Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
BONACURE CLEAN NEM YÜKLEME SERİSİ ŞAMPUAN & KÜR
amazon-image
BONACURE CLEAN NEM YÜKLEME SERİSİ ŞAMPUAN & KÜR

BONACURE CLEAN NEM YÜKLEME SERİSİ ŞAMPUAN & KÜR

  4.47  (1454 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

BONACURE CLEAN NEM YÜKLEME SERİSİ ŞAMPUAN & KÜR

Nem Yükleme Şampuanı: Kuru, kırılgan veya kıvırcık, dalgalı saçları nazikçe temizlemek ve nemlendirmek için özel olarak formüle edilmiş nemlendirici bir şampuandır. SLS/SLES sülfatlar, silikonlar ve yapay renklendiriciler içermeyen formül, 48 saate kadar süren hafiflik hissi ve daha esnek saçlar için saçın optimum nem seviyesini korumasına yardımcı olur. Vegandır.

Nem Yükleme Kürü: Kuru, kırılgan ve kıvırcık, dalgalı saçlar için özel olarak formüle edilmiş, derinlemesine nemlendirici bir saç maskesidir. Saçı nemlendirir ve yumuşaklık katar. Silikon veya yapay renklendirici içermeyen formül, 48 saate kadar süren hafif bir his için saçın optimum nem seviyesini korumasına yardımcı olur. Vegandır.

Nasıl kullanılır?

Şampuan: Islak saça uygulayın. Köpürtün ve iyice durulayın.

Kür: Nemi alınmış saça uygulayın. 10 dakikaya kadar bekletin. İyice durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%28
%7
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ümran S.
Ümran S. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika! Kullandıktan sonra saç kalitesinde artış çok bariz görülmekte. Kokusu çok iyi, kıvamı saçı ağırlaştırmadı. Saç ağırlaşması benim için büyük sorun çünkü saçlarım çok ince telli ve zayıf. Temiz içerikli bir ürün ve saçı yumuşatıp taramayı kolaylaştıyor. Kesinlikle sürekli kullanacağım ve herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neriman U.
Neriman U. · 34 · Çankırı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün deneme boy olduğu ve benimde saçlarımın biraz çok olmasından kaynaklı ne yazık ki ürün miktarı bana yetmedi. Ama kokusu, içeriği, paketlerinin sürdürülebilir olması benim çok hoşuma gitti. Kullanabildiğim yerlerde iyide nemlendirdi. Vegan olması ve çevreye dost olması benim çok hoşuma gitti ve kesinlikle alacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Murat O.
Murat O. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
En çok beğendiğim şeyi kokusu ve kıvamı oldu. Az kullanmama rağmen bıraktığı rahatlık hissisi gayet başarılıydı. Kullandığım gibi annemin de kullanmasını istedim. Saçın kolaylıkla fönde şekil aldı ve uzun süre parlaklığını muhafaza etti. Bu ürünü alıp çok rahatlıkla kullanırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serap S.
Serap S. · 44 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Anında temizlik ve arınmışlık hissi veriyor. Saçlarımın tel tel ayrıldığını ve gerçekten bakıma kavuştuğunu hissettim. Şampuana bayıldım ve hemen almayı düşünüyorum ancak nemlendirici uzun saçlarıma yetmedi, deneme etkisi oluşturamayacak kadar az geldi, faklı bir nemlendirici ile tamamlamak zorunda kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamzenur B.
Gamzenur B. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün saçı yıkadığınız anda yumuşaklık hissi veriyor. hoş bir kokuya sahip. Fakat tek seferde az etki bıraktığı aşikar. Bu nedenle süreklilik arz ettiğinde daha iyi sonuç vereceğinden eminim. Ürünü satın almayı ve devamlı kullanmayı düşünüyorum. Gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem Ç.
Özlem Ç. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
schwarzkopf ürünlerinin kötü olduğunu düşünmek söz konusu olamaz diyerek bu ikiliyi kullandım şampuanı diğer elimizin altındaki kullandığım şampuanlar gibi değil şeffaf bir ürün ama saçı temiz hissettirdi sonrasında 10 dk beklettim kürünü fevkalede saçım o kadar yumuşadı ki anlatamam on numara
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar C.
Pınar C. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vegan olduğu için öncelikle markaya teşekkür ediyorum.Uzun yıllardır sacimda ayni ürünleri kullanıyorum.Arada değişiklik yapınca kepek oluşuyor saçlarımda.Bu ürünü kullandıktan sonra kepek olusmamasi beni çok mutlu etti.Kokusu çok güzel ayrıca.Ferah,mis.Yumuşacık ayrıca.Çok basarili.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceyda Kökduman
Ceyda Kökduman · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı çok seviyorum. Kullanmış olduğum maskeleri ve saç bakım kremleri var. Bu ürünü de daha öncesinde duymamıştım. Tek kullanım için saçlarım yumuşacık oldu. Keşke bu tarz ürünler dört beş kullanımlık olsa daha rahat yorum yapabiliriz. Ama ilk kullanım için saçlarım yumuşacık oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
özlem o.
Özlem O. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanımda farkını hissettim, nemlendırmesi çok hoş, özel bakım yapmış hissi uyandırdı, kokusu temız fresh, vegan olması ve temız içerikli olması kesinlikle kullanıp devam edebileceğim zaten bıldıgıö ve güvendiğim bır marka ve bu ürünü de kullanacağım ve tavsiye edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Halime A.
Halime A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncellikle ürün deneme boy olduğu için uzun süreli deneyimimi aktaramıyorum ama ilk kullanıma göre saçı nemlendirmesi ve saçta bıraktığı hissiyat güzeldi. Sürdürülebilir bir ambalaja sahip olması ekstra bir avantaj olduğunu düşünüyorum. Temiz içeriği sayesinde daha güvenilir bir ürün. Deneyimleminizi tavsiye ederim 💫
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.