Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bioten Skin Moisture 24h Moisturizing Gel Cream
amazon-image
Bioten Skin Moisture 24h Moisturizing Gel Cream

Bioten Skin Moisture 24h Moisturizing Gel Cream

Bioten  · www.bioten.com.tr
  4.52  (4041 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Kuru/Hassas Ciltler İçin Nemlendirici Yüz Kremi

%93 doğal kökenli içeriği sayesinde cildinize 24 saate kadar etkili ve uzun süreli nemlendirme sağlamaya yardım ederek, cilde pürüzsüz ve ipeksi bir yumuşaklık sağlar. Cildinize su dokunuşu hissi veren yenilikçi jel krem ​​formülü, kuru ve hassas ciltlerin kuruluğa karşı korunmasına yardımcı olurken içeriğindeki %100 Safran ile cildin pürüzsüz ve esnek bir görünüm kazanmasına katkıda bulunur. İçerdiği prebiyotikler, cildin florasının dengede kalmasına yardımcı olur.

HYDRO NUTRIENT 24H, cildin nemini 24 saate kadar uzatan nemlendirme sunar.

 

Nasıl kullanılır?

Kullanım Şekli: Her sabah ve akşam temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine, göz çevresini hariç tutarak uygulayınız. 20-35 yaş arası kullanılması önerilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%28
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

cemre t.
Cemre T. · 24 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok hassas bir cildim var mevsim fark etmiyor yüzümü günde iki kere nemlendiriyorum eğer nemlendirmezsem yüzüm pul pul olup dökülmeye başlıyor ürün elime dün ulaştı ve gelir gelmez denedim yüzüm yağlı ve çok parlak durmuyor dün kullanmama rağmen yüzüm hala nemli ve pürüzsüz duruyor kesinlikle çok güzel bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şerife A.
Şerife A. · 24 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimi çok iyi nemlendirdi benim sivilce için hap tedavisi gördüğüm için baya kurumuştu defalarca nemlendirici maske yaptım ama bunun kadar etkili olmamıştı ben baya beğendim. Bundan sorna tercihim bu markanın olacak Cildi yumuşacak yapması ztn ayrı bir güzel kesinlikle tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · Adıyaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle uzun süre kullanacağım bir ürün oldu. Nemlendiriciler günlük hayatımızda sürekli olarak kullandığımız, olmazsa olmazımız olan ürünler.. Bu nedenle nemlendirici seçerken yağlılık hissi vermeden cilde pürüzsüz ve ipeksi bir yumuşaklık sağlaması konusunda kullanilmasi gereken bir urun bence. Tavsiye ederim 🙋🏻‍♀️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ecem e.
Ecem E. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkcası yüzümün tam kuruduğu bir zamanda kullandığım için mi bilmiyorum ama yumuşaklık hissini çok sevdim. jel krem ​​formülü ipeksi bir yumuşaklık sağladı sanki ve sabah kalktığımda hala o his vardı. beğendim açıkcası. Ancak alerjik bir yapım olduğu için uzun süreli kullanımda sonuç değerlendirmesi daha doğru olacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda Nur G.
Seda Nur G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün etkisini daha iyi anlamak için yüzümü temizledikten sonra uyguladım. Uyuyana kadar yüzümde nemlendiricinin etkisini hissettim. Sabah yüzümü yıkayıp çıktım krem uygulamadım. Gün içerisinde yüzüme dokundukça hala yüzümde bir yumuşaklık hissi bıraktığını hissettim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Güleycan K.
Güleycan K. · 35 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maske siperlik derken cildim cildim çok hirpalandi. Temizlemek tek başina ciddi kuruluğa neden oluyor nemlendirirken de akne oluşturmayan soft nemlendiricileri tercih ediyorum. Yapisi hafif ağirlik vermedi. Cildimdeki gerginliği de aldi. Güzel temiz bir his birakti. Sevdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün beklentimin de üzerinde çıktı daha önce hiç bu markayı kullanmamıştım ilk kez kullandım gerçekten çok iyiydi . Cildinizi yağlandırmadan , yapış yapış yapmadan nemlendiriyor büyük markaların dahi veremediği güzelliği ışıltıyı veriyor . Bundan sonra favorim Bioten ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül R.
Ayşegül R. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu aşırı güzel ve sürüldüğünde yağlı hissi uyandırmadan çok iyi emiliyor. Elime sürer sürmez nasıl nerden alabileceğime bakmak için arama motoruna yazdım. Kesinlikle alıp kullanacağım çünkü kuru bir cildim var ve kremlerim yağlı hissinden bıktım. Sanırım doğru kremi buldum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge Ç.
Özge Ç. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde cildim karma fakat son zamanlarda hava değişimi stres vs çok fazla yağlanma olmuştu havalar soğuk olduğu için ister istemez karma ciltlerde kuruluk da oluyor. krem bana inanılmaz iyi geldi hem yumuşacık yaptı hemde nemlendirdi. Aynaya baktığımda gözle görülür bir fark var inanılmaz 🤩
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem G.
Sinem G. · 34 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçerdiği prebiyotiklerle cildin florasının dengede kalmasına yardımcı olmasını ve sağlıklı görünümünü desteklemesini Günlük hayatımda probiyotiğin çok etkisini gören biri olarak gönlümü çeldi. Yaşlılık hissi vermeden yüzümü nemlendirmeside artı bir özellikti benim için. Kesinlikle alıp bir kutu deneyimlemeye devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.