Bioten Skin Moisture 24h Moisturizing Gel Cream
Kuru/Hassas Ciltler İçin Nemlendirici Yüz Kremi
%93 doğal kökenli içeriği sayesinde cildinize 24 saate kadar etkili ve uzun süreli nemlendirme sağlamaya yardım ederek, cilde pürüzsüz ve ipeksi bir yumuşaklık sağlar. Cildinize su dokunuşu hissi veren yenilikçi jel krem formülü, kuru ve hassas ciltlerin kuruluğa karşı korunmasına yardımcı olurken içeriğindeki %100 Safran ile cildin pürüzsüz ve esnek bir görünüm kazanmasına katkıda bulunur. İçerdiği prebiyotikler, cildin florasının dengede kalmasına yardımcı olur.
HYDRO NUTRIENT 24H, cildin nemini 24 saate kadar uzatan nemlendirme sunar.
Nasıl kullanılır?
Kullanım Şekli: Her sabah ve akşam temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine, göz çevresini hariç tutarak uygulayınız. 20-35 yaş arası kullanılması önerilir.
Puan dağılımı
Kesinlikle uzun süre kullanacağım bir ürün oldu. Nemlendiriciler günlük hayatımızda sürekli olarak kullandığımız, olmazsa olmazımız olan ürünler.. Bu nedenle nemlendirici seçerken yağlılık hissi vermeden cilde pürüzsüz ve ipeksi bir yumuşaklık sağlaması konusunda kullanilmasi gereken bir urun bence. Tavsiye ederim 🙋🏻♀️
Açıkcası yüzümün tam kuruduğu bir zamanda kullandığım için mi bilmiyorum ama yumuşaklık hissini çok sevdim. jel krem formülü ipeksi bir yumuşaklık sağladı sanki ve sabah kalktığımda hala o his vardı. beğendim açıkcası. Ancak alerjik bir yapım olduğu için uzun süreli kullanımda sonuç değerlendirmesi daha doğru olacaktır.
Ürünün etkisini daha iyi anlamak için yüzümü temizledikten sonra uyguladım. Uyuyana kadar yüzümde nemlendiricinin etkisini hissettim. Sabah yüzümü yıkayıp çıktım krem uygulamadım. Gün içerisinde yüzüme dokundukça hala yüzümde bir yumuşaklık hissi bıraktığını hissettim
Maske siperlik derken cildim cildim çok hirpalandi. