Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Kemal Kükrer Yudumluk Dört Hırsız Sirkesi
amazon-image
Kemal Kükrer Yudumluk Dört Hırsız Sirkesi

Kemal Kükrer Yudumluk Dört Hırsız Sirkesi

Kemal Kükrer  · kemalkukrer.com.tr
  4.85  (311 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Geçmişten günümüze uzanan bir efsane: Dört Hırsız Sirkesi

Yüzyıllar önce Avrupa’da baş gösteren veba salgını, milyonlarca insanın ölümüne sebep olmuştu. Veba insanlara hastalardan bulaştığı gibi; hastaların cesetlerinden, hatta evlerinden ve eşyalarından bile bulaşabiliyordu. İşte böyle bir ortamda veba kurbanlarının evlerini soyan 4 hırsız, asla vebaya yakalanmıyordu.

Sonunda suçüstü yakalandıklarında, o dönemin hırsızlık suçu cezası olarak idam edilmeleri gerekiyordu. Ancak önlerine bir seçenek konuldu, vebaya yakalanmama sırlarını açıklarlar ise idamdan kurtulabileceklerdi. Hırsızlar idamdan kurtulmak için sırlarını açıkladılar. İşte o sır sirkede gizliydi: hırsızlar antiseptik bitki özlerinden demledikleri bir sirke hazırlayıp bu bitkilerin ve sirkenin birleşmiş gücü ile kendilerini vebadan koruyorlardı. Adını dört hırsızdan alan bu sirkenin tarifi o günden günümüze kadar ulaşmayı başarmıştır. Şimdi bu efsanevi tarif Kemal Kükrer kalitesi ile sizlere ulaşıyor!

Kemal Kükrer'den içimi kolay Yudumluk Dört Hırsız Sirkesi’ni her gün 3 çorba kaşığı olarak suyunuza veya dilediğiniz başka bir içeceğe katarak tüketebilirsiniz.

Bu ürünün içinde sadece şunlar var:

Elma Sirkesi, Pelin Otu, Adaçayı, Biberiye, Hindistan Cevizi, Lavanta, Nane, Karabiber, Karanfil, Sarımsak, Tarçın

Koruyucu, renklendirici, tatlandırıcı içermez!

Vegan tüketime uygundur.

 


Nasıl kullanılır?

Kemal Kükrer'den içimi kolay Yudumluk Dört Hırsız Sirkesi’ni her gün 3 çorba kaşığı olarak suyunuza veya dilediğiniz başka bir içeceğe katarak tüketebilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%78
%12
%0
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Nermin T.
Nermin T. · 31 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Doğal sirkeleri seven ve tüketen biri olarak, Kemal kükrer yudumluk sirkesini denebunu sayesinde ilk defa deneyimledim. Tadına ailecek bayıldık. Fresh hafif bir tadı var. Keskin olmayan hoş bir kokusu var. Teşekkürler kemal kükrer. Teşekkürler denebunu. Herkese tavsiye ederim. Kesinlikle sağlıklı ve faydalı bir urun. Paketlemeye özendiginiz için ayrıca teşekkürler. Kutusu da şişesi de bir harika! #KemalKükrerYudumlukDörtHırsızSirkesi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mine Can
Mine Can · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün diğer sirkelere bakarak cidden kaliteli ve faydalı. Normalde ben sirke sevmem kokusuda ağır gelir hoşuma gitmez ama bu ürün iyi geldi ve yemeklere kullanabilir ve ayrıyetten içilebilirsiniz tavsiye ederim. Ürünün adının hikayesini İnternetten okumanızı tavsiye ederim. Ürünün paketlemeside ayrıyetten özenliydi. Alacak olanlara afiyetttt. 🙏☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Leyla B.
Leyla B. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diyet uyguluyorum. Sabahları aç karna ılık su sirke içiyorum. Sirkenin tadı çok aşır olduğu için zorlanıyordum ama bu sirkede tarçın aroması baskın olduğu için çok rahat içtim. Bundan sonra bu ürünü alacağım. Salatada denemedim ama yakılacağını düşünüyorum . Bildiğiniz sirke tadından uzak aromalı bir sirke. Asla rahatsız etmiyor ne tadı ne kokusu. Diğer ürünlerine de şans vermek istiyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melek B.
Melek B. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde sirke günlük hayatımda severek kullandığım birseydir özellikle salatada bayılırım kemal kükrer ürününü severek de kullanmaya devam edeceğim ve herkesede öneririm kesinlikle denemeniz gereken bir ürün gönül rahatlığıyla kullana bilirsiniz😇
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün şişesine ve kabına bayıldım çok güzel sirke bitince şişesini değerlendireceğim:) Ben normalde sirke sevmem ama içimi çok kolay ve hafif ayrıca salatalar da da kullanabilirsiniz çok yakışıyor teşekkür ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zişan Ö.
Zişan Ö. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gayet doğal olarak yapılmış. Kutusundan gördüğüm kadarıyla başka sebzelerle de yapılan çeşitleri varmış. Kalitesi ortada biz beğendik
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Güner K.
Güner K. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün genel anlamda tasarım olarakta kutu olarakta Şişe ve tasarım olarakta içerik olarakta çok güzel sirke zaten hayatımızın bir parçası 🥳 Başarılı bir çalışma olmuş tebriklerrrr ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gül g.
Gül G. · 29 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok şık bir kutuda geldi , özel bir sirke olduğu hem tadından hem şişesinden belli. sabahları içiyoruz eşimle. şu an memnunuz rutin yapıp marketten temin edeceğimiz bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serçin K.
Serçin K. · 30 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce hiç duymadığım ve kullanmadığım bir ürün ama keşke önceden duysaydim dedirtti. Bundan sonra ilk kullanacagim ürünler arasında teşekkürler denebunu .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 24 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şık bir kutuya ve cam şişeye sahip. Rahatsız edici klasik sirke kokusu yok. Tadı hafif ve lezzetli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.