Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bioten Skin Moisture 24h Moisturizing Gel Cream
amazon-image
Bioten Skin Moisture 24h Moisturizing Gel Cream

Bioten Skin Moisture 24h Moisturizing Gel Cream

Bioten  · www.bioten.com.tr
  4.52  (4041 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Kuru/Hassas Ciltler İçin Nemlendirici Yüz Kremi

%93 doğal kökenli içeriği sayesinde cildinize 24 saate kadar etkili ve uzun süreli nemlendirme sağlamaya yardım ederek, cilde pürüzsüz ve ipeksi bir yumuşaklık sağlar. Cildinize su dokunuşu hissi veren yenilikçi jel krem ​​formülü, kuru ve hassas ciltlerin kuruluğa karşı korunmasına yardımcı olurken içeriğindeki %100 Safran ile cildin pürüzsüz ve esnek bir görünüm kazanmasına katkıda bulunur. İçerdiği prebiyotikler, cildin florasının dengede kalmasına yardımcı olur.

HYDRO NUTRIENT 24H, cildin nemini 24 saate kadar uzatan nemlendirme sunar.

 

Nasıl kullanılır?

Kullanım Şekli: Her sabah ve akşam temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine, göz çevresini hariç tutarak uygulayınız. 20-35 yaş arası kullanılması önerilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%28
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim daha önce bu markayı hiç duymamıştım fakat sonrasında araştırdığımda hayvanlar üzerinde test yapmadığını öğrendim ve bu da ona artı puan kattı. Krem jel krem diye geçiyor ama jel şeklinde değil beyaz formda tatlı bir krem parfüm kokulu olması cok güzel üstelik kokusu da bayağı bi kalıyor. sağlıklı görünüm kazandırdığı konusunda çok netim çünkü ellerim soğuktan çatlamak üzereyken sürdüm ve anında toparladı ben çok beğendim favoriledim artık çantamda olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tugce S.
Tugce S. · 36 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten güzel bir şekilde nemlendiriyor. Nemlendirirken de asla yağlı bir his bırakmıyor. Normalde krem sürdükten sonra bir süre beklemek zorunda kalıyorum işime devam etmeden önce. Çünkü yağlı his bırakmaz da dese mutlaka telefonun ekranına vs bulaşır. Bioten kesinlikle böyle bir bulaşma yapmadı. Normalde ellerim kuruluktan sertleşir. Şuanda yumuşacık. Bunun dışında ğrün inanılmaz güzel ve fresh kokuyor. Kokusuna özellikle bayıldım. Kesinlikle alacağım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa P.
Melisa P. · 32 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu Kasım kutusunda verilen tek kullanımlık numune ürününü kullandım. Kullanır kullanmaz aşırı memnun kaldım. Yapısı çok hafif, anında emiliyor. Cildimi saatler geçmesine rağmen yumuşacık yaptı. Karma hassas ve alerjiye çok açık bir cildim var. Buna rağmen hiçbir yan etkisi olmadı. İçerisinde parfüm var ve benim parfüme alerjim olmasına rağmen bende yan etkisi olmadı. Zaten hafif ve güzel bir gül kokusu var. ♥♥ Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem B.
İrem B. · 29 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok güzel bir nemlilik hissi sağlıyor. Yağlı bir cilde sahibim ve genellikle nemlendiriciler cildimi daha yağlı hissetmeme sebep oluyor. Biotenin bu ürününü bu açıdan çok beğendim. Çok rahat ve nemli bir cildiniz oluyor. TAbiki uzun süre kullanımda denemek daha iyi olur. Tekrar büyük boyutunu da satın alacağım ve uzun süreli etkilerini de deneyeceğim. Kokusu harika paketini hala atmadım. Kokulara bayılan bir insanım ve gerçekten kokusunu çok sevdim. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ELİF Z.
Eli̇f Z. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok gergin ve kuru bi cilde sahip biri olarak ilk kullanmada yuzüm ipek gibi oldu. Elastik bi yapı kazandırdı. Tabi net olarak tek seferde etkisini söyleyemem ama yağlı bi görüntü oluşturmadan cildimde parlama yapmadan hemen emildi. Gün boyu etkisi sürdü. Sanırım sürekli kullanmaya başlayacağım. Kuru ciltler çatlamaya ve kolay kırışmaya sebep o yüzden yüzüm için sürekli bi nemlendirici arayısındaydım buldum diyebilirim. Teşekkurler denebunu 🙏🥰❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SONGÜL K.
Songül K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa denedim. Alerjik bir cildim olduğundan düzenli bakım ürünleri kullansam da çok dikkat ediyorum. Bu kremi gece yatmadan denedim ve çok az miktarda ürün tüm yüzüme yeterli geldi. Sabah uyandığımda sabah cildimde hala etkisi hissediliyordu. Onca saat sonra bile hala aynı yumuşaklık etkisi çok hoş gerçekten. İçeriğinin doğal olması ve kokusu da cezbedici. Teşekkürler Bioten
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Y.
Fatma Y. · 25 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle bu markayı ilk defa duyduğumu belirtmek isterim fakat karma ciltli olmama ve birçok ürünün cildimi yağlamdırmasını göz önünde bulundurursak bu ürüne bayıldığımı söylemeden geçemem. Hafif bir yapısı olmasına rağmen cildimi gün boyu nemli tutuyor ve canlı gösteriyor. Kokusu tek kelimeyle ha-ri-ka! Kesinlikle şans verin derim. Bundan sonra alacağım bir ürün kesinlikle🤌🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İpek R.
İpek R. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bioten cruelty -free olarak gördüm araştırmamda. Ürün içerikleri doğal, ambalajlar %100 dönüştürülebilir. Daha ne olsun bilmiyorum çünkü eğer ciltte vital bir sorun yoksa dogal içerikten iyisi yoktur. Nemlendirme seviyesini çok begendim. Alın ve yanak bölgem kışın çok hızlı kuruyor ve pul pul oluyor. Tek kullanımda pul pul görüntü hemen yatıştı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Ç.
Esra Ç. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı cilt görünümünü sevmiyorum. Bu üründe cildimde yağlılık hissi bırakmadan kuruluğunu giderdi ve yumuşacık yaptı. Ayrıca diğer en sevdiğim özelliği de içeriğinin %100 doğal safran olması. Özellikle cildim için bu tarz doğal içerikli ürünler kullanmaya dikkat ediyorum. Bu markayı ilk kez denemiş oldum ve gerçekten sevdim diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zahide ş.
Zahide Ş. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kuru bir cilde sahip biri olarak söylüyorum ki; çok memnum kaldım. Bu sene aşırı rüzgardan artık alnım pul pul olmaya başlamıştı, üstelik aksatmadan kullandığım bir nemlendirici olmasına rağmen. Bioten Skin Moisture 24H Nemlendirici Jel Kremi kullanmaya başladığımdan itibaren farkı hissettim, fiyatı kullandığım ürünlerden daha pahalı olmasına rağmen artık bu kremi tercih edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.