keşke daha büyük boyu olsaydı dedim o yüzden alıp kullanmaya devam edeceğim. ben makyaj bazı olarak kullandım. ufacık parça kolayca yayılıyor sürülmesi kolay. emilimi çok iyi ve de yağlılık hissi hiç bırakmıyor. yağlı yağlı durmuyor yüzde. güzel nemlendiriyor kurutmuyor. herhangi bir kızarıklık ya da bir yan etkisini görmedim o yüzden de içim rahat kullanıyorum. güvendiğim marka olması da ayrıca memnun olma sebebim çünkü içim rahat.
Uzun zamandır satın almayı düşündüğüm bir nemlendiriciydi. Kuru ciltler için ideal olduğunu düşünüyorum. Nemlendirmesi çok güzel. Benim cildim karma. Özellikle yanaklarım kışın çok kuruyor. Kuru bölgeleri nemlendirmesi çok iyi, ama alın ve burun bölgemde hafif yağlandırma yaptı. Bu bölgelere daha az kullanarak durum dengelenebilir. Hassas bir cildim var bir sorunla karşılaşmadım. Genel olarak çok sevdim.
Özellikle kış aylarında kuruyan cildim için çok iyi geldi. İlk surdugumde yağlı bir his bıraktı önce emilmiyecek diye düşündüm fakat benim cildim çok güzel emdi. Sabah akşam kullanmama rağmen sivilce yapmadı.gun içinde tekrarlama ihtiyacı duymadım ve makyaj üzerinde güzel durdu. Cildim karma olduğu için normalde yazın belki fazla gelebilir fakat özellikle kış ve mevsim geçişlerinde benim gibi kurumaya meyilli ciltlere bulunmaz bir nimet.


