Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Eti Form Tam Çavdarlı Ve Karabuğdaylı Çubuk Kraker
amazon-image
Eti Form Tam Çavdarlı Ve Karabuğdaylı Çubuk Kraker

Eti Form Tam Çavdarlı Ve Karabuğdaylı Çubuk Kraker

Eti Form  · www.formdakal.com
  4.65  (15157 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Eti Form´dan yeni çıtır çubuklar! Ekşi maya ve mahlebin lezzeti lif kaynağı tahıllarla buluştu. Tam çavdar, karabuğday, çörek otu ve çiyalı.Yağı %30 azaltılmıştır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%22
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

sevda Y.
Sevda Y. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk başta paketi ve görünüşü güzeldi, tadına bakmak için heyecanlandım . İlk tattığımda tadını anlamaya çalışırken böyle ağızda farklı bir tat bıraktı ama devamını getirdiğimde artık o tada alışmıştım . Ekşi mayanın fazla olmasından kaynaklanıyor sanıırım . Ben tadını sevdim ama ekşi mayanın azaltılması satışlarınızı olumlu anlamda etkileyebilir. Aşırı hissediliyor. Kesinlikle alacağım ürünler arasında :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge Ö.
Özge Ö. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
eti'nin bir çok çeşit ürününü tüketmekte olup siz denebunu.com ailesi sayesinde bu güzel ürünüyle tanışmış oldum bu karantina zamanlarında tam diyete başlamışken kutumda mükemmel bir tatla karşılaştım tadı çok güzeldi zaten çörek otunu normalde de severim tahıl seçimleri çok hoş doyuruculuk oranı çok güzel ürünü bundan sonra kullanmaya devam edip çevreme de öneririm ara öğünüm de tükettim gayet başarılı bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seza Nur Aday
Seza Nur Aday · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı hiç alışık olmadığım bir şekilde çok guzeldi bence asıl olması gereken tadlar hep böyle olmalı aşırı yağlıların zararını yağsız yiyince daha net anlıyorsunuz, yediğimizin tadını lezzetini daha net anlıyosunuz ara öğünlerde açlık bastırmak için bire bir benim gibi 2 saatde bir açıkan biriyseniz çok seversiniz eminim tekrar bana bu eşsiz lezzeti tanıtmaya yardımcı oldugu icin denebunu'ya tesekkur ederim ❣🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve S.
Merve S. · 34 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çalıştığım için ara öğünlerimde bu tarz atıştırmalıkları tüketmeyi daha çok tercih ediyorum hem daha pratik hemde daha sağlıklı oldukları için genelde tatlarını çok beğenmesemde çok sık tüketiyorum ama formun bu çubuk krakeri gerçekten bi efsaneymiş içeriği çok sağlıklı ve çok tok tuttu beni bundan sonra ilk tercihim olucak çok başarılı bir ürün olmuş
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda A.
Seda A. · 42 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllarca kilo problemi yaşayan bir zamam geçirdim. Su içsem yarar dediklerinin vücut olmuş haliyim. Yemek yemek istemediğim zamanlarda atistirmalik olarak form büsküvi, kraker vs. bir-çok ürününü denedim. Begendim bazilari yayvan bir tat olduğunu belirtebilir belkide ağız tadim bunu kabul ediyor. Çörek otu sağlık açısından da faydalı ben acayip sevdim bu ürünü. Teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 43 · Uşak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa denedim ve çok beğendim. Gerçekten yedikçe yiyesim geldi ve kesinlikle almayı düşünüyorum. Önceden ön yargılı yaklaşırdım diyet ürünlerin lezzetsizliğine. Ama bu ürün bir başka güzeldi tadı çok mükemmel ve kesinlikle tavsiye ederim. Üstelik sağlıklı bir ürün. İçim çok rahat tüketebileceğim bir yiyecek. Çok beğendim teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike Y.
Melike Y. · 32 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle markanın diğer ürünlerini denemiş biri olarak şunu söyleyebilirim ki, " bu ürün inanılmaz lezzetli." Genelde light ürünlerin tatsız olacağı yönündeki algıları kırabilecek düzeyde bir ürün. Ayrıca tok tutuyor. Ben yanında ayran ile tükettim ara öğün olarak gayet güzel bir ara öğün oldu. Ayrıca iş arkadaşlarıma da üründen ikram ettim. Onlar da çok çok beğendiler. Herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma İ.
Fatma İ. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yemekten önce açken yedım denemek amaçlı faydasını anlayabılmek adına .aclıgımı bastırdı aradan 5 10 dakıka sonra da yemek yedım .yemekte çok fazla yıyemedım çünkü aclıgımı bastırıp tokluk hıssı verdi .bolelıkte yemeğe çok fazla yüklenmemıs oldum .tamda aradığım üründü çok memnun kaldım ve dıyet düşünen arkadaslarıma da tavsıyelerde bulunucagım....
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda D.
Seda D. · 32 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle yakınlarıma önerebileceğim lezzette bir ürün olduğunu düşünüyorum. Karabuğdayla çok fazla anlaşamayan biri olmama rağmen doyurucu olması ve içeriğindeki diğer malzemelerin karabuğday tadını bastırıp lezzetli bir mix yakalaması ürünün beni kazanmasını sağladı. Tam çantaya at, çık, acıkınca seni yüksek kaloriler almaktan kurtarsın krakeri olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün elime ilk ulaştığında üründen sıradan bir çubuk kraker olması dışında bir beklentim yoktu. Ancak tadına baktıktan sonra bütün düşüncelerim değişti. Sabah 1 2 saat tok tutsun diyerek tükettiğim ürün beni 3 buçuk saat tok tuttu ve tadı da diğer tüm eti form ürünleri gibi çok güzel. Bundan sonra pratik atıştırmalığım kesinlikle bu ürün olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.