Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bioten Skin Moisture 24h Moisturizing Gel Cream
amazon-image
Bioten Skin Moisture 24h Moisturizing Gel Cream

Bioten Skin Moisture 24h Moisturizing Gel Cream

Bioten  · www.bioten.com.tr
  4.52  (4041 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Kuru/Hassas Ciltler İçin Nemlendirici Yüz Kremi

%93 doğal kökenli içeriği sayesinde cildinize 24 saate kadar etkili ve uzun süreli nemlendirme sağlamaya yardım ederek, cilde pürüzsüz ve ipeksi bir yumuşaklık sağlar. Cildinize su dokunuşu hissi veren yenilikçi jel krem ​​formülü, kuru ve hassas ciltlerin kuruluğa karşı korunmasına yardımcı olurken içeriğindeki %100 Safran ile cildin pürüzsüz ve esnek bir görünüm kazanmasına katkıda bulunur. İçerdiği prebiyotikler, cildin florasının dengede kalmasına yardımcı olur.

HYDRO NUTRIENT 24H, cildin nemini 24 saate kadar uzatan nemlendirme sunar.

 

Nasıl kullanılır?

Kullanım Şekli: Her sabah ve akşam temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine, göz çevresini hariç tutarak uygulayınız. 20-35 yaş arası kullanılması önerilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%28
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Yasemin M.
Yasemin M. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı his bırakmıyor karma cilde sahibim düzenli kullandığım kremim bir süre sonra kuruluk yapmaya başladı pul pul ciltte dengeyi sağlayamıyor. Deneme paketi olduğu için uzun sürede ne getirir bilemiyorum ama şuan için hızlı emilen nemli fakat yağlı olmayan sağlıklı bir cilt görünümüne ulaştırıyor. Normal boyunu sipariş verdim umarım bu düzeyde ilerler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse T.
Buse T. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle geri dönüşüm olması ve tamamen doğal yapıda olması beni çok cezbetti diyeblirim.Gerçekten diğer ürünlere göre yağlı bir his bırakmıyor ve tüm gün yumuşacık bir ciltle gezdim diyebilirim.Kokusu da harika.Ben koku bakımından seçici bir insanım ama bu ürünü tekrar tekrar kullanacağımdan eminim.İlk denemem ve gerçekten beğendim!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem G.
Sinem G. · 34 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçerdiği prebiyotiklerle cildin florasının dengede kalmasına yardımcı olmasını ve sağlıklı görünümünü desteklemesini Günlük hayatımda probiyotiğin çok etkisini gören biri olarak gönlümü çeldi. Yaşlılık hissi vermeden yüzümü nemlendirmeside artı bir özellikti benim için. Kesinlikle alıp bir kutu deneyimlemeye devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Semra Ö.
Semra Ö. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildini 24 saate kadar etkili, uzun süreli nemlendirmesine, Yağlılık hissi vermeden cilde pürüzsüz ve ipeksi bir yumuşaklık sağlamasını ve en önemlisi İçerdiği prebiyotiklerle cildin florasının dengede kalmasına yardımcı olmasını ve sağlıklı görünümünü desteklemesi harika. Cildim yumuşacık oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz G.
Deniz G. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dışarı çıkmadan önce sürdüm ve buz gibi, kuru havada bile cildim nemliliğini ve canlılığını korudu. Bunu arkadaşlarım bile farkedip sende bir güzellik var dediler. Cilt floramın dengede kalmasını sağlamasını bilmek beni mutlu etti ve bu yüzden bu kadar sağlıklı bir görüntü sağladığını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nevriye Ö.
Nevriye Ö. · 35 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Jel formunda olması asırı güzel cilde uygulaması bir o kadar keyifli sonrası dahada bir keyifli bu ürümden aşırı memnun kalan bşr ben olamam bu kadar başarılı cilde emilimi kolay olan bir ürün görmedim. Pamuk gibi bir cilt istiyorsanız bu ürünü mutlaka herkes denemeli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ceren y.
Ceren Y. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün ilk başta kokusuyla cezbediyor insanı. Çok hafif ve güzel bir kokusu var. Ürün gayet doğal içeriklere sahip ki vegan bir ürünler yapan bir marka kendisi. Nemlendirmesi ve ciltte hızlı bir şekilde emilmesi diğer artı yanları. Ürünün büyük boyunu almak için sabırsızlanıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün beklentimin de üzerinde çıktı daha önce hiç bu markayı kullanmamıştım ilk kez kullandım gerçekten çok iyiydi . Cildinizi yağlandırmadan , yapış yapış yapmadan nemlendiriyor büyük markaların dahi veremediği güzelliği ışıltıyı veriyor . Bundan sonra favorim Bioten ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül R.
Ayşegül R. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu aşırı güzel ve sürüldüğünde yağlı hissi uyandırmadan çok iyi emiliyor. Elime sürer sürmez nasıl nerden alabileceğime bakmak için arama motoruna yazdım. Kesinlikle alıp kullanacağım çünkü kuru bir cildim var ve kremlerim yağlı hissinden bıktım. Sanırım doğru kremi buldum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge Ç.
Özge Ç. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde cildim karma fakat son zamanlarda hava değişimi stres vs çok fazla yağlanma olmuştu havalar soğuk olduğu için ister istemez karma ciltlerde kuruluk da oluyor. krem bana inanılmaz iyi geldi hem yumuşacık yaptı hemde nemlendirdi. Aynaya baktığımda gözle görülür bir fark var inanılmaz 🤩
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.