Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Embryolisse Lait Creme Concentre
amazon-image
Embryolisse Lait Creme Concentre

Embryolisse Lait Creme Concentre

Embryolisse  · www.embryolisse.com.tr
  4.54  (4068 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Lait-Creme Concentré, onlarca yıldır profesyonel makyaj sanatçıları, aktrisler ve top modeller tarafından kullanılmış ve tavsiye edilmiştir. Bu çok işlevli ürünün kırılgan ciltlerine özen göstereceğine ve güzelleştireceğini biliyorlar. Ödüllü formülü, doğal kaynaklı temel bileşenlerin bir karışımını içerir. Yağ asitleri ve vitaminler bakımından zengindir, cilde besin sağlar, nemi tutar ve onu dış etkenlerden korur.

Çok amaçlı işlevselliği: cildi nazikçe temizlemek için bir makyaj temizleyici, cildi yenilemek için anında bir maske, hem gündüz hem de gece için nemlendirici ve tıraş sonrası kremi.

İyi nemlendirilmiş, beslenmiş cilt rahatlık ve dengeye kavuşur ve ideal makyaj tabanı haline gelir.

Nasıl Kullanılır?

Sabahları temiz ve kuru cilde makyaj bazı veya nemlendirici olarak az miktarda uygulayın. Hem sabah hem de akşam temizleyici olarak cömertçe veya kalın bir tabaka uygulayarak nemlendirici maske olarak kullanın.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%22
%4
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elifnur S.
Elifnur S. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ufacık bir damlayla çok güzel bir hissiyat vermesi ve bakım yaparken cildi onarması çok iyi. İçeriğindeki doğallığı zaten hafif ve güzel kokusunda dahi hissediyorsunuz. Yüzüme her dokunduğumda yumuşacık ve nemli ve yüzü hafif gerip daha dolgun gösteriyor bunu 2 günde fark ettim. Çok iyi bir ürün teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyda G.
Şeyda G. · 37 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzüme hafif masaj yaparak uyguladim. Bir dakika içinde emildi ve yüzümü yumuşacık yaptı. Göz çevreme çok yaklaştırmadım ama normalde gözlerim aşırı hassastır. Ne sürersem ne kadar gözüme yaklaştırmasam da gözüm yanar. Bu kremde asla yanma olmadı 👁 gercekten kaliteli ve hassas ciltlere uygun 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayça K.
Ayça K. · 30 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu markayı da duymamıştım ürünüde kullanmamıştım. Yeni ürün denemek benim gibi cildi sorunlu kişilerde hep bir soru işareti yaratabilir diye düşünüyorum. Yorum yapabilmek adına denedim herhangi bir sıkıntı oluşmadı. Cilde verdiği yumuşaklık hissi çok güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Isıl A.
Isıl A. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ilk defa duyuyor ve kullaniyorum. Daha 1 gun surmeme ragmen cildimin beslendigini hissettim. Bir cok isi bir arada yapiyor olmasi harika birsey. Bir cok kremle yapacaginiz isi 1 kerede yapiyorsunuz. Ben daha cok nemlendirme ozelligini sevdim. Kivami ve surusu cok kolay ve guzel. Tesekkurler denebunu..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra I.
Kübra I. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü günlük kullanım olarak deneyimlemedim ancak makyaj bazı olarak kullandım ve çok memnun kaldım bu ürünün dışında herhangi bir nemlendiriciye gerek duymadan kullanım sonrası makyajımı çok güzel uygulayabildim diyebilirim. Bundan sonra tercih edeceğime şüphe yokk😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Saniye K.
Saniye K. · 35 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle şunu söylemeliyim ki gerçekten çok güzel bir krem yüze sürüldüğünde agırlık hissi yaratmıyor kolay emiliyor güzel nem saglıyor ayrıca makyaj bazı olarakta kullandım gayet memnun kaldım teşekkürler.. 😍 Bide kremi çok yogun uygulamaya asla gerek yok ufacık bir parça sürdügünüzde gayet tüm yüzünüze yetecektir..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeliz İlayda DENİZ ÇELEBİ
Yeliz İlayda Deni̇z Çelebi̇ · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Birden çok işlevi olması hayatımızı kolaylaştırıyor. İster nemlendirici, ister makyaj bazı , ister güneş sonrası, istersem de makyaj çıkarıcı olarak kullanabilirim, say say bitmez daha bir çok işlevi var. 1 üründe 6 özellik olması çok güzel. Memnun kalınmayacak gibi değil :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arzu T.
Arzu T. · 33 · Kastamonu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim yağlı, akneye meyilli ve nemsiz. Sivilce yapar mı dıye ikilemde kalmıştım ama yapmadı. Nemlendirmesi çok iyi. Makyaj altına baz olarak da kullandım kusma yapmadı. Markayı ilk kez duydum ama bundan sonra kullacağıma emin olduğum ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya D.
Derya D. · 35 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa duydum bu ürünü dudaklarım çok çatlar benim ellerim de aynı şekilde küçük bir damla dudaklarımı nemlendirmesi için sürmeme rağmen kurulduğunu ve acısını aldı kısa sürede iyileştirme etkisine bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hacer K.
Hacer K. · 36 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzüm kupkuru oluyorsu soğuktan artık ve çok iyi bir nemlendiriciye ihtiyacım vardı bu kreme gerçekten bayıldım kesinlikle uygun fiyata bulursam çantamdan eksik etmeyeceğim tek krem efsanesin sen ya efsane ❤️❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.