Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Anthelios Shaka Fluid SPF 50+
amazon-image
La Roche-Posay Anthelios Shaka Fluid SPF 50+

La Roche-Posay Anthelios Shaka Fluid SPF 50+

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.59  (6042 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Tüm cilt tiplerine uygun, yüz için göz çevresinde de kullanılabilen çok yüksek UVA korumalı güneş koruyucu.

Suya, kuma ve tere karşı çok dayanıklıdır. Yüksek spektrumlu koruması ciltte UVA ve UVB ışınlarına karşı kalkan görevi görür. Görünmez, beyaz iz bırakmaz dokuya sahiptir. Hassas ve reaktif ciltler üzerine dermatolojik kontroller altında test edilmiştir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%52
%24
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün akışkan olması çok kolay uygulanmasını sağlıyor. Beyaz iz bırakmıyor hemen yüze emiliyor. Kokusu da çok hafif aloe vera sanırım. Ayrıca deneme ürününü kapaklı kutuda göndermeniz de büyük bir incelik hiçbir masraftan kaçınmamışsınız, bizleri düşündüğünüz aşikar. Bütceme uyduğu sürece kullanmayı düşünüyorum ❤️ teşekkürler la roche ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
KÜBRA D.
Kübra D. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cilde sürüldüğü andan itibaren hemen yayılması ve asla yağlı his ve beyaz krem izi bırakmayışını çok sevdim, kokusu ferahlatıcı ve çok hafif, makyaj altına kolaylıkla kullanılabilir ve pütür pütür bir görünüm sağlamıyor, cildi makyajsızda capcanlı-parlak bir görünüme kavuşturabiliyor, çok sevdim ve memnun kaldım büyük boyunu en kısa zamanda alacağım :) Teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma D.
Şeyma D. · 35 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün çok akışkan bir dokuda olması ve aşırı parlak bir bitiş bırakmaması benim hoşuma gitti. Ayrıca akışkan dokuda olması komedojenik etki bırakmayacak hissi uyandırdı bende benim güneş kremleri ile ilgili en büyük sıkıntım bu genellikle. Eğer uzun süreli kullanımda gözeneklerimin içini doldurmazsa la rocheye geçiş yapabilirim.Çok teşekkürler bana bu deneyimi yaşattığınız için...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sanem G.
Sanem G. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
+50 SPF Çok güzel bir özellik. Beyaz leke bırakmaması çok büyük artı özellikle plajda tekrar uygulamak gerektiği için, yüzümde leke bırakmıyor aynaya bakma derdi yok. Suya dayanıklı olması da çok önemli özellikle denize ve havuza girerken tercih edeceğim bir ürün. Kendi markamdan tamamen vazgeçecegimi sanmıyorum çünkü genelde farklı markaların ürünlerini aynı zaman diliminde kullanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arzu G.
Arzu G. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kokusuna bayıldım. parfum gıbı. ustelık kalıcı. dokusu cok guzel yuzumde kadıfemsı bır hıs bıraktı. uzun suredır kullandıgım gunes kremlerıne tas cıkarır. hemen fıyatına baktım. ortalama fiyatlar malesef benım bu ıcın odeyecegım rakamdan daha yuksek gibi görunuyor. ındırımleri oldugunda muhakak haberdar olmak ve urunu satın almak ısterım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur Betül A.
Ayşenur Betül A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Akışkan yapısı seyreltilmiş hissi veriyor ve az miktarda kullanım yetiyor. Güneşe karşı koruduğunu düşünüyorum çünkü normalde cildim güneşte yanıp acırdı. Ayrıca kokusu oldukça güzel ve ciltte yapış yapış his bırakmıyor. Ben cildi beyazlatma etkisi olsun isterdim ,bu sayede yaz kış keyifle kullanabilirdim. Cilde güzel yayılıyor ve emilimi hemen gerçekleşiyor. Memnun kaldığım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysun Y.
Aysun Y. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche un bu ürününu daha önce dermatologumun tavsiyesi ile kullanmıştım Şu an solante kullanmaktayım ama la Roche la tekrar karşılaşmak hoşuma gitti Yapısı kesinlikle akışkan sürümü çok kolay , kapatıcı etkisi daha yoğun olsa tadindan yenmez,bir de gramaji azıcık arttirsaniz ne olur ki , orjinal boyun kutusu küçücük geliyor gözüme hele de solante kullandıktan sonra ...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Havva B.
Havva B. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ciltteki hafif yapisı, kokusu ve en onemlisi kaliteli koruma saglamasi açisindan çok beğendim. Daha once denemediğim ama denebunu sayesinde tanisma firsatim olan bu ürün bundan sonra tercihlerimin arasinda mutlaka olucak. Ürünü cildime diger markalarda oldugu gibi cok fazla surmeden az bi urunle bile koruma saglamasi en begendigim yönüdür. Teşekkürler..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlknur Ö.
İlknur Ö. · 34 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu markayı internette sıklıkla duydum ürünlerini alıp denemeyi istiyordum bu ayki kutuda görünce çok sevindim. öncelikle ürünü küçük ambalajda değilde tüpte göndermeleri hoşuma gitti. denize girerken kullandım ürünü. koruyuculuğu suya dayanıklılığı hoşuma gitti. beyaz tenli ve çabuk kızaran biri olarak öğle saatlerinde denize girmeme rağmen hiç kızarmadım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi İ.
Ezgi İ. · 32 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün yüksek koruyucu olması en önemli unsurlardan birisi.Ürün gayet akışkan ve cilt üzerin de yapışkan bir his bırakmıyor ve cilt de leke bırakmıyor.Ürünü sürüp üzerine makyaj gönül rahatlığı ile uygulanabilir.Ve en önemlisi göz çevresine uygulanabilir olması gerçekten çok iyi.En kısa zaman da alacağım ürünler arasında yerini aldı ☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.