Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bioten Skin Moisture 24h Moisturizing Gel Cream
amazon-image
Bioten Skin Moisture 24h Moisturizing Gel Cream

Bioten Skin Moisture 24h Moisturizing Gel Cream

Bioten  · www.bioten.com.tr
  4.52  (4041 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Kuru/Hassas Ciltler İçin Nemlendirici Yüz Kremi

%93 doğal kökenli içeriği sayesinde cildinize 24 saate kadar etkili ve uzun süreli nemlendirme sağlamaya yardım ederek, cilde pürüzsüz ve ipeksi bir yumuşaklık sağlar. Cildinize su dokunuşu hissi veren yenilikçi jel krem ​​formülü, kuru ve hassas ciltlerin kuruluğa karşı korunmasına yardımcı olurken içeriğindeki %100 Safran ile cildin pürüzsüz ve esnek bir görünüm kazanmasına katkıda bulunur. İçerdiği prebiyotikler, cildin florasının dengede kalmasına yardımcı olur.

HYDRO NUTRIENT 24H, cildin nemini 24 saate kadar uzatan nemlendirme sunar.

 

Nasıl kullanılır?

Kullanım Şekli: Her sabah ve akşam temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine, göz çevresini hariç tutarak uygulayınız. 20-35 yaş arası kullanılması önerilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%28
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Burak B.
Burak B. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirme özelliğini beğendim güzel bir ürün ama çok az 1 tane geldi bi kaç gün kullansam daha iyi anlayabilirdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
merve k.
Merve K. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok beğendim tekrar almak istiyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Feride K.
Feride K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yaşlılık hissi vermemesini beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm Ebru U.
Begüm Ebru U. · 30 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün vegan olması bana göre en önemli özelliklerinden biri. Benim cildim kuru ve hassastır. Kızarıklık ve tahriş oluşmadi. Diğer nemlendiricileri kullandığında hemen emilir ve kaybolurdu ama biotende uzun süreli nemlilik hissi sürdü. İçeriği %93 doğal, bu da ayrı bir artısı oldu. Sürdükten sonra yağlı his bırakmıyor, yumuşak bir cilt ortaya çıkıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hidayet Ç.
Hidayet Ç. · 47 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir ürün alırken aileme ve çevreme tek tavsiyem hayvanlar üzerinde test yapılmamış ürünler almasıdır. Ve denebunu ailesine ve bioten markasına böyle bir ürün gönderip insanlar üstünde farkındalık yarattıkları için çok teşekkür ederim. Günlük rutin olarak krem kullanıp cilt temizliği yaptığım için ürünün 24 saat nemlendirme özelliğini daha göremedim çünkü o kadar zamana fırsat vermiyorum malesef. Evet çok güzel yağlandırmadan nemlendiren ve tekrar tekrar kullanmama gerek kalmayan bir krem. Kokusu gayet hoş ve ferah. Cildim de ışıl ışıl bir görüntü bıraktı. Sivilce veya alerji durumu yapmadı bende. Zaten içeriğinin doğal olması nedeniyle böyle bir problem beklemiyordum ve hatta yüzümdeki birkaç sivilceye de herhangi bir zararı olmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berna Çağlayangil
Berna Çağlayangil · 25 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün hayvanlar üzerinde test edilmemesi çok önemli bir özellik. Ürün merakla beklediğim bir üründü çünkü cildim çok kuru, hassas, alerjik, ve sivilceye çok meyilli. Cildime sürdüğümde en büyük korkum sivilce yapmasıydı çünkü kullandığım ürüne cildim alışana kadar sivilceler çıkamaya devam ederdi. Öncelikle ürün cillte ağırlık, yağlılık hissi yada yeterince nem alamama durumu kesinlikle yapmadı. Direk emilen bir özelliği var. Kuru ciltliler çok iyi bilir ki yağlı bir krem kullandığında bir kaç saat sonra cilt çok fazla yağlanmaya başlar, ama bu ürün cildimi yağlandırmadı ve ikinci sefer sürmeme de gerek kalmadı. Kokusu çok hoşuma gitti. İçeriğinin doğal kökenli ve ciltte pütürlük oluşturmaması cabası ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zemzem T.
Zemzem T. · 29 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
jel yapıda olmasını sevdim. İlk sürdüğünüzde yapış yapış olabiliyor ama hızlı emildiği için sonrasında rahatsız etmedi ben. Karmadan yağlıya dönük ciltlerin seveceği bir ürün. Günlük nem ihtiyacını karşılıyor ancak kuru ciltliler sevmez. Benim karma bir cildim var, kış aylarında karmadan kuruya dönük oluyor ve gerçekten ilk kullanımda cildimdeki rahatlamayı hissetim uzun vadede etkisi nasıl olur bilemem ama ilk etki başarılı. İçerdiği prebiyotiklerle cildin florasının dengede kalmasına yardımcı olmasını ve sağlıklı görünümünü desteklemesini beğendim. Yağlılık hissi vermeden cilde pürüzsüz ve ipeksi bir yumuşaklık sağliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna nur K.
Aleyna Nur K. · 25 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim çok yağlı sivilcelerim çok fazlaydı. Sivilce tedavisi görüyorum. Aldığım tedavi yüzümü kupkuru yapıp soyuyor. Bu yüzden iyi bir nemlendiriciye ihtiyacım vardı. İlk denememde gözle görülür kuruluktan dolayı olan soyulmalarımı yatıştırtı. Ve hatta yüz gerginliğim gitti. Artık devamlı kullanacağım bir ürün olacak. Çünkü bu kuruluğu anca bu ürün götürür. İnternetten sipariş verdim tekrardan. Çok teşekkür ederim beni bu zor zamanda bu ürünle mutlu ettiğiniz için. Gerginlikten kuruluktan yüzüm gülerken bile acıyordu. Gülümsememe sebep oldunuz ne acı var ne gerginlik var nemlendirmesi mükemmel alın aldırın bu ürünü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tugce S.
Tugce S. · 36 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten güzel bir şekilde nemlendiriyor. Nemlendirirken de asla yağlı bir his bırakmıyor. Normalde krem sürdükten sonra bir süre beklemek zorunda kalıyorum işime devam etmeden önce. Çünkü yağlı his bırakmaz da dese mutlaka telefonun ekranına vs bulaşır. Bioten kesinlikle böyle bir bulaşma yapmadı. Normalde ellerim kuruluktan sertleşir. Şuanda yumuşacık. Bunun dışında ğrün inanılmaz güzel ve fresh kokuyor. Kokusuna özellikle bayıldım. Kesinlikle alacağım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim daha önce bu markayı hiç duymamıştım fakat sonrasında araştırdığımda hayvanlar üzerinde test yapmadığını öğrendim ve bu da ona artı puan kattı. Krem jel krem diye geçiyor ama jel şeklinde değil beyaz formda tatlı bir krem parfüm kokulu olması cok güzel üstelik kokusu da bayağı bi kalıyor. sağlıklı görünüm kazandırdığı konusunda çok netim çünkü ellerim soğuktan çatlamak üzereyken sürdüm ve anında toparladı ben çok beğendim favoriledim artık çantamda olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.