Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Kemal Kükrer Yudumluk Dört Hırsız Sirkesi
amazon-image
Kemal Kükrer Yudumluk Dört Hırsız Sirkesi

Kemal Kükrer Yudumluk Dört Hırsız Sirkesi

Kemal Kükrer  · kemalkukrer.com.tr
  4.85  (311 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Geçmişten günümüze uzanan bir efsane: Dört Hırsız Sirkesi

Yüzyıllar önce Avrupa’da baş gösteren veba salgını, milyonlarca insanın ölümüne sebep olmuştu. Veba insanlara hastalardan bulaştığı gibi; hastaların cesetlerinden, hatta evlerinden ve eşyalarından bile bulaşabiliyordu. İşte böyle bir ortamda veba kurbanlarının evlerini soyan 4 hırsız, asla vebaya yakalanmıyordu.

Sonunda suçüstü yakalandıklarında, o dönemin hırsızlık suçu cezası olarak idam edilmeleri gerekiyordu. Ancak önlerine bir seçenek konuldu, vebaya yakalanmama sırlarını açıklarlar ise idamdan kurtulabileceklerdi. Hırsızlar idamdan kurtulmak için sırlarını açıkladılar. İşte o sır sirkede gizliydi: hırsızlar antiseptik bitki özlerinden demledikleri bir sirke hazırlayıp bu bitkilerin ve sirkenin birleşmiş gücü ile kendilerini vebadan koruyorlardı. Adını dört hırsızdan alan bu sirkenin tarifi o günden günümüze kadar ulaşmayı başarmıştır. Şimdi bu efsanevi tarif Kemal Kükrer kalitesi ile sizlere ulaşıyor!

Kemal Kükrer'den içimi kolay Yudumluk Dört Hırsız Sirkesi’ni her gün 3 çorba kaşığı olarak suyunuza veya dilediğiniz başka bir içeceğe katarak tüketebilirsiniz.

Bu ürünün içinde sadece şunlar var:

Elma Sirkesi, Pelin Otu, Adaçayı, Biberiye, Hindistan Cevizi, Lavanta, Nane, Karabiber, Karanfil, Sarımsak, Tarçın

Koruyucu, renklendirici, tatlandırıcı içermez!

Vegan tüketime uygundur.

 


Nasıl kullanılır?

