Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Anthelios Shaka Fluid SPF 50+
amazon-image
La Roche-Posay Anthelios Shaka Fluid SPF 50+

La Roche-Posay Anthelios Shaka Fluid SPF 50+

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.59  (6042 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Tüm cilt tiplerine uygun, yüz için göz çevresinde de kullanılabilen çok yüksek UVA korumalı güneş koruyucu.

Suya, kuma ve tere karşı çok dayanıklıdır. Yüksek spektrumlu koruması ciltte UVA ve UVB ışınlarına karşı kalkan görevi görür. Görünmez, beyaz iz bırakmaz dokuya sahiptir. Hassas ve reaktif ciltler üzerine dermatolojik kontroller altında test edilmiştir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%52
%24
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gulden A.
Gulden A. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche Posay Dermokozmetilte çok güvendiğim bir markadır. Özellikle yüz yıkama jellerini uzun süre kullandım. Bu ürünü denediğimde yüzümde yarattığı hissi sevdim çünkü yağlı değildi çok hafif. Her mevsim güneş koruyucu kullanan biri olarak güneş koruyucumun dermatologlar tarafından önerilmesi benim için önemli. İçeriklerine genellikle dikkat ederim. La Roche bu anlamda benim için güvenilir bir markadır. Denem fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederim. Sonraki koruyucu alımımda muhtemelen kararımı bu üründen yana kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
damla d.
Damla D. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım çoğu güneş kremi markasınsan memnun kalmam, kalamam. Zira yüzümde güneşten dolayı kılcal damarlada çatlama oluyor. Güneşten korumadığım her gün de; yaz ya da kış demeden artış oluyor. Ve bu krem sürmediğim bir günde bile kendini burun ve dudak kenarlarında anında belli ediyor. Denediğim ilk günümde de la roshe posey’den çok memnun kaldım. Koruyuculuğuna emin oldum. Tazeleme ihtiyacı da hissetmedim üstelim yüzümde güneş kremi sürmüş, yoğun kremli hali de hissetmedim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma M.
Fatma M. · 37 · Bolu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanın birçok ürününü kullandı. Kokusu, sürüldüğü zaman bir ağırlık yağlı hissi bırakmaması, beyaz bir görünüm olmaması ve en güzeli gozlerimi yakmaması çok hoş. Çok memnun kaldım 2 3 dakika sonra sadece cildinde nemlenmiş kadifemsi bir his oluyor günlük hayatta kesinlikle kullanılabilecek bir urun makyaj altına da çok rahat kullanılıyor. Benim için en güzel yönü gözlerim yanmadığı için acımıyor ve makyajımın akmıyor olması tesekurler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gülşah d.
Gülşah D. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok severek yıllardır kullandığım ürünü sorgulatmaya başladı diyebililirim. yıllardır kullandığım ürün yoğun yapısıyla ilk sürüşte yüzde beyaz bir tabaka oluşturuyordu, fakat iyi koruduğu için görmezden geldiğim bir konuydu, bu krem hafif dokusuyla hiç rahatsız etmedi ve saaatlerce güneşte kalmama rağmen, dudak çevremde hemen ortaya çıkan güneş lekesi olmadı. Birkaç özellik tek üründe olabiliyormuş demek
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ŞEBNEM S.
Şebnem S. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün özellikle kokusu ve hafif formda oluşunu çok sevdim. Genelde yüz için güneş koruma kremleri çok yoğun kıvamlı oluyor özellikle yüksek faktörlü olanlar. Oysa bu ürün tam tersi hem beyaz iz bırakmıyor hem de çok hafif, yüzünüze herhangi bir nemlendirici sürmüşsünüz gibi hissettiriyor. Deneme ürünü tam da tatile çıkacağım zamanda gelmişti ve tüm gün yoğun güneş altında deneme imkanı buldum ve koruyuculuğu da gerçekten harikaydı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla Y.
Damla Y. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La roche posay in sprey şeklinde olan güneş kremini kullanıyordum. Makyaj üzerine uygulanabiliyor olması ve yağlanma yapmaması sebebiyle sprey formunu tercih ediyordum. Ancak krem şeklinde kullanmak istediğimde bu da kesinlikle tercih edebileceğim bir krem. Yüzümün yaplı bölgelerinde bile yağlanma yapmadı ve koruyuculuğu çok güzel . Göz çevresinde uygulanabilmesine ise bayıldım. Gözlerime hiç zarar vermedi . Başarılı buldum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe Ç.
Tuğçe Ç. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle deneme boyundan çok memnun kaldım. Ürünü 2 kere deneyebildim. Ürünü zaten satın alıp denemeyi düşünüyordum bu sayede çok daha iyi bi fikrim olmuş oldu. Ürünle ilgili emin olamadığım tek bir nokta güneşten etkili koruyup korumadığı. Tatil bölgelerindeki performansından emin değilim. Ayrıca uzun vadede ciltte sivilce yapabilir mi bilmiyorum. Ama ilk izlenim olarak böyle sorunlar yaşamadım. Sürdükten sonra cildimde bıraktığı kadifemsi hissi de çok sevdim. Su gibi ince olduğu için sivilce yapacağını düşünmüyorum. Çok hafif bir yapısı var hemen emiliyor. Kokusu biraz fazla parfümlü geldi. O kadar parfümlü olmasa bence daha iyi olurmuş. Elimde kullandığım vichy nin güneş kremi bitince hemen bundan almayı düşünüyorum. Çok beğendim. Uzun vadedeki performansı da bu kadar iyiyse hayatımın güneş kremini bulmuş olabilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Demet K.
Demet K. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas cilt yapım olduğu için bu markanın tüm ürünlerinden genel olarak çok memnunum. daha önce yaşamış olduğum göz alerjimin tedavisinde kullandım, tüm vücut ve genital temizlik için kullanılan vücut yıkama jelinden de çok memnun kalmıştım. şu an kullandığım güneş kremim bittiğinde bu markaya geçiş yapacağım. çünkü kullanmış olduğum ürün sivilcelenme yaptı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Z.Funda K.
Z.Funda K. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün cildi yağlandırmayan ve gerdirmeyen dokusu bence çok kullanışlı. Kremden çok solüsyon formuna yakın viskozitede olması ürünü yüze eşit uygulamayı inanılmaz kolaylaştırıyor. Ayrıca göz etrafına uygulandığında, cildin nemi ile birleşip göze girmemesi/makyajı dağıtmaması ve gözü yakmaması ürünü muadillerinin yanında öne çıkaran en önemli noktalardan biri bence
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zekiye Nur D.
Zekiye Nur D. · 37 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten çok güzel, kesinlikle yağlandırma yapmıyor. Sürülmesi çok kolay, yüzde iz yapmıyor, tekrar dağıtma ihtiyacı duymuyorsunuz. İnce, su gibi kremsi bir yapısı var, sürdüğünüzde ciltte bir rahatlama da sağlıyor. Koku yok, yağlılık yok, yapışkan vıcık vıcık his yok. Normal, karma ve yağlı ciltler için kesinlikle uygun bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.