Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier Hyaluronik Aloe Nemle Dolgunlaştıran Süper Serum
amazon-image
Garnier Hyaluronik Aloe Nemle Dolgunlaştıran Süper Serum

Garnier Hyaluronik Aloe Nemle Dolgunlaştıran Süper Serum

Garnier Skin 
  4.60  (638 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

CİLDİME FAYDALARI NELER?

Garnier'nin [%3] Gliserin + Hyaluronik Asit + Aloe Vera ile yüksek konsantrasyona sahip ilk serumu. Tek kullanımda daha pürüzsüz, yumuşak ve sıkı görünen bir cilt!

HYALURONİK ALOE SERUM'UN ARKASINDAKİ BİLİM

[%3] GLİSERİN + HYALURONİK ASİT + ALOE VERA

 

Biyofermentasyon ile elde edilen bu dolgunlaştırıcı aktif madde kendi ağırlığının 1000 katına kadar nem tutabilmesi ile bilinir.

Ferah hissi ve süper-nemlendirici etkisiyle bilinen bu içerik cildi yoğun bir şekilde nemlendirir.

Vegan Formül*

*Hayvansal kaynaklı veya türevi bileşenler içermez

KANITLANMIŞ ETKİNLİK

Anında:
Daha pürüzsüz bir cilt,
Daha yumuşak bir cilt,
Daha sıkı görünen bir cilt.

1 ay kullanım sonrası:

Daha canlı görünen bir cilt,
Daha parlak bir cilt,
Daha sağlıklı görünen bir cilt,
Tek kullanımda: Neme doymuş ve daha yumuşak bir cilt.

Nasıl Kullanılır?

Serum damlalığının aldığı kadar serumu temiz yüzünüze ve göz çevrenize nazikçe yayarak uygulayın.

Her sabah ve akşam temiz cildinize gündüz veya gece kreminizden önce uygulayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%24
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

berra ç.
Berra Ç. · 21 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullanmadan önce her şeyiyle ufak bir incelemeye aldım. Önce dış paketinden başladım. Gerçekten paketini çok kullanışlı tasarlamışlar her köşesinde ürünle ilgili başka bir bilgi vardı ve bunları tek tek okumak çok keyifliydi. Paketi açıp serumu gördüğümde resmen aşık oldum. Şişesi o kadar güzel ki herhalde bir on sene saklarım:). Ürünle ilgili yorumlarıma geçersek öncelikle bir tavsiye olarak bence ürünü buzdolabında muhafaza edin ve soğuk soğuk uygulayın daha etkili olacağını düşünüyorum. Pürüzsüzlük hakkında vaatlerini evet ilk kullanımda yerine getiriyor. Ancak ben nemlendirmesini çok yeterli bulmadım. Bence kullanması gereken ciltler normal ve karma olmalı. Ama yinede ekstra bir gece maskesini de rutinime ekleyerek kullanmaya devam edeceğim. Garnier bu işi biliyor. Bayıldım💚
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem D.
Özlem D. · 29 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhabalar ! Ürünü 5 gündür çok dikkatli bir şekilde kullanıyorum ve her hangi bir şikayetim yok . Sürdükten sonra o yüzde veren yumuşaklık olsun parıl parıl parlatması olsun mükemmell . Yüz tipim yağlı olmasına rağmen yağlandırtmadı , akne eğilimim olmasına rağmen aknede çıkartmadı. Çok memnun kaldığım bir ürün bitirince tekrar tekrar kesin alacağım . Teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sedanur İ.
Sedanur İ. · 25 · Aksaray
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Görünümü küçük ama işlevi büyük bir serum düzenli kullandığınızda daha yumuşak ve rahatlatıcı olduğunu gözlemleyeceksiniz ve bir kere sürmem ile yüzümü o kadar rahatlaştırdıki inanılmaz 😍 bir kere sürüldüğünde böyle ise düzenli olarak kullanıldığında bebek cildi gibi bir cilde sahip olursunuz eminim mükkemel ötesi ve bundan sonra makyaj malzemelerimin arasında yer alacak 🙏❣️Teşekkürler 🙏🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara A.
Dilara A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serumu çok beğendim. Karma cilde sahibim.Serumu yüzüme uygulandıktan sonra yüzümü daha nemli hissetim. Asla yapışkanlık hissi bırakmıyor. Yüzü yumuşacık yapıyor. Günde iki kez uygulayıp, üstüne günlük kremlerinizi uygularasanız günün sonuna kadar cildinizi daha nemlendirilmiş hissedecekseniz. Serumun tek eksisi, damlalığını pek beğenmedim. Pek kullanışlı değil ama beni pek rahatsız etmedi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi S.
Ezgi S. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü yorumlamak için her gün kullandım. Normalde Garnier ürünleri ile pek aram yoktur fakat bu seruma ba yıl dım! Peeling yapmanın en kolay hali diyebilirim. Benim gibi cildi pütürlü olan insanlar için mükemmel bir ürün. Kesinlikle denemelisiniz. Sürdüğüm an cildimi aşırı pürüzsüz yapıyor. Makyaj bazı olarak kullanılabilir bence. Bir daha alır mısın der iseniz, kesinlikle alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur T.
Yağmur T. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk deneme itibariyle memnun kaldım. Cildim hassas bir cilt tipi olmasına rağmen herhangi bir yan etki yapmadı.ilk kullanımdan itibaren yüzüme aydınlanma ve taze bir görünüm verdi.Ciltteki renk eşitsizliğinede kesinlikle iyi geliyor ve gerçekten neme doymuş ışıl ışıl parlayan bir cilt görünümü veriyor. Kısa süre kullanmama rağmen şimdiden memnun kaldım diyebilirim. :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rumeysa Şevval B.
Rumeysa Şevval B. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün elime ulaştığı ilk günden itibaren denemeye başladım.Ürün ilk beni korkuttu sürdüğümde hiç bir sorun olmadı. Hemen yüzüme dokunduğumda bir yapış yapış hissini verdi sonra hemen geçti, yerine yumuşacık bir cilt bıraktı. Ürün yüzümde reaksiyon belirtisi göstermedi. Ben ürünü Sabah ve akşam olmak üzere temiz bir cilde uyguladım.Kullananların pişman olmayacağı bir ürün tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BELİT ESRA K.
Beli̇t Esra K. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelime ile ba-yıl-dımmmmmm. Bu kadar uygun fiyata kadar güzel bir serum olamaz. Cildime parlaklık nem güzellik ne varsa verdi :) ayrıca harika bir makyaj bazı. Müptelası oldum. C vitaminli olanıda aldım. Ayrıca piyasanın yarı fiyatına denebunuda bulmak müthişti. Teşekkürler denebunu..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berrin E.
Berrin E. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mevcut değiştirdiğim ürünleri bu ürün ile değiştirmem ancak cilt bakım rutinime bu ürünü de ekleyeceğim. Yağlı bir yapısı yok ürünün, bu benim için çok önemli. Uyguladıktan sonra yapış yapış da kalmadığı için yaz sıcaklarında da uyku öncesi rahatlıkla kullanılabilir bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde Damla Ç.
Gözde Damla Ç. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün göz çevresine uygulanması benim için önemli.. Kaldı ki ayrı ayrı ürünler kullanmaktan tek bir ürün ile daha hızlı sonuç alabiliyoruz. Kuru bir cilde sahip olduğumdan benim için yeterli gelen bir ürün. Kışın daha iyi net bir sonuç alacağımı düşünüyorum. Ona rağmen şuan yeterli geliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.