Kemal Kükrer Yudumluk Dört Hırsız Sirkesi
Geçmişten günümüze uzanan bir efsane: Dört Hırsız Sirkesi
Yüzyıllar önce Avrupa’da baş gösteren veba salgını, milyonlarca insanın ölümüne sebep olmuştu. Veba insanlara hastalardan bulaştığı gibi; hastaların cesetlerinden, hatta evlerinden ve eşyalarından bile bulaşabiliyordu. İşte böyle bir ortamda veba kurbanlarının evlerini soyan 4 hırsız, asla vebaya yakalanmıyordu.
Sonunda suçüstü yakalandıklarında, o dönemin hırsızlık suçu cezası olarak idam edilmeleri gerekiyordu. Ancak önlerine bir seçenek konuldu, vebaya yakalanmama sırlarını açıklarlar ise idamdan kurtulabileceklerdi. Hırsızlar idamdan kurtulmak için sırlarını açıkladılar. İşte o sır sirkede gizliydi: hırsızlar antiseptik bitki özlerinden demledikleri bir sirke hazırlayıp bu bitkilerin ve sirkenin birleşmiş gücü ile kendilerini vebadan koruyorlardı. Adını dört hırsızdan alan bu sirkenin tarifi o günden günümüze kadar ulaşmayı başarmıştır. Şimdi bu efsanevi tarif Kemal Kükrer kalitesi ile sizlere ulaşıyor!
Kemal Kükrer'den içimi kolay Yudumluk Dört Hırsız Sirkesi’ni her gün 3 çorba kaşığı olarak suyunuza veya dilediğiniz başka bir içeceğe katarak tüketebilirsiniz.
Bu ürünün içinde sadece şunlar var:
Elma Sirkesi, Pelin Otu, Adaçayı, Biberiye, Hindistan Cevizi, Lavanta, Nane, Karabiber, Karanfil, Sarımsak, Tarçın
Koruyucu, renklendirici, tatlandırıcı içermez!
Vegan tüketime uygundur.
Nasıl kullanılır?
Kemal Kükrer'den içimi kolay Yudumluk Dört Hırsız Sirkesi’ni her gün 3 çorba kaşığı olarak suyunuza veya dilediğiniz başka bir içeceğe katarak tüketebilirsiniz.
Puan dağılımı
#Ben bunu içerim ürünün lezzeti,kalitesi,paketlemesi mükemmel tavsiye ederim.
Sirke sevmeyen biri olarak bana bile sirkeyi sevdirdi. Muazzam bir ürün olmuş. Tavsiye ederim
Ürünün tadı çok güzel olmakla birlikte günlük olarak içimi kolay ve kokusu mükemmeldir. Herkese tavsiye ederim.
Merhaba değerli okuyucular. İlkin tadının karışık olacağını düşünerek ambalajı açtım fakat ağızda bıraktığı tat enfes.. Yani sirke tadını tam alabiliyorken, onun o keskin ve bükrem tadını önleyen ekstra içeriği söz konusu. Yani sanki sirke yumuşatılmis bi içecek formuna getirilmiş. Boğazdan geçerken sanki tarçınlı bi içecek icmissiniz gibi. Oldukça da faydalı özellikle sindirim problemi olanlar denemeli ben faydasını gördüm. Bir de peynirli rokali salatalar a yapıştırdım turp vs keskin tatları bastırıyor fakat klasik salatalar için iyi bi sonuç vermeyebilir. En çok ta ağız içi yaralarım vardı buna sevindim. İçeriği itibariyle gün geçtikçe azaldığını gördüm kesinlikle sinmiş bir kokusu yok uçucu oluşu çok rahat kesinlikle tavsiye ederim.
Kahvaltıda, 1 kupa yeşil çayıma 1 çorba kaşığı Dört Hırsız Sirkesinden koyuyorum. Önerilen kullanımda 3 çorba kaşığı deniyor fakat bir kupa çaya 3 çorba kaşığı fazla geliyor. Bu yüzden diğer 2 çorba kaşığını gün içinde su ile tükettim. Tadı güzel, tadı çok keskin değil çayda/suda seyrelince kolayca içilebiliyor zaten. İçindeki baharatlar uyumlu. Bana zindelik kattı tam salgın zamanı olmasına rağmen daha hasta olmadım. Her tükettiğimde bu sirkenin ilginç hikayesi aklıma geliyor. Şaşırmadan edemiyorum. Bu hikayeyi bizimle paylaşan ve sirkeyi denememi sağlayan Kemal Kükrer'e ve Denebunu'ya teşekkür ederim.
ürün elime geçince öncelikle ismini nerden aldığını merak edip araştırdım. öncelikle hikayesini okudum. 1 hafta boyunca her sabah aç karnına içmeye devam ettim. 3 tatlı kaşığı ile 1 bardak su. yemek kaşığı ile koyarsanız biraz ağır gelebilir. içimi rahatsız edici değil. öncelikle kokusu ve tadı gerçekten çok keskin ve tam bana göre. içeriği çok zengin. tabiki ilaç değil ancak şu zor günlerde alacağımız doğru, güzel ve doğal alternatif bir tedbir. çocuklarım da (13-15 yaş) her sabah benimle birlikte alıyorlar. kemal kükrer işinde daha da iyi olmak için en iyinin peşinde.
Daha önce kemal kükrer markasını hiç kullanmadım. Eminim bundan sonra vazgeçemeyeğim bir marka olacak. Kullandıktan sonra çok şaşırdım bu kadar iyi olacağını hiç düşünmemiştim. Önceden çok fazla markanın sirkesini kullandım ama bu gerçekten başka birşeymiş. Efsane bir ürün gerçekten çok beğendim. Ailecek bayıldık bu markanın ürünlerine. Çok keskin bir tat olmadığı için rahatlıkla içilebilir. Ayrıca kutusu bile çok güzeldi özenle paketlenmiş. Cam olmasına rağmen kırılmadan elime ulaştı. Denemek isteyenlere şiddetle tavsiye ederim.
Sirke tüketimi için fikri çok beğendim. Dört hırsız adının hikayesi oldukça ilginç. İçimi kolay. İlave edilen lezzetlerin hiç biri baskın değil, dengeli bir karışım. #BenBunuİçerim.
Hiç bir katkı maddesi yok. Özellikle beslenmesine dikkat edenler için güzel bi seçenek. İçimi kolay , normal sirkeler gibi kokusu rahatsız etmiyor. Başarılı bir ürün.
direk kaşıkla içtim ve tadı çok keskin bir sirke tadı gibi değil içilebilir zaten kışın sirke öneriliyor tavsiye ederim tekrar almayı düşünüyorum




