Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Eti Lifalif Kuru Meyveli Müsli Bar
amazon-image
Eti Lifalif Kuru Meyveli Müsli Bar

Eti Lifalif Kuru Meyveli Müsli Bar

Eti Lifalif 
  4.55  (8732 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Lifalif Müsli Bar’ın içinde ne mi var?
Sadece tahıllar, sadece yemişler, sadece meyveler. Sadece bu kadar!
Ara öğünleriniz için şeker ilavesiz ve doğal lif kaynağı yeni Lifalif Müsli Bar!
Gittiğiniz her yerde yanınızda yulafın iyiliği ve bol lezzet var!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%23
%8
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Janset Merve Ç.
Janset Merve Ç. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öğleden sonra ara öğünlerimde tüketme alışkanlığı edindiğim bir ürün oldu,inanılmaz hafif ve tadi çok güzel. Şeker ilavesi yok fakat ccal/ enerji tablosunda şeker oranı fazla görünüyor :/ Doğal şeker oranı ise belirtilmesi daha iyi olabilir, çok dağılması dışında bir problemi yok, kendisinin yanılmıyorsam orman meyvelisi (denemedim) bir de bitter çikolatalısı (denedim) mevcut, çikolatalı olan favorim oldu. Performans çok iyi ama fiyat biraz daha düşse çok güzel olur
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif U.
Elif U. · 36 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Atıştırmalık olarak bisküvi çikolata türünden şekerli şeyleri sevmeyen ve pek tercih etmeyen biri olarak bu ürünlere bayılıyorum. Sürekli farklı marka ve çeşitleri tüketiyorum. Eti Lifalif Müsli barın hem lezzetini hem de şeker ilavesiz olmasını çok beğendim. İçerik çok güzel oldukça temiz, bir tane katkı maddesine rastlayamadım bu benim için kesin tercih sebebidir. Çok güzel bir atıştırmalık oldu benim için. Farklı çeşitlerini denemiştim bunu da çok sevdim teşekkürler Denebunu Teşekkürler Eti Lifalif
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Menekşe Y.
Menekşe Y. · 35 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı yulaf severler için çok güzel içinde haşhaş çekirdejl ici kuru meyve ylaf ezmesi var ayrica fogal tadlandırıcı meyve özü olmus ben lifalif yulaf ezmesinin mübtelasıyım bitmeden hemen tekrar alirim ve kurabiye yaparim bu bar tamda yaptigim kurabiye gibi cok sevdim bence deneyen herkes cok sevecektir ben yanima aldigim kuruyemislere birde bu lezzeti ekleyecegim spor yapanlar emin olsun yesil cayin yaninda bir öğün guvenle tuketebilirsiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müslime I.
Müslime I. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ogun yerine gecebilcek kadar vitamin barindiran bi tahil bilesimi her sey var ve bnm icin tadinin guzellugi kadar markasida onemli bilindik bi marka olmasi daha guvenli yememi sagladi ve suna da dikkat ediyoruz tarih leride uretimle tuketim tarihini kontrol ederek gonderiyosunuz ki taze ve son tuketim tarihine vardi baya bunun icin tesekkurler dene bunu calisan arkadaslar kutulari hazirlayanlar tesekkurler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Semra C.
Semra C. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle şeker ilavesiz ve doğal lif kaynağı olması beni can evimden vurdu. İçindekiler bölümüne bakınca tamamen doğal katkılar içermesi, hepimizin korktuğu E kodlu katkı maddelerini içermemesi çok doğru bir adım olmuş. Ofis ortamında, okulda, dışarıda yani ihtiyaç duyduğunuz bir anda küçücük ambalajı ile çok doyurucu bir atıştırmalık olmuş. Tebrikler Eti!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şehnaz B.
Şehnaz B. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yemeden önce koklama huyum var belki sizinde vardır. Taze meyve koktu... hangi meyveler olduğu bile ayırt ediliyor neredeyse.. sanki çok sert gibi bir izlenimi vardı ama kolayca ilk ısırışta ağızda dağılacak kadar da taze. Çok başarılı bir tadı var. İçindeki her tad diğeriyle çok güzel karışmış. Ama en çok çekirdek tadı geliyor. Başarılı bir ürün olmuş bence.. arkadaşlarıma tavsiye ettim bile :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bedriye B.
Bedriye B. · 36 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle marka değişikliği sorusuna evet dememin sebebi soruyu cevapsız geçemememdir çünkü daha önce böyle ürünler tüketmedim marka bilgimde yoktur deyip yorumlama yapayım.. Ben bu tarz ürünleri tüketen biri değilim çok bayat bi tad alacağımı düşünüyordum ama gerçekten meyveli tahıllı dengesi çok güzelmiş kuru meyveler de cabası bundan sonra alabilirim teşekkürler eti lifalif
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Afra S.
Afra S. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak güzel bir üründü. Araştırmalık yemeyi fazlasıyla seven biri olduğum için sağlıklı ve lezzetli bir alternatifim olması hoşuma gitti. Besleyici içeriği ve şeker ilavesi olmamasını çok iyi buldum. Damak tadım şekerli ürünlere alışık olduğundan tabi ki biraz şekersiz geldi ama alışamayacağım bir durum olduğunu sanmıyorum. Yakın zamanda çikolatalı olanını da alıp denemeyi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi Karaca
Ezgi Karaca · 32 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne yeni bir yaklaşım getireyim 18 aylık oğluma yarısını verdim yarısını ben yedim. Bence bu ürün çocuklarımız içinde sağlıklı bir ara öğün olmuş . Hemde lifli olduğundan kabızlık giderilmesinde yardımcıda olur bence . Hem oğlum için hem benim için yeni atıştırmalığımızı buldum ve bir Eskişehirli olarak çok mutlu oldum teşekkürler eti teşekkürler dene bunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melis O.
Melis O. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle içeriğinin temiz ve basit olmasını çok sevdim. Az ürünle ve katkısız olarak güzel gıdaların üretilebildiğini görmek mutluluk verici. Ürün kargoda biraz parçalanmıştı. Yapısı biraz sert, az daha yumuşak olabilir. Lezzetli bir ürün. Paketli gıdalara mesafeli olsam da dışarıda ara öğün arayışında oluyorum zaman zaman. Çantamda bulunduracağım başarılı bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.