HiPP 3 Organik Keçi Sütü Bazlı Devam Sütü
12. aydan itibaren kullanıma uygundur.
Tamamen organik süt kullanılarak üretilmiştir.
Karbonhidrat kaynağı olarak sadece laktoz içerir.
D,E,C,B2, B12 ve K vitamini kaynağıdır.
Biyotin ve İyot içerir.
Nasıl kullanılır?
İçme suyunu kaynatın ve yaklaşık 40°-50 °C’ye kadar soğuması için bekletin.
Hazırladığınız sudan, önerilen miktarda (bknz. Beslenme tablosu) biberona koyun.
Ölçeği formül ile doldurarak fazlasını bıçakla sıyırın. Önerilen
toz miktarını (bknz. Beslenme tablosu) biberona koyun.
Biberonu kapatıp, kuvvetlice çalkalayın.
İçilebilir sıcaklığa (yaklaşık 37°C) gelene kadar soğutun. Sıcaklığı kontrol edin.
Beslenme Tablosu
Hazırlanan formülün içilme miktarı her bebekte değişiklik gösterir.
Tabloda belirtilen içme miktarları ve gün içinde içilen biberon
sayısı önerilen degerlerdir. Bebeğiniz biberondaki formülün
tamamını bitirmek zorunda değildir.
Lütfen yalnızca paketten çıkan ölçeği kullanınız.
Bir ölçek kaşık toz için 45 ml su kullanılmalıdır.
Puan dağılımı
hipp oğlum için ilk doğduğu zamanlar tercih ettiğimiz mamaydı. daha sonra oğlumda inek sütü alerjisi çıktığı için özel formül tıbbi bir mamayla devam ediyorduk. bu mamayı denedim tadını yadırgamadı, ayrıca alerjik bir reaksiyonda olmadı.
hipp ürününü oğluma sürekli kullanıyorum. bunu da uzun zamandır denemek istiyordum. piyasa fiyatı çok yüksek. böyle bi kampanya ile uygun fiyata satmanız çok hoş oldu ve kaçırmadan almış olamama çok sevindim. teşekkür ederim.
Daha önce de hipp markanın organic combiotic mamasını kullanmış biri olarak tadını sevmeyeceğini düşündüm biraz tedirginlikle aldım ama bebeğimiz çok sevdi
Hipp markanın organic combiotic mamasını kullanıyorduk alıp almamakta baya tereddüt ettik bebeğimiz bunu da çok sevdi teşekkürler denebunu ❤️
Bebeğim doğduğu günden itibaren kullandığım mama markası. Hiç tereddüt etmeden aldım. Keçi sütü bazlı olmasından dolayı bebeğimin sevmesi önemliydi. Almaya devam edebileceğim bir ürün
Alarjik ve özel çocuklar için keçi sütü ile yazılmış ve anne sütüne en yakın mama olduğunu düşünüyorum şeker oranı anne sütü ile aynı deniliyor bu sayede bence bebeğim memeyide bırakmadı
Normaldede bebeklerim için bu markanın diğer serisini kullanıyorum. Bu seriyi çok merak ediyordum. Kızlarım tadını sevdi. Kabızlık sorunu yaşamadık. Hipp kalitesi yine ortada.
Hip bebeğim doğduğundan beri kullandığım tek mama markası içerik bakımından doktorlarında önerdiği bu yeni seriyi yurt dışında görmüştüm geçen sene ve şuan kullandım gayet sevdi kızım
Normal de kullandığım çocuğuma gönül rahatlığıyla verdiğim bir ürün keçi sütü bazlı olması zaten organik yapısıyla diğerlerinden bi adım önde benim için çok daha faydalı olduğunu düşünüyorum
Ürün muadillerinin arasinda ki en iyisi. Bu fiyata bu ürün olduğu için satin aldim. Umarim tekrar bu fiyatlardan satisa cikar. Teşekkürler


