Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier Hyaluronik Aloe Nemle Dolgunlaştıran Süper Serum
amazon-image
Garnier Hyaluronik Aloe Nemle Dolgunlaştıran Süper Serum

Garnier Hyaluronik Aloe Nemle Dolgunlaştıran Süper Serum

Garnier Skin 
  4.60  (638 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

CİLDİME FAYDALARI NELER?

Garnier'nin [%3] Gliserin + Hyaluronik Asit + Aloe Vera ile yüksek konsantrasyona sahip ilk serumu. Tek kullanımda daha pürüzsüz, yumuşak ve sıkı görünen bir cilt!

HYALURONİK ALOE SERUM'UN ARKASINDAKİ BİLİM

[%3] GLİSERİN + HYALURONİK ASİT + ALOE VERA

 

Biyofermentasyon ile elde edilen bu dolgunlaştırıcı aktif madde kendi ağırlığının 1000 katına kadar nem tutabilmesi ile bilinir.

Ferah hissi ve süper-nemlendirici etkisiyle bilinen bu içerik cildi yoğun bir şekilde nemlendirir.

Vegan Formül*

*Hayvansal kaynaklı veya türevi bileşenler içermez

KANITLANMIŞ ETKİNLİK

Anında:
Daha pürüzsüz bir cilt,
Daha yumuşak bir cilt,
Daha sıkı görünen bir cilt.

1 ay kullanım sonrası:

Daha canlı görünen bir cilt,
Daha parlak bir cilt,
Daha sağlıklı görünen bir cilt,
Tek kullanımda: Neme doymuş ve daha yumuşak bir cilt.

Nasıl Kullanılır?

Serum damlalığının aldığı kadar serumu temiz yüzünüze ve göz çevrenize nazikçe yayarak uygulayın.

Her sabah ve akşam temiz cildinize gündüz veya gece kreminizden önce uygulayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%24
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayşe Nur Y.
Ayşe Nur Y. · 32 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanımda bile farketti yüzüm hemen yumuşacık ve parlak oluverdi düzenli kullanımda ne kadar güzel olur tahmin bile edemiyorum çok memnun kaldım kesinlikle şiddetle tavsiye ederim 🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif E.
Elif E. · 31 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk serum deneyimimi bu ürünle yapıyorum. O yüzden kıyaslama yapamayacağım. Sanırım başka bir serum da denemem çünkü ihtiyacımı fazlasıyla karşılayan bir serum. Nemlendirmesi harika. Cildimi yumuşacık yaptı, parlattı. Özellikle çabuk emiliyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor en önemli özelliği bu bence. Sivilce de yapmıyor. Cildimi temizleyip tonikledikten sonra kullanıyorum ve cilt bakımı rutinime kesinlikle ekliyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal K.
Hilal K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriği ve fiyatı kıyaslandığında süper bir performans ürünü. Tek başına değil, diğer serumlarımla birlikte kullanıyorum. Önce hyalüronik asitli bu serumu sonra onarıcı diğer serumlarımdan kullanıyorum. Serumun zor dökülmesi benim için tek negatif nokta oldu. Ürünü zor çekip damlatıyorum ancak iki-üç damlada tüm yüze yetecek şekilde dağıtılabiliyor. Bu açıdan da bereketli bir ürün. Tavsiye ederim 👍🏼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cemre E.
Cemre E. · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk öncelikle dene bunu ailesine çok teşekkür ediyorum paketlemesi çok güzeldi. Değerlendirmeyi geç yapıyorum çünki gerçekten etkisini görüp yazmak istedim garnierin çıkardığı en iyi serumlardan biri olabilir yüzünüze mesajla yedirdiğiniz andan itibaren yüzünüzde fresh Bi rahatlama hissediyorsunuz ve yumuşacık oluyo düzenli kullanımda zaten etkisini görürsünüz ben çok sevdim vazgeçilmezlerim arasına girdi bile 🤩
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zehra ç.
Zehra Ç. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yaklaşık bir haftadır düzenli bir şekilde kullanıyorum. Cildimde gözle görülür bir aydınlanma ve canlılık var. Yapısı yoğun ama sürdüğünüzde su gibi dağılıyor küçük bir damlası bile yetiyor. Düzenli kullanımda gerçekten cildime iyi geleceğini düşünüyorum. Özellikle cildi kuru olan kişiler için çok çok iyi bir şekilde yüzü neme doyuruyor. Yüzünüz makyaj yaptığınızda pütür pütür asla durmuyor. Çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena S.
Sena S. · 30 · Yozgat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü ilk defa kullandım ve kendi kullandığım nemlendiricimin tek başına yetersiz kaldığını bana gösterdi. Daha 4. kullanışımda çevremden cildimin nasıl güzelleştiği sorularını almaya başladım. Karma yapılı bir cildim var ürün cildimde sivilce yapmadan nemlendirme yaptı. Cilt bakımımda satın alabileceğim bir ürün oldu teşekkürler Garnier, teşekkürler denebunu 💋
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra N.
Esra N. · 32 · Erzurum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildime çok iyi geldi. Özellikle güzel bir nemlendirici ve yüze ferahlatıcı bir etkisi var. Sürdükten Sonra yüzü bebek gibi yumuşacık yapıyor. Üstelik sürümü de çok kolay. Pürüzsüz ve rahatlamış bir etki veriyor. En önemlisi yağlı bir his bırakmıyor. Ve cildi nemlendirerek dolgunlaştırıyor. Artık bu ürünü günlük rutinime ekleyeceğim 😍😍😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selahat A.
Selahat A. · 23 · Şırnak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanımdan itibaren cildin daha sıkı olmasını sağlar ,ciltteki lekelerin onarır içerdiği Aloe Vera özüyle inanılmaz bir nem kazandırır. Makyaj yapılmadan önce kullanıldığında makyajın daha kalıcı ve doğal olmasını sağlar. Ayrıca ürünün kokusu harika💋şiddetle tavsiye ederim düzenli kullanımda daha iyi etki göstereceğine inanıyorum 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esin Ç.
Esin Ç. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün içeriğinin temiz olması hoşuma gitti ayrıca cildim ilk kullanımdan itibaren yumuşacık oldu iki haftalık kullanımda cildimde bir ışıltı oldu cilt tipim yağlı Garnier hyaluronik Asit dolgunlaatirici serumu cildimdeki yağı hapsetti diyebilirim parlak yumuşak ve pürüzsüz bir cilt için tercih edilmesi ve şans verilmesi gereken bir ürün teşekkürler denebunu.com❤️ teşekkür Garnier ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 25 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serumların çabuk emilmeyen yapılarından hoşlanmam ama bu serumda öyle bir yapı yoktu. Çabucak emiliyor ve cildinizi gerçekten yumuşacık yapıyor. Ayrıca kokusu gerçekten harika. Normalde yapış yapış olduğu için c vitamini serumlarını kullanamıyordum ama bu ürün bu markaya olan güvenimi arttırdı ve bu serinin c vitaminini de almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.