HiPP 3 Organik Keçi Sütü Bazlı Devam Sütü
12. aydan itibaren kullanıma uygundur.
Tamamen organik süt kullanılarak üretilmiştir.
Karbonhidrat kaynağı olarak sadece laktoz içerir.
D,E,C,B2, B12 ve K vitamini kaynağıdır.
Biyotin ve İyot içerir.
Nasıl kullanılır?
İçme suyunu kaynatın ve yaklaşık 40°-50 °C’ye kadar soğuması için bekletin.
Hazırladığınız sudan, önerilen miktarda (bknz. Beslenme tablosu) biberona koyun.
Ölçeği formül ile doldurarak fazlasını bıçakla sıyırın. Önerilen
toz miktarını (bknz. Beslenme tablosu) biberona koyun.
Biberonu kapatıp, kuvvetlice çalkalayın.
İçilebilir sıcaklığa (yaklaşık 37°C) gelene kadar soğutun. Sıcaklığı kontrol edin.
Beslenme Tablosu
Hazırlanan formülün içilme miktarı her bebekte değişiklik gösterir.
Tabloda belirtilen içme miktarları ve gün içinde içilen biberon
sayısı önerilen degerlerdir. Bebeğiniz biberondaki formülün
tamamını bitirmek zorunda değildir.
Lütfen yalnızca paketten çıkan ölçeği kullanınız.
Bir ölçek kaşık toz için 45 ml su kullanılmalıdır.
Puan dağılımı
kızım çok sevdi önceden diğer formunu kullanıyorduk bunu da severek içti.
Zaten kullandığım bir marka hipp ve keçi sütü bazlı olarak da güvendiğim bir marka
HİPP'in tüm diğer ürünlerinde olduğu gibi bu ürünü de cok kaliteli, organik ve güzel. 2 yaşındaki oğlum severek tüketiyor.
Bebekler çok seviyor. Kilo alımı, boy atımı hızlandı ve gaz sorunu hiç olmadı.
kızım severek içiyor, aynı zamanda içinde vitaminlerin olması çok güzel. emzirme yanında vitamin olarak günde 1 kez veriyorum.
oglumun sut alerjisi var diger mamalar gaz yapiyor oksuruk yapiyordu bu nedenle hipp keci sutlu mamayi tercih ettim. gayet basarili
Düzenli dökülme olasılığı yok denecek kadar az tadı çok güzel vitamın acısından çok güzel 😌
anne sütü alan bebegime calisirken indirimde oldugu icin takviye olarak aldim
hipp ürünlerini severek kullanıyoruz.. yeni serinin organik olması benim için tercih sebebi
Bebegıme dogdugundan berı Hipp Cimbiotic kullanıyorum cok memnunum hıc gaz problemı yasamadık


