Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Anthelios Shaka Fluid SPF 50+
amazon-image
La Roche-Posay Anthelios Shaka Fluid SPF 50+

La Roche-Posay Anthelios Shaka Fluid SPF 50+

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.59  (6042 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Tüm cilt tiplerine uygun, yüz için göz çevresinde de kullanılabilen çok yüksek UVA korumalı güneş koruyucu.

Suya, kuma ve tere karşı çok dayanıklıdır. Yüksek spektrumlu koruması ciltte UVA ve UVB ışınlarına karşı kalkan görevi görür. Görünmez, beyaz iz bırakmaz dokuya sahiptir. Hassas ve reaktif ciltler üzerine dermatolojik kontroller altında test edilmiştir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%52
%24
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Betül P.
Betül P. · 31 · Tokat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası markayı daha önce duymamıştım. Yaklaşık 4 yıldır güneşe karşı hassasiyetim var ve kısacık bir zaman diliminde dahi güneşte kalsam yüzüm hemen yanmaya ve su toplamaya başlıyor. Güneş kremi olmadan güneşte duramıyorum. Ürün resmen muhteşem dışarı çıkarken sürdüm bütün gün güneşteydim hiç bir sıkıntı çıkmadı. Teşekkürler denebunu💙
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi S.
Sevgi S. · 37 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnçe yapısı ve kolay sürülebilir olması.. yapışkanlık hissi bırakmaması herseyine bayıldım açıkcası.. cildim çok hassas olduğu gibi her ürünü de kabul etmiyordu. Fakat bu markada bu sorunu yaşamadım ve ayrıca ferah bir yapıya sahip gözü kapalı tercih edebilirsiniz. Bu ürünü deneyimleme şansım İçin dene bunu ailesine sonsuz teşekkürler 😊 💕
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysenur Y.
Aysenur Y. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullanmış olduğum sebamed güneş losyonu beyaz iz bıraktığı için şikayetçiydim fakat bu ürün beni olumlu yönde etkiledi ürün numune olduğundan uzun vadede kullanımı hakkında fikir sahibi değilim ancak kısa vadede kullanımından memnun kaldım yapışkan his bırakmıyor yağlanma sorunu yapmıyor üründen genel olarak memnun kaldım mevcut kullanmış olduğum güneş kremimi değiştirebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe Y.
Tuğçe Y. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullandığım bir üründü. 2 yıl aradan sonra tekrar kullanınca neden tercih ettiğimi ve muadillerinden farkını bir kez daha anladım. Zaten lekesiz bir cildim olduğu için kapatıcı görevi de görüyor bende. Dokusu, beyaz iz bırakmaması mükemmel. Mutlaka makyajdan önce cildime sürüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayça S.
Ayça S. · 35 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Alerjik ve lekelenmeye müsait problemli bir cildim olduğu içi, La Roche zaten yıllardır kullandığım bir marka. Bu ürünün özellikle suya-tere dayanıklı olması özelliğine bayıldım. Yaz aylarında en büyük sorunum sürekli güneş kremimi yenilemek zorunda kalmam, fakat bu ürünle bu konuda memnun kalacağımı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze G.
Gamze G. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yumusak dokusu yuzumde agırlık hissetmemek güzeldi. 1 saatlik park yürüyüşümüzde yüzüne sürüp çıktım. Eve geldıgımde nemli veya kuru bir his bırakmadı. Yanı herhangi bir agırlık hissetmedim yuzumde. Gayet hafif yumusak dokulu ve ferahlatıcı hissettirdi. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu K.
Cansu K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben yaz kış demeden her gün güneş kremi kullanan birisiyim. Bu markanın güneş kreminide yaklaşık 8 yıl önce kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. Kutudan çıkınca beni çok mutlu etti. Ürünün nemlendirmesi, koruyuculuğu, kalıcığı harika uzun zaman sonra yeniden kullanamaya başlamaya karar verdim:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif O.
Elif O. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim cilli oldugu icin yazın daha da özen gösteriyorum ve gunes kremi surmeden disari cikmiyorum.gelen bu ürün cok kolay sürülüyor kesinlikle beyaz iz birakmiyor bugun cok gunes olmasina ragmen rahatlikla disarda dolastim.Korumasi cok yuksek.kokusunu cok sevdim.bundan sonra kesinlikle bu üründen kullanicam.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilan G.
Dilan G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ba-yıl-dım ☺️ Gerçekten çok hafif bir yapısı ve çok hoş bir kokusu var. Diğerleri gibi beyaz leke bırakmıyor. Benim gibi burun ameliyatı olanlara da şiddetle yaz kış tavsiye ederim, göz çevresine sürülebilmesi ayrı bir güzellik. Zaten effaclar duo kremini de kullanıyordum bu ürünle de tanıştırdığınız için çok teşekkür ederim ☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket P.
Buket P. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanmayı düşündüğüm bir üründü arkadaşlarım da tavsiye ediyordu.Fakat bende olan güneş kremleri bitmeden yenisini almak istemedim bu deneme boy benim için çok iyi oldu bir fikrim oldu ürün hakkında yapısını ve cildimde bıraktıği hissi çok sevdim bendeki ürünler bitince alıp tekrar deniyicem.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.