BONACURE CLEAN NEM YÜKLEME SERİSİ ŞAMPUAN & KÜR
BONACURE CLEAN NEM YÜKLEME SERİSİ ŞAMPUAN & KÜR
Nem Yükleme Şampuanı: Kuru, kırılgan veya kıvırcık, dalgalı saçları nazikçe temizlemek ve nemlendirmek için özel olarak formüle edilmiş nemlendirici bir şampuandır. SLS/SLES sülfatlar, silikonlar ve yapay renklendiriciler içermeyen formül, 48 saate kadar süren hafiflik hissi ve daha esnek saçlar için saçın optimum nem seviyesini korumasına yardımcı olur. Vegandır.
Nem Yükleme Kürü: Kuru, kırılgan ve kıvırcık, dalgalı saçlar için özel olarak formüle edilmiş, derinlemesine nemlendirici bir saç maskesidir. Saçı nemlendirir ve yumuşaklık katar. Silikon veya yapay renklendirici içermeyen formül, 48 saate kadar süren hafif bir his için saçın optimum nem seviyesini korumasına yardımcı olur. Vegandır.
Nasıl kullanılır?
Şampuan: Islak saça uygulayın. Köpürtün ve iyice durulayın.
Kür: Nemi alınmış saça uygulayın. 10 dakikaya kadar bekletin. İyice durulayın.
Puan dağılımı
Saçlarımı 1,5 ay önce komple sarıya boyattım. Uzun süre ve komple açıcıya maruz kalan saçlarımda aşırı bir kuruma oldu. Her yıkamada krem uygulasam dahi yıkama sonrası tararken, kuruturken ve saçıma dokunduğumda verdiği sert hissiyat rahatsız ediciydi. Bu ürünü kullandıktan sonra saçımı kolay taradım, saçımdaki kurumanın verdiği tülerme gözle görülür bir şekilde azaldı.
şu ana kadar denediğim en iyi saç bakım markası, yağlı saçlarım için derin temizleme şampuanı kullanıyorum çok memnunum, ince telli yağlanmaya meyıllı ve sönük saçlarım olduğu için nemlendirici çok kullanmıyorum ama elektriklenmesin diye duştan çıkınca nemli saçıma nemlendirici spreyini sıkıyorum, hiç ağırlaştırmadan elektriğini alıyor, gözüm kapalı öneririm
Saçlarım ince telli ve kumralım. Şampuanı sürekli kullanmadan bir şey söylemem. Ama ilk etap için kokusu çok güzel kıvamı oldukça temizlik hissi veriyor. Saçlarımı yumuşattı diyebilirim. Kremine gelince kokusu çok güzel. Yatıştırıcı gibibir etkisi var. Ben kremini başarılı buldum almayı da düşünmüyorum hatta sipariş vereceğim. Teşekkürler:))
Öncelikle ilk kullanımda saçlardaki saç diplerindeki yumuşaklığı hafifliği hissediyorsunuz. İçeriği temiz, kokusu çok güzel. Aşırı kuru saçlarım yok zaten ama nemlendirmesi çok tatmin edici. Duruladıktan sonrada taramada kolaylık verdiğini söyleyebilirim. Memnun kaldım tavsiye ederim..
Anında temizlik ve arınmışlık hissi veriyor. Saçlarımın tel tel ayrıldığını ve gerçekten bakıma kavuştuğunu hissettim. Şampuana bayıldım ve hemen almayı düşünüyorum ancak nemlendirici uzun saçlarıma yetmedi, deneme etkisi oluşturamayacak kadar az geldi, faklı bir nemlendirici ile tamamlamak zorunda kaldım.
İlk kullanımda farkını hissettim, nemlendırmesi çok hoş, özel bakım yapmış hissi uyandırdı, kokusu temız fresh, vegan olması ve temız içerikli olması kesinlikle kullanıp devam edebileceğim zaten bıldıgıö ve güvendiğim bır marka ve bu ürünü de kullanacağım ve tavsiye edeceğim
ürün saçı yıkadığınız anda yumuşaklık hissi veriyor. hoş bir kokuya sahip. Fakat tek seferde az etki bıraktığı aşikar. Bu nedenle süreklilik arz ettiğinde daha iyi sonuç vereceğinden eminim. Ürünü satın almayı ve devamlı kullanmayı düşünüyorum. Gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim.
schwarzkopf ürünlerinin kötü olduğunu düşünmek söz konusu olamaz diyerek bu ikiliyi kullandım şampuanı diğer elimizin altındaki kullandığım şampuanlar gibi değil şeffaf bir ürün ama saçı temiz hissettirdi sonrasında 10 dk beklettim kürünü fevkalede saçım o kadar yumuşadı ki anlatamam on numara
Vegan olduğu için öncelikle markaya teşekkür ediyorum.Uzun yıllardır sacimda ayni ürünleri kullanıyorum.Arada değişiklik yapınca kepek oluşuyor saçlarımda.Bu ürünü kullandıktan sonra kepek olusmamasi beni çok mutlu etti.Kokusu çok güzel ayrıca.Ferah,mis.Yumuşacık ayrıca.Çok basarili.
Öncelikle aldığım ürünün ambalajını incelemeyi ve üzerindeki bütün yazıları okumayı seven biri olarak hiç Türkçe yazı yoktu yazılanların anlamını bilmediğim yabancı terimler ile dolu bu ambalajı beğenmedim ama kullandıktan sonra saçımı yumuşacık yapıp rahatlatıcı masaj hissi vermesi çok hoş.




