HiPP 3 Organik Keçi Sütü Bazlı Devam Sütü
12. aydan itibaren kullanıma uygundur.
Tamamen organik süt kullanılarak üretilmiştir.
Karbonhidrat kaynağı olarak sadece laktoz içerir.
D,E,C,B2, B12 ve K vitamini kaynağıdır.
Biyotin ve İyot içerir.
Nasıl kullanılır?
İçme suyunu kaynatın ve yaklaşık 40°-50 °C’ye kadar soğuması için bekletin.
Hazırladığınız sudan, önerilen miktarda (bknz. Beslenme tablosu) biberona koyun.
Ölçeği formül ile doldurarak fazlasını bıçakla sıyırın. Önerilen
toz miktarını (bknz. Beslenme tablosu) biberona koyun.
Biberonu kapatıp, kuvvetlice çalkalayın.
İçilebilir sıcaklığa (yaklaşık 37°C) gelene kadar soğutun. Sıcaklığı kontrol edin.
Beslenme Tablosu
Hazırlanan formülün içilme miktarı her bebekte değişiklik gösterir.
Tabloda belirtilen içme miktarları ve gün içinde içilen biberon
sayısı önerilen degerlerdir. Bebeğiniz biberondaki formülün
tamamını bitirmek zorunda değildir.
Lütfen yalnızca paketten çıkan ölçeği kullanınız.
Bir ölçek kaşık toz için 45 ml su kullanılmalıdır.
Puan dağılımı
Hipp markanın organic combiotic mamasını kullanıyorduk alıp almamakta baya tereddüt ettik bebeğimiz bunu da çok sevdi teşekkürler denebunu ❤️
Hip bebeğim doğduğundan beri kullandığım tek mama markası içerik bakımından doktorlarında önerdiği bu yeni seriyi yurt dışında görmüştüm geçen sene ve şuan kullandım gayet sevdi kızım
Normal de kullandığım çocuğuma gönül rahatlığıyla verdiğim bir ürün keçi sütü bazlı olması zaten organik yapısıyla diğerlerinden bi adım önde benim için çok daha faydalı olduğunu düşünüyorum
Ürünü denedikten sonra direk geçiş yaptık ve onu kullanmaya başladık. Bebeğim tadını cok sevdi, diğer markaları içmek istemedi. ;İçeriği de güzel olduğu için bizimde tercihimiz oldu.
2 yaşındaki kızım kabızlık çektiği için doktor inek sütünu yasakladi.Alternatif olarak çok güvendiğim hipp kecisutu formül maması bize çok iyi geldi.kızım beğenerek icti
Ürünü daha önce denememiştim. Bebeğim severek içti ve red etmedi. Organik olması diğer formüle mamalara göre daha iyi olduğunun kanıtı bence.
adını çok fazla duymustum ilk defa deneyecegım memnun kalacagımı düşünüyorum ☺️
bebeğim severek içiyor. başka marka mama kullanıyorduk. HİPP favorimiz oldu artık...
oğlum severek içiyor doğduğundan bu yana hipp kullanıyoruz bunu da severek içti teşekkürler
1 yaşına yeni girdi kızım be bu mama ile devam etmeyi düşünüyoruz artık


