Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
BONACURE CLEAN NEM YÜKLEME SERİSİ ŞAMPUAN & KÜR
amazon-image
BONACURE CLEAN NEM YÜKLEME SERİSİ ŞAMPUAN & KÜR

BONACURE CLEAN NEM YÜKLEME SERİSİ ŞAMPUAN & KÜR

  4.47  (1454 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

BONACURE CLEAN NEM YÜKLEME SERİSİ ŞAMPUAN & KÜR

Nem Yükleme Şampuanı: Kuru, kırılgan veya kıvırcık, dalgalı saçları nazikçe temizlemek ve nemlendirmek için özel olarak formüle edilmiş nemlendirici bir şampuandır. SLS/SLES sülfatlar, silikonlar ve yapay renklendiriciler içermeyen formül, 48 saate kadar süren hafiflik hissi ve daha esnek saçlar için saçın optimum nem seviyesini korumasına yardımcı olur. Vegandır.

Nem Yükleme Kürü: Kuru, kırılgan ve kıvırcık, dalgalı saçlar için özel olarak formüle edilmiş, derinlemesine nemlendirici bir saç maskesidir. Saçı nemlendirir ve yumuşaklık katar. Silikon veya yapay renklendirici içermeyen formül, 48 saate kadar süren hafif bir his için saçın optimum nem seviyesini korumasına yardımcı olur. Vegandır.

Nasıl kullanılır?

Şampuan: Islak saça uygulayın. Köpürtün ve iyice durulayın.

Kür: Nemi alınmış saça uygulayın. 10 dakikaya kadar bekletin. İyice durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%28
%7
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ümran S.
Ümran S. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika! Kullandıktan sonra saç kalitesinde artış çok bariz görülmekte. Kokusu çok iyi, kıvamı saçı ağırlaştırmadı. Saç ağırlaşması benim için büyük sorun çünkü saçlarım çok ince telli ve zayıf. Temiz içerikli bir ürün ve saçı yumuşatıp taramayı kolaylaştıyor. Kesinlikle sürekli kullanacağım ve herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Murat O.
Murat O. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
En çok beğendiğim şeyi kokusu ve kıvamı oldu. Az kullanmama rağmen bıraktığı rahatlık hissisi gayet başarılıydı. Kullandığım gibi annemin de kullanmasını istedim. Saçın kolaylıkla fönde şekil aldı ve uzun süre parlaklığını muhafaza etti. Bu ürünü alıp çok rahatlıkla kullanırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve G.
Merve G. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim saçım ombreli sarı olduğu için çok yıpranmış ve bir takviye kullanmazsam keçe gibi oluyor. Normalde yıkadıktan sonra tararken Argan yağı kullanıyorum onsuz berbat oluyor..bu şampuanı kullanınca yağ kullanmadım tabiki de aynı etkiyi alamadım ama yine de kullandığım şampuana göre daha iyi yumuşaklık verdi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tülay A.
Tülay A. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuan sülfat içermemesine rağmen çok güzel köpürüyor ve saçı güzel temizliyor. Saç kreminin içinde silikon yok ve nemlendirmesi gayet güzel. Saçlarım İnce telli ve çabuk kırıyor. Tek kullanımda saçımı yumuşattı ve parlattı. Üründe çok hoş bir koku var, kokusuna bayıldım. İlk fırsatta büyük boyunu alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge T.
Özge T. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün mükemmel.Şampuanı çok fazla köpürmüyor yada benim saçım yoğun olduğu için şampuan yetmemiş olabilir.Bakım kremi mükemmel.Kokusu harika.Saçlarımı yumuşacık ve parlak yaptı.Kesinlikle satın alıp kullanacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
DAMLA T.
Damla T. · 41 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce Schwarzkopf Bonacure serisinden bir ürün denememiştim fakat genel itibariyle memnun kaldım. Tabi uzun süreli kullanımın, ürünün saça verdiği yararın görülmesi için daha iyi olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül G.
Ayşegül G. · 47 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Az miktarda kullanılsa bile gayet güzel kopurmekte, tek şampuanlamada bile gayet güzel sonuç vermekte. Yoğunluğu, akiskanligi ve kokusu güzel. Yıkadıktan sonra saçıma parlaklık ve hacim kazandırdı ustelik oldukça yumuşatti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Y.
Büşra Y. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sayımızda kullandığımız ürünün doğal olması çok önemli benim için çünkü saçımıza sürďüğümüz her ürünün saç diplerimizden emilimi gerçekleşiyor. Bu sebeple doğal içerikli bir ürün olmasını sevdim. Kokusunu beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur B.
Yağmur B. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kivitcik ve kuru saçlı biri olarak tamda saçım için nem kazandıracak ürün arayisindaylen denebunu.com dan teşhir gelmesi çok iyi oldu ilk den3me için saç uçlarında kolay tarama sağladı düzenli kullanımda nem dengesini koruyabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tülay T. I.
Tülay T. I. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu nemlendirme özelliği çok iyi bakımlı parlak güçlü saçlar için çok ideal kreminide çok beğendim kolay tarama sağlıyor kokusuda çok hoş , fiyatların aşağı cekilmesi her bütçeye uygun olmasını isterdim genel olarak beğendim tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.