Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier Hyaluronik Aloe Nemle Dolgunlaştıran Süper Serum
amazon-image
Garnier Hyaluronik Aloe Nemle Dolgunlaştıran Süper Serum

Garnier Hyaluronik Aloe Nemle Dolgunlaştıran Süper Serum

Garnier Skin 
  4.60  (638 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

CİLDİME FAYDALARI NELER?

Garnier'nin [%3] Gliserin + Hyaluronik Asit + Aloe Vera ile yüksek konsantrasyona sahip ilk serumu. Tek kullanımda daha pürüzsüz, yumuşak ve sıkı görünen bir cilt!

HYALURONİK ALOE SERUM'UN ARKASINDAKİ BİLİM

[%3] GLİSERİN + HYALURONİK ASİT + ALOE VERA

 

Biyofermentasyon ile elde edilen bu dolgunlaştırıcı aktif madde kendi ağırlığının 1000 katına kadar nem tutabilmesi ile bilinir.

Ferah hissi ve süper-nemlendirici etkisiyle bilinen bu içerik cildi yoğun bir şekilde nemlendirir.

Vegan Formül*

*Hayvansal kaynaklı veya türevi bileşenler içermez

KANITLANMIŞ ETKİNLİK

Anında:
Daha pürüzsüz bir cilt,
Daha yumuşak bir cilt,
Daha sıkı görünen bir cilt.

1 ay kullanım sonrası:

Daha canlı görünen bir cilt,
Daha parlak bir cilt,
Daha sağlıklı görünen bir cilt,
Tek kullanımda: Neme doymuş ve daha yumuşak bir cilt.

Nasıl Kullanılır?

Serum damlalığının aldığı kadar serumu temiz yüzünüze ve göz çevrenize nazikçe yayarak uygulayın.

