The Body Shop Oils of Life Yüz Yağı
%99 doğal yağlardan oluşan Oils of Life™ bakım yağı, cilde hızlıca nüfuz eder ve ciltte yapışkan bir doku bırakmadan ipeksi, yumuşak bir dokunuş sağlar.
Değişik kıtalardan elde edilen, cilt üzerinde yenileyici ve onarıcı etkileriyle bilinen 3 doğal yağ ile oluşturduğumuz, canlandırıcı yüz yağı, günlük kullanım için idealdir. Dokusu oldukça hafif olmasına rağmen, onarıcı etkisi yoğun olan bu karışım, nemi anında hapsederek cildinizi tazeler.
Çörek otu yağı (Mısır), Kamelya tohumu yağı (Çin), Kuşburnu çekirdeği yağı (Şili) içeren formülü ile ciltteki yaşlanma belirtilerinin görünümünü gözle görülür şekilde azaltır.
Nasıl Kullanılır?
Her sabah ve her akşam, günlük kreminizi kullanmadan önce, 1-2 damla yüz ve boyun bölgesine uygulayın. Göz çevresinde kullanmayınız.
Puan dağılımı
Daha önce duymadığım bir ürün , ama kullandığımda memnun kaldım. Karma cildim var birçok ürün deniyorum, bu ürün kullandıklarımdan daha iyi geldi, gerçekten beğendim. Biraz yağlı bir görünümü var ama çok problem etmedim.
Urunun cildime verdigi nem sayesinde kuru olan cildim nem kazandi diyebilirim. Yagin icerindeki o kokusu cildimin gozeneklerine nufüs ederek canlilik kazandirdi. Bu urunu deneme firsatini bana saglayan denebunu.com'a tesekkur ederim 👍
Çok güzel emildi cildimde hiç rahatsiz edici değil ve gerçekten gözle görülür bir etki hissediyorsunuz sürdüğünüz zaman hala kullanmaya devam ediyorum çok az ürün gidiyor yüzünüz için o yüzden küçük bir şişe bile uzun süre yeter
Cildim kuru olduğu için nemlendirme özelliğinden çok memnun kaldım hatta ellerime ve tırnaklarıma dahi surdum.kokusu rahatsız edici değil içeriğini tam bilmiyorum ama hafif ferah bir koku geliyor enteresan:)
Harika bir nemlendirme özelliğine sahip ve kokusu şahane..Cildim çok hassas olmasına rağmen kullanıp sonuç aldığım ender cilt bakım urunlerinden.gercekten tebrik ediyorum üretici firmayı.tesekkurler..:)
Ürünün kokusu içeriğinden ötürü çok güzel.Farklı yağları kullandığım oldu doğal olduğu için.Ürünü kullandığımda anlamlı fark gördüm cildimde.Daha canlı ve tazelik hissi oluşturdu.Tavsiye edebileceğim bir ürün .
Tek kelimeyle bayıldım yumusacık yapması nemlendırmesi herşeyi mükemmel yapışkan yaglı his bırakmıyo ayrıca makyajdan omce surdum ınanılmaz parlıklık ve kalıcılık katıyo süper bişey kesinlikle alıp kullanmaya devam edicem
Başarılı. Sabah uyandığımda makyajdan önce temiz cildime uyguladım, kızarık ve kuru cildimi yumuşattı ve makyajı sabitledi. Şu anlık bu ürün hakkında gözlemlerim olumlu yönde. Uzun süreli kullanımda bu özellikleri devam ederse oldukça güzel olur.
muhteşemmmm gercekten bayıldım ve kesınlıkle satın alıcam. yumusacık aydınlık bır cıltle uyandım o kucuck kutusu bıle bu kadar etkı ettı normal boyu nasıl olur cok merak edıyorum kesınlıkle tavsıye edıyorum
Cildim özellikle kışın çok kuruyor. Ürünü akşamları serumdan sonra sürüp, üzerine nemlendirici sürüyorum. Performansı çok iyi. Hem yağlı his bırakmıyor hem de cildimi yumuşacık yapıyor. Deneme boyu bitince almayı düşünüyorum.








