Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Eti Lifalif Kuru Meyveli Müsli Bar
amazon-image
Eti Lifalif Kuru Meyveli Müsli Bar

Eti Lifalif Kuru Meyveli Müsli Bar

Eti Lifalif 
  4.55  (8732 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Lifalif Müsli Bar’ın içinde ne mi var?
Sadece tahıllar, sadece yemişler, sadece meyveler. Sadece bu kadar!
Ara öğünleriniz için şeker ilavesiz ve doğal lif kaynağı yeni Lifalif Müsli Bar!
Gittiğiniz her yerde yanınızda yulafın iyiliği ve bol lezzet var!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%23
%8
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gizem G.
Gizem G. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle ofiste ya da diyette ara öğün olarak yenilebilecek sağlıklı, lezzetli ve en önemlisi de tok tutan bir ürün, normalde yulaflı ürünlerin tadı güzel olmaz ama kuru meyvelerle tatlandırılması çok güzel olmuş özellikle içerisinde dut kurusu olması sanki yulaflı ara öğün değil de tatlı yiyormuşsun gibi bir his veriyor, az da olsa tatlı ihtiyacını karşılıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ilgın Ö.
Ilgın Ö. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lezzetli bir ara öğün olarak tükettim. Tatlı ihtiyacımı şeker bombardımanına tutulmadan giderdim. Şekerli bir ürün tükettikten sonra bir anda aşırı acıkmaya sebep olmamasını sevdim. Çantamda rahatça taşıyabildiğim için her an her yerde tüketilebilir bir ürün. Lezzet olarak daha önce denediğim markalara kıyasla daha başarılı buldum. Sanırım bundan sonra Eti'nin barını ara öğün olarak tüketeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
TANE D.
Tane D. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şeker ilavesiz olması şeker rahatsızlığı olan benim gibiler için çok iyi bir ara öğün alternatifi olmuş. ürünle ilgili tek sıkıntı paketin açılır açılmaz minik parçacıklarının dökülüyor olması bunun da şeker ve ürünleri bir arada tutmak için gereken şekerli pek çok malzemenin olmamasından dolayı olduğunu düşünüyorum. Genel olarak ürünü çok beğendim. tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Asli Y.
Asli Y. · 42 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
3 aylik bir bebegim var.cok huysuz oldugu bir gun yemek yemeye firsatim olmadi.sekerimde dusmustu.o ara bu urunu alip hemen yedim.tadi hos guzel.sekerimi dengeledi ve uzun surede acligimi bastirdi.ama beni en cok cezbeden icindekiler.dut hurma elma yulaf bunlar sut yapan yiyecekler ve hepsi bir arada sunulmus.bayildim bu urune.tam bir emziren anne atistirmaligi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selma A.
Selma A. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhabalar; Zaten her spor öncesi Eti markasının LİFALİF MÜSLİ’sini yoğurt ile karıştırıp yediğim için, çok severim. Müsli bar bu şekilde inanılmaz pratik bir hal almış. Çok daha sevdim. Spor öncesi dışında gün içinde atıştırmalık olarak kullanılmak için Harika bir alternatif. Ara öğünümde kahvenin yanında tüketmek için Yanımda bulunduracağım. Teşekkür ederim 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Asude H.
Asude H. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle paketli gıda tüketmemeye çalışan birisi olarak başta içindekiler kısmına göz attım. Şekersiz olması ve içinde fazla katkı maddesi barındırmaması çok hoşuma gitti. Tadına baktığım zaman kuru meyvelerden ziyade keçiboynuzu aroması kendini bayağı hissettirdi. Yulaf vardı, pakette de yulaflı yazıyordu zaten, çok doyurucu oldu. Abartmış olmayayım ama 2-3 saat boyunca açlık hissetmedim. Çok net doyurucuydu. Diyete girecekler için ideal bir öğün arası atıştırmalıklarından olabilir. Normalde diyete girecekler için mısır gevrekleri çıkartıyorlar fakat inanmakta zorluk çektim ama onlar daha kalorili. Çoğunda şeker bulunuyor çünkü. Şekerden mümkün olduğunca uzak durmaya çalışan biriyim ama müsli barda öyle bir absürtlük görmedim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar sedef Ö.
Pınar Sedef Ö. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriğinin çok geniş olması büyük avantaj. İnanılmaz tok tutuyor. Ara öğün olarak tükettim ve ana öğüne kadar acıkmadım. Lezzeti gayet güzel. Tatlı ihtiyacını da hafif bir şekilde karşılıyor. Bu da tatlı tüketimini ortadan kaldırıyor. Kilo alımını önlemek için tercih edilebilir bir ürün. Bundan sonra günde 1 kere tüketmeyi düşünüyorum. Şiddetle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi K.
Ezgi K. · 41 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İşe gelmeden sabah erkenden spora gidiyorum ve daha önce de farklı markaların müsli barlarını kullanmıştım. etininin lifalifini tad olarak çok beğendim. bir de tadımın müsli baralrı gibi dişe çok fazla yapışmaması ve sekin müsli barları gibi tadsız olmaması en hoşuma giden yönleri oldu. kesinlikle eti lifalifi kullanmayı düşünüyorum bundan sonra.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
şerife sinem d.
Şerife Sinem D. · 37 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben bu tarz ürünleri çokça tüketiyorum, özellikle canım tatlı çektiğinde çikolata yerine böyle şeylere yöneliyorum. baya çeşit deneyimledim. öncelikle lezzet olarak çokça beğendim, damak tadıma uygun fakat üzerinde kocaman kuru meyveli yazarken içinde kuru meyve oranını az buldum. alışık olduğum ürünlere nazaran daha tatsız geldi bu sebepten. tabi şeker ilavesiz olması kalbi çaldı, lezzeti de hoşuma gitti. genelde bu tarz ürünler fiyat olarak biraz yüksek oluyor diğer ürünlere kıyasla. fiyat yapısı da uygun olursa tercih önceliğim olabilir. verdiği tokluk hissinden bahsetmeden geçemeyeceğim. ayrıca porsiyon olarak da hem yeterli hem de muadillerine göre daha büyük olduğunu düşünüyorum. sonuç olarak ürünü sevdim, tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif büşra T.
Elif Büşra T. · 35 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kıtır kıtır ama sert değil. Benim damak yapım çok hassastır ekmek bile biraz sert olsa anında parçalar damağımı ama lezzeti gevrekliği o kadar güzel ki kuru meyveliyi denedikten sonra hemen bitter çikolatalı ve kuru yemişlisinden de aldım 😊 hepsi de birbirinden güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.