Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Eti Form Tam Çavdarlı Ve Karabuğdaylı Çubuk Kraker
amazon-image
Eti Form Tam Çavdarlı Ve Karabuğdaylı Çubuk Kraker

Eti Form Tam Çavdarlı Ve Karabuğdaylı Çubuk Kraker

Eti Form  · www.formdakal.com
  4.65  (15157 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Eti Form´dan yeni çıtır çubuklar! Ekşi maya ve mahlebin lezzeti lif kaynağı tahıllarla buluştu. Tam çavdar, karabuğday, çörek otu ve çiyalı.Yağı %30 azaltılmıştır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%22
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

NUR EFŞAN İ.
Nur Efşan İ. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
YİYCEK YADA İÇECEKTE PAKETİ AÇAR AÇMAZ İLK KOKLARIM VE ÇOK GÜZEL BİR KOKUSU VAR ÇAVDARIN KOKUSU NET ALINIYOR. GEVREK VE ÇITIR ÇITIR. DİYET SÜRECİNDE CANIM HEP SİMİT ÇEKERDİ TAM BİR SOKAK SİMİDİ TADINDA TAHILLARI YAĞI TUZU GEVREKLİĞİ BENCE YÜKSEK BİR PERFORMANS SALATA YANINDA TÜKETTİĞİM ETİ FORM KEPEKLİ BİSKUVİYİ GEÇTİ AŞIRI BEĞENDİM
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Vildan K.
Vildan K. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tek kelimeyle açlığı bastırmak için diyet ürünü olarak çok hoşuma gitti diyet yaparken açlığımı bastıracak ürünler bulmak bazen zor oluyor bazı ürünler açlığı bastırmak için ara öğün olarak pek işe yaramıyor ama bu ara öğünde tek başına veya bir bardak çayla beraber yenilebilecek bir atıştırmalık oldu benim için tavsiye ederim herkese
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ESRA A.
Esra A. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün en çok hangi özellik/lerini sevdin? Bu sorunun altında bulunan doğal ve katkısız kelimelerini çıkarmak gerekir. Öncelikle bu ürün katkısız değil. Doğal ifadesini de kullanamayız. İlgili yönetmeliklerre uygun değil :) Gıda Mühendisiyim. Üretim koşulları nedeni ile bu katkılar olmak zorunda. Bunda diyecek bişeyim yok. Şeker ilavesi var - glikoz şurubu. Muhtemelen mayaların çalışması için ilave edilmek zorunda ama pancar şekerini kullanmalarını tercih ederdim. Tahıl seçimleri çok güzel. Etiform ailesindeki en lezzetli ürün diyebilirim. Yalnız çubuklar epey kırılmış. Yapısı kırılgan çok normal. Ambalajlama teknolojisi ile bu konuya çözüm bulabilirler diye düşünüyorum (ürüne uygun gaz basılması ya da farklı ambalaj kullanılması gibi). Herkesin emeğine sağlık :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selda Taşcıoğlu
Selda Taşcıoğlu · 51 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürekli diyet yapan biri olarak, Eti formun diğer ürünlerinide beğenerek tüketiyorum. Denediğim çubuk krakerin tadı kokusu çıtırlığı çok hoşuma gitti ağzımda buruk bi tat bırakmadı mahlep ve çörek otunun tadını tek tek hissettim normalde light ürünler sert ve keyifsiz şeyler olur ama bu kraker çok lezizdi. Diyet serüvenime kesinlikle eklemem gereken bi lezzet tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Süleyman K.
Süleyman K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eti formun en en en iyi urunlerinden biri olmus. Normalde 1 paketi bitirmeden birakmam ama bu urunde En fazla 3 adet yiyebildim aninda tok hissettim. Form urunlerini tercih edenlere en guzel tavsiye bu urun olmali. Ama zaten Eti formun tum urunleri guzel. Hepsini deniyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra D.
Esra D. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Formun çubuk krakerlerini denemek istiyordum ama tadını beğenmeyeceğimi düşündüğüm için almamıştım. Denebunu ailesi bu ürünü gönderdiği için teşekkür ederim. Tadı gerçekten güzeldi. Lifli olması çok yararlı. Ara öğünlerde tüketilebilir. Lezzetli bir ürün. Her zaman alınabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Simge P.
Simge P. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kızımda çok sevdi form ürünü olması yanında chia tohumu normal insalarında tüketmesi gereken yüksek değerlere sahip bir ürün olduğu için gönül rahatlığıyla yedirdim kendim içinde aynısını söylüyorum severek yedik çantaya atıp yanımda aparatif olarak taşıyabilirim birde böyle farklı tatları arıyor insan sıklıkla
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şenel N.
Şenel N. · 42 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu urun grubunda farkli lezettetler ve icerikler ile rakiplerinden daha cekici yiyecekler olmasi cok basarili. Herzaman guvendigim ve ilk aklima gelen marka. Bu urunde reyonda goze carpip alma hissi uyandirmakta. Tadi cok guzel yedikten sonra agizda guzel bir tat birakmakta. Mideyi yakmiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu Ö.
Cansu Ö. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha once de bu ürünü denebunu sayesinde keşfetmiş ve cok begenmistim.spor ve diyet yaptigim icin pek atistirmalik tüketen biri degilim.fakat bu cubuk krakeri cok begendim.hem.dusuk kalorili hem tuzsuz hem de yagsiz bir okadar da lezzetli bir urun.herkese tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu G.
Cansu G. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genellikle diyet ürünlerinin yavan bir tadı olur ancak bu üründe tamamıyle lezzet ve keyif için yenilebilecek bir tat alıyor insan. Çiya ve çörek otu birbirini tamamlamış yerken kokusu çok güzel geliyor. Tam çavdarlı ve karabuğdaylı oluşu ile de uzun süre tok tutuyor tercih edilebilecek güzel bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.