Her sabah ve akşam temiz cildinize gündüz veya gece kreminizden önce uygulayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%24
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayşegül Yavaşcan
Ayşegül Yavaşcan · 29 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümü dinlendirliğini ferahlattığını hissediyorum cildim bebek cildi gibi oldu 🐣✨ Normalde serum kullanmıyordum ama artık kullanacağım 🧡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem E.
İrem E. · 26 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle dene bunu ailesine teşekkür ederim bana bu serumu yolladıkları için. Cilt bakımıma eklediğim bu serum cildimi yumuşacık yaptı ve canlı bir görünüm verdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül C.
Betül C. · 26 · Mardin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde kullandığımız nemlendirici jel ve kremler ciltte yağlılık hissi verir .Bu rahatsız edici nedenden dolayı cildimi nemlendirmekten kaçtığım çok oldu. Garnier Hyaluronik Aloe Jel'de kullandığım an itibari ile bu his yerini ferahlık ve rahatlığa bıraktı. Bir diğer özelliği ise şu zamana kadar kullandığım nemlendiricilerde genelde kabarıklık veya akne problemi yaşıyordum fakat ;Garnier Hyaluronik Aloe Jel' de bu sonuçlarla karşılaşmadım ki bu da çok önemli bir özellik... Nemlendirici krem veya jel kullanmak ne kadar kolay bir eylem gözükse de bazen cildimi bu eylemden yoksun bırakarak ihmal edici olabiliyordum. Jelin yoğun ve hafif yapısı bu işi eğlenceli hale getiriyor ve rutininizi keyifle uyguluyorsunuz. Tabikide Garnier Hyaluronik Aloe Jel 'i kullandığımda kısa sürede aldığım canlılık, ferahlık ve parlaklık sonuçları bu jeli olmazsa olmazlarım arasına getiriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hamiye T.
Hamiye T. · 34 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İyi ki almışım asla pişman olması çok iyi teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ESRA G.
Esra G. · 31 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
merhaba öncelikle bu ürünle tanışmama fırsat verdiğiniz için teşekkür ederim . ürünü yaklasık bir haftadır kullanıyorum . cıldımdekı değişim ve etkisini gözlemledim . mevcut kullandığım urunde bazı sorunlarım vardı sivilceye meyilli bir cilde sahibim o urunu her kullandıgım da sabahın da yuzumde olusan seyler benı rahatszı edıyordu. cok araştırdım ama garnier serum kadar benı memnun edenını bulamadım. ben çok memnun kaldım üründen . hem oluşturduğu nem hissi hem de cildimin yumuşaklığı beni cok mutlu ediyor .cilt bakım rutinimde yanımdan ayırmayacaklarım arasında yerını aldı bile . ve eskıye oranla cildim daha parlak ve canlı görünüyor . sosyal medya hesaplarımda da paylasacagım . oradan da ınceleyip sormak ıstedıgınız bişey olursa sorabilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berfin H.
Berfin H. · 22 · Erzincan
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Garnier cilt serumu tek kelimeyle muhteşem ötesi bir ürün şimdiye kadar birçok markanın cilt serumunu kullandım ancak bu cilt serumu gibisini görmedim ilk kullanmaya başladığımda dokusu çok hoşuma gitti .kokusu ayrı güzel o kadar etkili ve baskın bir kokusu varki kokusu burnunuzdan hiç gitmiyor. Bu ürünün en çok beğendiğim özelliği neme doymuş bi cilt sağlaması.serumu güzelce tenime yedirdim masaj yaparak ve anında tenime işledi. Hafifledim kendimi çok mutlu hissettim tenimdeki gerginlik gitti ve pürüzsüz bir cilt yerini aldı. Bu ürün beni şaşırtıcı derece mutlu etti . Kesinlikle almayı ve bundan sonra düzenli kullanmayı düşünüyorum ürün gerçekten çok iyi herkese tavsiye ediyorum alın aldırın .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
halime a.
Halime A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullanırken sahiden cildinizin nem ihtiyacının giderildiğini hissedebiliyorsunuz. Her kullanım sonrası cildin yumuşacık olması ise ayrıca güzel hissettiriyor. Ürünle ilgili hoşuma gitmeyen tek nokta kokusu. Kötü kokmuyor ama güzel de kokmuyor, parfümü biraz daha iyileştirilebilir. Son olarak kutusunda ürünün içindeki maddelerin görevleriyle birlikte açıklanması harika bir detay 🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine A.
Emine A. · 26 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arkadaşlar ürünü şahsım üzere ilk defa duymstum aslnda kullanmak için teredduttydim ama ön yargılı davrandım için pişman oldum benm cildim yağlı ve siyah nokda olan bi cilde sahiptim.urunu 4gundur kullanıyorum ya böyle mükemmel ve harika bı ürünle daah önce karşılaşmadım cildimde nem orani düzeldi siyah nokdaya dair bişe kalmdi ve cildim daha sıkı ve parlak bı cilde kavuştum inanirmsinz sabah yüzümü yikar yikamaz hemn cildime uyguluyorum arkadaşlarıma tavsiye ettim onlarada benden sonra hemn siprs verdiler yani tereddüt etmeden sipariş verin derim yoksa çok uzlecksinz #GARNİERHYALORİNİKAloe Nemle dolgunlastiran süper serum iyki varsın ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Adalet Ş.
Adalet Ş. · 28 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok güzel paketlenip elime ulaştı. İçerisinde aloe vera jeli olduğu için tok bir ürün yüzüme sürdüğüm ilk andan itibaren çok hızlı ve sağlıklı bir emilim gerçekleştirdi. Cildin asla yapış yapış olmadı sağlıklı bir nemlilik vardı yüzümde. Sürekli kullanmak isteyeceğim bir ürün olacağına eminim. Kullanan herkesin memnun kalacağını düşünüyorum hele ki benim gibi yağlı cilde sahip olanlar krem kullandığımızda yüzümüzde bıraktığı yapışkanlık hissi ve parlak görüntü yerine bu serum kesinlikle tercih edilmeli. Teşekkürler garnier Teşekkürler dene bunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu Ş.
Duygu Ş. · 25 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün bana geleli 10 gün oldu iyice deneyimleyip öyle yorum yapmak istedim. İlk olarak kokusuna bayıldım çok hoş ve ferah bir kokusu var. Yüzümü yıkadıktan sonra ilk olarak bu serumu kullandım 10 gün boyunca ve gerçekten farkı hissediyorsunuz. En sevdiğim özelliği cildinize sürdükten sonra yapış yapış his bırakmaması, cilt direk emiyor. Sürdükten sonra cilt pamuk gibi yumuşacık oluyor ve asla sivilce yapmadı. Gerçekten çok sevdim ben bu serumu bitince kendim de yenisini almayı düşünüyorum. Denebunu ailesine de bana bu ürünü deneme fırsatı sunduğu için çok teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.