Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Eti Form Tam Çavdarlı Ve Karabuğdaylı Çubuk Kraker
amazon-image
Eti Form Tam Çavdarlı Ve Karabuğdaylı Çubuk Kraker

Eti Form Tam Çavdarlı Ve Karabuğdaylı Çubuk Kraker

Eti Form  · www.formdakal.com
  4.65  (15157 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Eti Form´dan yeni çıtır çubuklar! Ekşi maya ve mahlebin lezzeti lif kaynağı tahıllarla buluştu. Tam çavdar, karabuğday, çörek otu ve çiyalı.Yağı %30 azaltılmıştır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%22
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Melike A.
Melike A. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde diyet ürünlerine karşı tepkili ve önyargılıyımdır. Yine paketi açarken beğenmeyeceğimi düşündüm. Ama yanıldım :) Diyet ürünler asla doyurucu olmazken bu paketi bitirmeden doygunluk hissi verdi. Ayrıca o üzerindeki chia tohumu ve çörek otuna bayıldım. Bunu diyeceğim aklıma gelmezdi ama sanırım alacağım atıştırmalıkların arasında yer aldı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem U.
Gizem U. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
24 haftalık gebeyim ve çok sık acılıyorum. paket elime tam öğle yemeğinden önce ofiste ne yesem diye aranırken ulaştı. form ürünlerinin en çok tok tutma özelliklerini seviyorum. evet ürün tok tutuyor ama aynı zamanda da lezzetli. tüm gebeliğim boyunca çantamda farklı içerikteki çubuk krekerlerden taşıdım. bir sonraki alışverişimde alacağım ve çantamda taşıyacağım bir ürün olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meryem K.
Meryem K. · 49 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Damak tadıma uyan mükemmel bir ürün diyebilirim,form olayına da oldukça yakışmış.Yağı falan az,çiya gibi bir içeriği var mahlep te oldukça yakışmış birbirine Çavdarlı ve karabuğdaylı olması yönü de harika.Damak tadıma çok uyması ve yemesinin,bulundurmanın kolay olması yönü de çok hoşuma gitti.Çok acıktığımı düşündüğüm zaman yanımda bulundurabileceğim ve kolayca tüketebileceğim bir ürün 😊😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket B.
Buket B. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelime ile bayıldım. Gün içerisinde ara öğün atistirmalik olarak yedim. Hem tadı hem tok tutması acısından gerçekten gözüm kapalı tavsiye edebileceğim bi ürün. Genelde eti form un limonlu buskivisini tercih ediyordum ama farklı bi tat olduğu için dikkatimi çekti. Arkadaşlarıma da ikram ettim ve genel tepki çok güzeldi. Başarılı bi ürün ❤✌
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Leyla T.
Leyla T. · 36 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce eti formun bir çok ürününü denedim ve gerçekten memnun kaldım tat olarak ve beklenti olarak isteklerimi karşılıyor. Favori urunum portakallı bisküvi ve pirinç misir patlağıydı ancak mahlep seven ben bu ürünü de beğendim hatta bayıldım tek eksisi tohumlsrin çok fazla dökülmesi bu yuzdenbebeğimi gezdirmeye cikarttigimda çantaya atıp dışarıda ara öğünde tüketmeyi düşünüyorum 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Semiha U.
Semiha U. · 36 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle şunu söyleyeyim diyet ürünleri deyince lezzet bakımından hemen olumsuz bir algı yaratıyoruz kesinlikle algıyı yıkan bir ürün. Zaten şekersiz veya şeker oranı çok az ama lezzet bakımından tam puan aldı benden asla yağlı bir ürün değil ben ara öğünde tükettim oldukça besleyici ve doyurucu bir ürün diyet sürecinde olanlar rahatlıkla tüketebilirler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem B.
Gizem B. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eti Form Tam Çavdarlı ve Karabuğdaylı Çubuk Kraker mükemmel bir üründü. Lezzeti güzel,sağlıklı,ağızda hoş bir tat bırakan, yağ ve şeker içermeyen, tohum ve yemiş içerikli doğal ve katkısız bir üründü. Ara öğünde kullandım ve akşama kadar tok tuttu. Kesinlikle satın alacağım bir ürün. İlk kez denedim ve son derece memnun kaldım.Teşekkürler denebunu.com ekibi!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Ş.
Esra Ş. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü genel anlamda diyetlerde ara öğün olarak herkese önerebilirim puanlama yapmam gerekirse diyet zamanlarında etinin bütün ürünlerini kullanıyorum ve bayılıyorum onları kullanmaya o yüzden ürünün bu harika Çubuk krakerleri bence güzel olmuş diyet için kurtarıcı olmuş normal zamanda da yenilebilecek atıştırmalıklar benimle beraber küçük kızın bile çok sevdi bunları benden çok o yedi diyebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ilyas V.
Ilyas V. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle sağlığına ve kilosuna dikkat edenler için mükemmel bir atıştırmalık. Lifi yüksek, çavdar, karabuğday, çiya ve çörek otunun uyumu mükemmel, tadı ve kokusu çok güzel. Üstelik, kalorisi oldukça düşük ve yağı azaltılmış. 3-4 çubuk da ara öğün olarak gayet doyurucu olduğu için, kilonuza zarar vermeden keyfini çıkarabilirisiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
UMMAHAN D.
Ummahan D. · 35 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü doyuruculuk ve besin kalitesi olarak çok beğendim . 4buçuk aylık hamileyim ve sabah kahvaltımda iş yerimde gönül rahatlığıyla tükettim. Light ürün olmasına rağmen tadı gerçekten enfes . Doğal ve katkısız olması sebebiyle bebeğiniz için doğru bir tercih :) Ara öğün atıştırmalarına birebir . Adıyla ve tadıyla Eti tabiki 1 numara :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.