Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier Hyaluronik Aloe Nemle Dolgunlaştıran Süper Serum
amazon-image
Garnier Hyaluronik Aloe Nemle Dolgunlaştıran Süper Serum

Garnier Hyaluronik Aloe Nemle Dolgunlaştıran Süper Serum

Garnier Skin 
  4.60  (638 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

CİLDİME FAYDALARI NELER?

Garnier'nin [%3] Gliserin + Hyaluronik Asit + Aloe Vera ile yüksek konsantrasyona sahip ilk serumu. Tek kullanımda daha pürüzsüz, yumuşak ve sıkı görünen bir cilt!

HYALURONİK ALOE SERUM'UN ARKASINDAKİ BİLİM

[%3] GLİSERİN + HYALURONİK ASİT + ALOE VERA

 

Biyofermentasyon ile elde edilen bu dolgunlaştırıcı aktif madde kendi ağırlığının 1000 katına kadar nem tutabilmesi ile bilinir.

Ferah hissi ve süper-nemlendirici etkisiyle bilinen bu içerik cildi yoğun bir şekilde nemlendirir.

Vegan Formül*

*Hayvansal kaynaklı veya türevi bileşenler içermez

KANITLANMIŞ ETKİNLİK

Anında:
Daha pürüzsüz bir cilt,
Daha yumuşak bir cilt,
Daha sıkı görünen bir cilt.

1 ay kullanım sonrası:

Daha canlı görünen bir cilt,
Daha parlak bir cilt,
Daha sağlıklı görünen bir cilt,
Tek kullanımda: Neme doymuş ve daha yumuşak bir cilt.

Nasıl Kullanılır?

Serum damlalığının aldığı kadar serumu temiz yüzünüze ve göz çevrenize nazikçe yayarak uygulayın.

Her sabah ve akşam temiz cildinize gündüz veya gece kreminizden önce uygulayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%24
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Duygu Ş.
Duygu Ş. · 25 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün bana geleli 10 gün oldu iyice deneyimleyip öyle yorum yapmak istedim. İlk olarak kokusuna bayıldım çok hoş ve ferah bir kokusu var. Yüzümü yıkadıktan sonra ilk olarak bu serumu kullandım 10 gün boyunca ve gerçekten farkı hissediyorsunuz. En sevdiğim özelliği cildinize sürdükten sonra yapış yapış his bırakmaması, cilt direk emiyor. Sürdükten sonra cilt pamuk gibi yumuşacık oluyor ve asla sivilce yapmadı. Gerçekten çok sevdim ben bu serumu bitince kendim de yenisini almayı düşünüyorum. Denebunu ailesine de bana bu ürünü deneme fırsatı sunduğu için çok teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem T.
Gizem T. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Garnier hyaluronik aloe nemle dolgunlaştıran süper serumu çok kısa bir süredir kullanıyorum ve bu kısa süre içerisinde jel dokusuyla cildimin hem ferahlatan hem de nem sağlayan bir deneyim yaşadığını söyleyebilirim. Kuru bir cilt tipine sahip bir bayanım ve çok kısa sürede cildimdeki kuruluk, nem ihtiyacı problemi çözüldü. Aynı zamanda yüzüm çok daha canlı ve parlak bir görünüme kavuştu diyebilirim. Sabah ve akşam temiz cildime düzenli olarak uyguluyorum. Ferahlatıcı jel dokusunu ve cildime sağladığı nemlilik hissini çok sevdim 😊 Teşekkürler Garnier! 🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Adalet Ş.
Adalet Ş. · 28 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok güzel paketlenip elime ulaştı. İçerisinde aloe vera jeli olduğu için tok bir ürün yüzüme sürdüğüm ilk andan itibaren çok hızlı ve sağlıklı bir emilim gerçekleştirdi. Cildin asla yapış yapış olmadı sağlıklı bir nemlilik vardı yüzümde. Sürekli kullanmak isteyeceğim bir ürün olacağına eminim. Kullanan herkesin memnun kalacağını düşünüyorum hele ki benim gibi yağlı cilde sahip olanlar krem kullandığımızda yüzümüzde bıraktığı yapışkanlık hissi ve parlak görüntü yerine bu serum kesinlikle tercih edilmeli. Teşekkürler garnier Teşekkürler dene bunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
beyza ö.
Beyza Ö. · 27 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Son zamanlarda cilt bakım rutininde fazlalıkla duyduğumuz isimler hyaluronik asit ve aloe vera. İkisimin gücü birleşmişte sanki ortaya mucizevi bir serum çıkmış. 1 haftadır düzenli olarak cildimi temizledikten sonra kullanıyorum sonuca inanamazsınız. Yok böyle bir cilt pürüzsüzlüğü cilt yumuşaklığı. Ciltte asla yapış yapış bir his bırakmıyor, cilt tarafından anında emiliyor ve çok bereketli bir ürün 1 haftadır kullanmama rağmen çeyreği bile bitmedi. Artık vazgeçilmez serumum Garnier hyaluronik aloe nemle dolgunlaştıran SÜPER serum🌼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şule D.
Şule D. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 2 hafta kadar deneyimle fırsatını yakaladım . Öncelikle cildim oldukça hassas olmasına rağmen hicbir şekilde kızarma veya sivilcelenme yapmadı.Ürünu uyguladığımda rahatsız edici bir hissi ve kokusu yok emilimi güzel. Az miktarda kullanımın bile yeterli olduğunu düşünüyorum.  Nemlendirme özelliği cok iyi daha yumuşak ve parlak bir görüntü elde ettim .İlk uygulamada bile cildin rahatladığını ve sıkılaştırdığını hissediyorsunuz.Neme doymuş bir cilt istiyorsanız  tavsiye ederim cildimde yarattığı hissi çok sevdim😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Nur Y.
Ayşe Nur Y. · 32 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanımda bile farketti yüzüm hemen yumuşacık ve parlak oluverdi düzenli kullanımda ne kadar güzel olur tahmin bile edemiyorum çok memnun kaldım kesinlikle şiddetle tavsiye ederim 🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gulcan Dursun
Gulcan Dursun · 29 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oncelikle önceden garnierin bb kremini ,maskesini ve makyaj temizleme suyunu kullandim cok memnun kaldım serumu denedim temiz yüzüme sabah ve aksam olmak uzere ferahlatiyor ve yüzü pamuk gibi bi his birakiyor elledimde pürüzsüz bir his bırakiyor eger gundüz ve gece kreminiz varsa onları sürdükten sonra uygulayin benim yokdu temiz cildime uyguladım kokusuda rahatsiz etmedi ayanaya baktigimda 2 kere kullanmama ragmen yüzümde degisiklik olduguna sasirdim gayet guzel ilk serum denemem umarım daha nice deneyimlere... 🙂
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyye A.
Sümeyye A. · 27 · Erzurum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim cildim karma bir cilt fakat Erzurum’da yaşıyorum ve havanın etkisiyle kuruyordu ve dökülüyordu. Bu ürünü kullandıktan sonra cildim kendine geldi diyebilirim. Hızlı emiliyor ve yapışkan hissi bırakmadı. İlk kullanımda hissettiğim nem ve yumuşaklık sonraki kullanıma kadar hala devam ediyor. Cildimde herhangi bir yan etki bırakmadı. Aksine daha parlak ve yumuşak bir cilde sahip olmamı bana sağladı. Artı vegan içerikli olması da beni tam 12den vurdu diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ş.
Elif Ş. · 24 · Ağrı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
#garniertürkiye @garniertürkiye Öncelikle 30 yaşından sonra her bayanın kesinlikle serum kullanımına geçmesi gerekiyor çünkü cildin canlı kalması için kullandığımız kremler bu yaştan sonra ek bir takviyeye ihtiyaç duyuyor .benimde yağlı bir cildim var ve bilirsiniz nemlendirici süremiyoruz bile ama bu mükemmel bir ürün cildimi hem nemlendirdi hem canlardırdı hem diğer serumlardaki gibi yağlı bir histe brakmadı zaten doğal içerikleride beni çok etkiledi tavsi ediyorum artık daimi alacağım ürünler listesine girdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arzu K.
Arzu K. · 30 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığımda içerik olarak oldukça temiz ve organik olması dikkatimi çekti.Cildim tam bir karma, hem çok kuru hem çok yağlı bölgeleri var. Gerçekten güzel bir nemlendirme sağlıyor, asla yapış yapış his bırakmıyor. zaten jel formülünde ki ürünleri çok severim, bu ürünü de oldukça sevdim.Cildım hassas ama asla kızarıklık herhangi bır yakma olmadı hafif bir aydınlık veriyor ve süper hıssedıyorsun. Denebunu.com sayesinde ürünü keşfettim artık alacaklar arasında kesinlikle var.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.