Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Eti Lifalif Kuru Meyveli Müsli Bar
amazon-image
Eti Lifalif Kuru Meyveli Müsli Bar

Eti Lifalif Kuru Meyveli Müsli Bar

Eti Lifalif 
  4.55  (8732 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Lifalif Müsli Bar’ın içinde ne mi var?
Sadece tahıllar, sadece yemişler, sadece meyveler. Sadece bu kadar!
Ara öğünleriniz için şeker ilavesiz ve doğal lif kaynağı yeni Lifalif Müsli Bar!
Gittiğiniz her yerde yanınızda yulafın iyiliği ve bol lezzet var!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%23
%8
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Seda B.
Seda B. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün şeker ilavesiz oluşunu çok sevdim. Şeker olmadığı için tadı ilk etapta pek de iyi gelmedi açıkcası ama yedikçe sevdim. Bu tarz ürünleri daha önce tüketiyordum ancak içlerindeki şeker oranlarını bir instagram sayfası aracılığıyla öğrendiğim için bırakmıştım. Bu nedenle bu ürünü gönül rahatlığıyla tüketebilirim. Özellikle akşam ve uyku arasındaki o tehlikeli zamanlarda :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza Ş.
Beyza Ş. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün doğal içeriklere sahip olması,ağızda dağılması,tadının yoğun olmasını beğendim.Çoğu damak tadına hitap ettiğini düşünüyorum.Ürün kuru meyve harmanlaması açısından oldukça başarılı.Ara öğünüm de kullandım,öğünler arası gayet tok tuttu.Şeker ilavesiz olmasına rağmen tadı tatlı,sert bir yapıya sahip değil.Ara öğünlerim de tercihim eti lifalif kur meyve müslibar'dan yana olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel G.
Sibel G. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok doğal bir yapıya sahipti ve şeker ihtiyacını gönderdi. Yapmış olduğum diyette yardımcıdır resmen bana. Iceriginin doğal olması bazen tatsız bir yapıya ve tada neden oluyor ama bu ürün inanılmaz güzeldi ve bunu meyvelerden geldiğini yediğinizde hissediliyor. Ürünü ilk defa tukettim ama bir sonraki diyet urun alışverişinde listemde..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kamelya Sema B.
Kamelya Sema B. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kendi gronala mı kendim yapmaya başlamıştım ancak onu hızlı şekilde tüketmeniz gerekiyor ve pratik olmuyor diğer markalarda ise şeker oranları çok fazla ürünü çok sevdim sabahtan akşama kadar dersim olduğu zamanlarda yada çekim aralarında tüketmem için üretilmiş gibi uzun lafın kısası bayıldım kesinlikle tekrar tekrar alacağım. Çikolatalı olanının merak ediyorum onu da mutlaka tadıcam
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nursena İ.
Nursena İ. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şeker içermemesi ile 'tatlı krizleri'nin en iyi şekilde atlatılmasını sağlayan bir ürün olmuş. Üstelik içindeki çekirdek, karadut ve elma suyu konsantresi ağızda çok hoş bir tat bırakıyor. Daha tatlı olmasını isteyenler olabilir, onlar için içine biraz da pekmez eklenebilir. Ancak şu hali ile benim ders arası kaçamaklarımın baş kahramanı olacağı kesin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hande f.
Hande F. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu üründen daha önce satın aldım içeriği aynı olmayabilir,o kısmı hatırlamıyorum. O zaman da çok lezzetli bulduğumu hatırlıyorum. Tadı ev kurabiyesi gibi geldi. Kokusu ve ağızda bıraktığı tat güzeldi. Ara öğünlerde rahatlıkla kullanılabilir, kalori yönünden sorunu da yok. Sadece çabuk dağılma sorunu vardı, ya da benimki öyle geldi. Çok beğendim diyet yaptığım için fazlasıyla idealdi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren S.
Ceren S. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kıtır kıtır oluşu çok hoşuma gitti. Kuruyemişli olanı denedim ve tatlı ihtiyacımı giderdiğini söyleyebilirim içeriğinde protein dengesinin şekerle bir olması hoşuma gitti. Ama tabii ki içerikteki şeker oranı dahada düşük olsa benim için daha rahat yiyebilceğim bir şeye dönüşür. Kısacası tadı, içeriği sayesinde çok rahatça ara öğünlerime katabileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra B.
Kübra B. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben duzevli spor yapan bir ev kadiniyim. Genelde ev işlerim bittikten sonra mutlaka bir tatlı ihtiyacım oluyor. Daha önce böyle bir ürün denemedim, bu ihtiyacı hep çikolata yiyerek giderdim ama hep vicdan azabıyla yaşadım :) Eşim sürekli o kadar sporun şu anda boşuna gitti diyordu ve artık sevgili kocamı konusturmayacak bir ürün buldum:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi E.
Ezgi E. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce de severek kullandığım, çantamda mutlaka bulundurduğum bir üründü. Bu tür barların ilave şekersiz ve katkısız olanını bulmak zor. Markette her birinin içeriğini inceleyerek en iyisi olduğuna karar verdiğim bu ürünü almıştım. Tadını da çok beğenmiştim. Hem kahvaltıda hem ara öğünde hem de akşam canım tatlı istediğinde tüketiyorum. Özellikle kuru meyveli olan çeşidini çok seviyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe Y.
Tuğçe Y. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriğinin doğal olması ilk önce beni sevdirten nedenlerinin başında Hipoglisemi hastasıyım ve şeker ilavesiz olması ayrıca hoşuma gitti daha önce bu tür bir atıştırmalığı başka bir markadan yediğimde bende kötü bir izlenim bırakmıştı genel olarak diğer markalarada ön yargili yaklaştım eti lifalif müsli bar ile bu ön yargımı kırdım bundan sonra ara öğünlerim eti müsli bar
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.