Kemal Kükrer'den içimi kolay Yudumluk Dört Hırsız Sirkesi’ni her gün 3 çorba kaşığı olarak suyunuza veya dilediğiniz başka bir içeceğe katarak tüketebilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%78
%12
%0
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Rukiye E.
Rukiye E. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçindekileri okuyunca kokar mı ya da acı olur mu diye düşünmüştüm. Fakat tek başına içtiğimde beğendim. Keskin sirke kokusu ve tadını baskılamış içindekiler. Keyifli ve dengeli bir tad olmuş. Koku olarak hem beyaz sirkeden hem elma sirkesinden daha hafif. Tad olarak da her ikisinden daha lezzetli. Bence salataya da yakışır. Düzenli sirke tüketen biri değilim ama bu ürün kullanım alışkanlığımı değiştirecek kadar farklı. Diğer çeşitleri nasıl diye merak ettim açıkçası, şans vermeyi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur T.
Yağmur T. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kemal Kükrer markasının sirkelerini, limon suyunu, nar ekşili sosunu ve daha bir çok ürününü kullanmaktayım. Daha önce Kemal Kükrer markasının Yudumluk Dört Hırsız Sirkesini hiç denememiştim. Sirkenin hikayesini okuduğumda içimde daha da merak uyandırdı. Markanın kalite ve lezzet anlayışına yakışan harika bir ürün olmuş. Sirke sevmeyenlerin bile seveceği bir lezzette olmuş diyebilirim. Bu kış aylarında mutlaka her gün tüketilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bittiğinde tekrar alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket Y.
Buket Y. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cam şişesi ile sorunsuz teslim edildi. Sirke içemeyenler için iyi bir seçenek.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nergis A.
Nergis A. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tadı fena değil evet sirke tadı alıyorsunuz ama diğer aromalarla birlikte ve suyla karıştırdığınız için normalde midemde ağrı yapar sirkeler bunda öyle birşey yaşamadım. Üzerinde kullanımı ve ne işe yaradığı ile ilgili çok fazla bir bilgi yoktu bu bir eksiklik bence daha detaylı bilgilendirme beklerdim.Evet hikayesi yer alıyordu ancak kullanım şekilleri ile ilgili daha fazla bilgi içerse daha iyi olurdu. Ama şişesi ve paketlemesi çok güzeldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zozan T.
Zozan T. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü biraz önce denedim suya katılması gerektiği söyledin fakat okumadan direk bir kaşık içtim tadı yeşil elmalardan gelen ekşilik ve tarçın tüm tatları alabiliyorsunuz vegan içeriğinin olması ayrıca çok güzel salata da denemek isterim kış aylarında boğaz temizliğine de iyi gelir severek alabilirsiniz tereddüt etmeden özenli paketleme çok güzeldi müşteriye verilen değer muntazam DENE BUNU.COM teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Funda Y.
Funda Y. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü hem kendim hem de çocuklarım için kullanmıyorum. İçimi çok rahat, çocuklara su ile karıştırıp içiriyorum. Kronik faranjit olurum sık sık yine öyle bir dönemdeydim, fakat ürünü kullanmaya başladıktan 2 gün sonra şikayetlerim geçti. Kokusu rahatsız etmiyor tadı da gayet güzel. Bundan sonra bitmesine fırsat vermeden yenisini alırım. Bence her evde olması gerekiyor tam da şu salgın dönemlerinde
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün daha kapağını açar açmaz aromatik bir lezzeti olduğunu kokusundan anlıyorsunuz. Önce sabahları suyuma katarak tükettim. Ama aromatik tadının salatalara da yakışacagını düşünerek salatalarımda da kullandım. Gerçekten çok yakışıyor. Eğer aromalı lezzetler seviyorsanız hem suyunuza hem salatalariniza rahatlıkla kullanabilirsiniz. Kullandıktan sonra fotoğraf cekebildim. Yine Kemal Kükrer farkı olmuş tabiki😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeymanur S.
Şeymanur S. · 23 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben içmekten çok yüzüm ve saçım için kullanacağım bu sabah yüzüm için kullandım ve bıraktığı hissiyatı beğendim bir kaşıkta içtim kaşıkla içilecek bir şey değil suya katıp içmeniz gerek yoksa direk olarak çok yakıyor araştırdım bir çok alanda faydasının olduğunu gördüm hepsini deneyeceğim babam kullandı çok beğendi ilerleyen zamanlarda kullandıkça diğer alanlarda yorumumu güncelleyeceğim gönderilen kutuyu çok beğendim özenli bir kutuydu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin E.
Yasemin E. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kemal kükrerin diğer sirke grubunu hep kullandım plastik şişe de olan ama bunu ilk kez sizin sayenizde gördüm ve kullandım dün salata da ve normal tadım olarak baktım çok naif ve hafif bir lezzete sahip içinde ağır insanı yoran ağzında tar bırakan bir kimyasal yoğunluğu olmadığı çok belli favorim bundan sonra kesinlikle bu ürün ve şişe yapımı oldukça zengin ve yine markaya yakışır bir tasarım… denebunu, edindirdiğiniz tecrübem için size teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Ç.
Zeynep Ç. · 45 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde Kemal Kükrerin doğal elma sirkesini alıyordum. Her sabah su ile karıştırıp içebiliyordum ki öyleyken zorluyordu. Ama bu ürünü su ile karıştırmadan rahatlıkla içebiliyorum. Ve tadı keskin olmasına rağmen aromalar ciddi içimi kolaylaştırmış. Hergün düzenli 3 kaşık şeklinde tüketiyorum. Bu süre zarfında faydasına da gördüm, açlık durumumu düzenliyor ve özellikle boğaz yanmasına çok iyi geldi. Dişlerim konusunda rahat ettim. Çok teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.