The Body Shop Oils of Life Yüz Yağı
%99 doğal yağlardan oluşan Oils of Life™ bakım yağı, cilde hızlıca nüfuz eder ve ciltte yapışkan bir doku bırakmadan ipeksi, yumuşak bir dokunuş sağlar.
Değişik kıtalardan elde edilen, cilt üzerinde yenileyici ve onarıcı etkileriyle bilinen 3 doğal yağ ile oluşturduğumuz, canlandırıcı yüz yağı, günlük kullanım için idealdir. Dokusu oldukça hafif olmasına rağmen, onarıcı etkisi yoğun olan bu karışım, nemi anında hapsederek cildinizi tazeler.
Çörek otu yağı (Mısır), Kamelya tohumu yağı (Çin), Kuşburnu çekirdeği yağı (Şili) içeren formülü ile ciltteki yaşlanma belirtilerinin görünümünü gözle görülür şekilde azaltır.
Nasıl Kullanılır?
Her sabah ve her akşam, günlük kreminizi kullanmadan önce, 1-2 damla yüz ve boyun bölgesine uygulayın. Göz çevresinde kullanmayınız.
Puan dağılımı
Her ne kadar kuru bir cildim olsada yağ olunca yüzüme sürmeye çekindim ama ilk kullandığım anda fark ettim kesinlik yapis yapış olması sabah uyandığımda yüzüm yeterince nemlenmişti diğer etkilerinide kullandıkça göreceğime inanıyorum
ürünün kokusu fazla kekikli naneli gibi onun verdiği hissi sevmedim çünkü yüzümü biftek gibi hissettim ama yüzüme yaptığım masajla kendimi çok iyi hissettim ve güzel nemlendiriyor.orjinal boyunu almayı düşünüyorum
Kesinlikle etkisi ilk andan itibaren anlaşılabilen bir ürün.Asla rahatsız etmiyor ve cilde olumlu anlamda fazlaca etkisi olduğunu düşünüyorum.Bu tarzda bir ürün arayışındaydım.Benim için bir şans oldu.Tesekkürler.
Tek kelimeyle bayıldım yumusacık yapması nemlendırmesi herşeyi mükemmel yapışkan yaglı his bırakmıyo ayrıca makyajdan omce surdum ınanılmaz parlıklık ve kalıcılık katıyo süper bişey kesinlikle alıp kullanmaya devam edicem
Başarılı. Sabah uyandığımda makyajdan önce temiz cildime uyguladım, kızarık ve kuru cildimi yumuşattı ve makyajı sabitledi. Şu anlık bu ürün hakkında gözlemlerim olumlu yönde. Uzun süreli kullanımda bu özellikleri devam ederse oldukça güzel olur.
muhteşemmmm gercekten bayıldım ve kesınlıkle satın alıcam. yumusacık aydınlık bır cıltle uyandım o kucuck kutusu bıle bu kadar etkı ettı normal boyu nasıl olur cok merak edıyorum kesınlıkle tavsıye edıyorum
Cildim özellikle kışın çok kuruyor. Ürünü akşamları serumdan sonra sürüp, üzerine nemlendirici sürüyorum. Performansı çok iyi. Hem yağlı his bırakmıyor hem de cildimi yumuşacık yapıyor. Deneme boyu bitince almayı düşünüyorum.
Ben çok sevdim benim gibi cilt kuruluğu problemi olanlar için ideal bir ürün. The body shop ürünlerinin kalitesi tartışılmaz bu üründe diğerleri gibi oldukça etkili. Kesinlikle çevremdeki herkese tavsiye edeceğim.
Ön yargılı yaklaşmışım ama ürün umduğumdan çok güzel çıktı kokusu nem vermesi yağlı hissi bırakmaması bence çok güzel ilk fırsatta denicem hatta fiyat araştırması bile yaptım biraz fiyat yüksek gelsede alıcam.
kullandığım yağlar arasında en iyilerindendi.hem onarım yapması hemde yaşlandrmayı geciktirici etkisi olması çok güzel.bu markadan hiç almamıştım ancak yeni favorim sanırım bu olacak.doğal olması ayrıca tercih sebebim.ve çok yağlılık hissi bırakmıyor.








