Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
The Body Shop Oils of Life Yüz Yağı
amazon-image
The Body Shop Oils of Life Yüz Yağı

The Body Shop Oils of Life Yüz Yağı

The Body Shop  · www.thebodyshop.com.tr
  4.37  (776 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

%99 doğal yağlardan oluşan Oils of Life™ bakım yağı, cilde hızlıca nüfuz eder ve ciltte yapışkan bir doku bırakmadan ipeksi, yumuşak bir dokunuş sağlar.

Değişik kıtalardan elde edilen, cilt üzerinde yenileyici ve onarıcı etkileriyle bilinen 3 doğal yağ ile oluşturduğumuz, canlandırıcı yüz yağı, günlük kullanım için idealdir. Dokusu oldukça hafif olmasına rağmen, onarıcı etkisi yoğun olan bu karışım, nemi anında hapsederek cildinizi tazeler.

Çörek otu yağı (Mısır), Kamelya tohumu yağı (Çin), Kuşburnu çekirdeği yağı (Şili) içeren formülü ile ciltteki yaşlanma belirtilerinin görünümünü gözle görülür şekilde azaltır.

Nasıl Kullanılır?

Her sabah ve her akşam, günlük kreminizi kullanmadan önce, 1-2 damla yüz ve boyun bölgesine uygulayın. Göz çevresinde kullanmayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%49
%31
%10
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Fatma M.
Fatma M. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cilt yağlarında beni en çok korkutan şey kullanım sonrası cildi aşırı yağlı bırakması ve emilmeme durumu.ancak bu ürün hızlı bir şekilde emiliyor ve rahat bir kullanımı var.yağların onarıcı ve nemlendirici etkisi ile cildin güzelleşeceğini bilmekte zevkli bir kullanım sağlıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yüzüm çok kuru olduğu için onu doğal yağlar ile nemlendirmeyi tercih ediyorum yüzümdeki t bölgesindeki yağlanmayı çok güzel dengelemektedir.arkadaslarıma tavsiye ettim hepsi kullanıp çok memnun olduklarını iletmemi istediler.bu yağ ile cildim parlak ve bakımlı olduğu için çok memnunum.genç ve tazelik kazandırdı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
deniz n.
Deniz N. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Marka zaten doğal içerikli ürünleri işe tanınmakta olup bu yağ ise hem serum gibi kremden önce elde biraz ısıtılarak cilde masaj yapmak, fondoten sürerken cilde daha iyi oturmasını sağlamak için fondötenle karıştırmak ya da direk bakım amaçlı nemlendırıcı olarak kullanmak için çok uygun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melis D.
Melis D. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Acayip beğendim! En başta ismini, ambalajını, damlalıklı olmasını.. Ürünü de çok beğendim, özellikle cildimin kuru bölgeleri çok güzel emdi ve ertesi sabah da hala yumuşacıktı cildim. Kokusu da çok güzel, tam olarak ne olduğunu çözemedim ancak aktarda satılan, böyle "botanik" bir kokusu var...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin T.
Aylin T. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldıımm!! Mükemmel bir ürün kuruluk problemime 2 kullanımda bile etki etti ve yüzümde çok canlı sağlıklı bir görüntü elde ettim. Kokusunu ayrıca çok beğendim. Markanın kremlerini sürekli kullanıyorum ama yağı ilk kez kullanıyorum hemen yenisini satın alacağım ve tavsiye edeceğim. Teşekkürler the body shop bu Harika ürün icin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice S.
Hatice S. · 42 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cilt kuruluğu sorunum var ve bu ürün muhteşem tam benlik ve benim gibi sorun yaşayanlar için kesinlikle tavsiye edebileceğim bi ürün..Yüzünüze sürdüğünüzde ağırlık yapmayan yağlı his bırakmayan ve kokusu inanılmaz güzel,pahali ama karşılığını fazlasıyla veren bir ürün kullanmaya devam teşekkürler:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
büşra b.
Büşra B. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün cildi yağlandırması konusunda oldukça iyi. cildim çok kuru olduğu için, sabahları ve akşamları ürünü kullandım. fakat kokusunu beğenmedim. aromatik bir kokusu olabilirdi. özellikle sabah kullandıktan sonra kokusu beni rahatsız etse de yüzüme verdiği ipeksi doku çok hoşuma gitti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif G.
Elif G. · 37 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir kaç günlük kullanım sonucu yüzümdeki değişim gözle görülür bir şekilde ortadaydı. Daha yumuşak, daha parlak ve daha sağlıklı bir görünüm kazandı cildim. Kullanımı oldukça rahat, kokusu da bazı yağlar gibi kötü değil. Gayet başarılı bir ürün. Bu ürünü kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fulya Ö.
Fulya Ö. · 41 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanımını bilmiyordum. Biraz araştırdım ve sadece 2 damla sürülmesinin yeterli olacağını okudum. Tabii ihtimal vermedim. Denedim gerçekten de sadece 2 damlası yüzü ve boyuna yeterli oluyor. Çok kısa sürede de etkisini gösteren başarılı bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selime T.
Selime T. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim kuru olduğu için yüzüme iyi geldi. Doğal bir içeriği olduğu için de tercih edilebilir. Fakat yazın kullanılabileceğini düşünmüyorum. Sıcakta cilt tarafından emilmez yağlı his uzun süre kalır. Kuru ve soğuk havalarda cildi beslemek için kullanılabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.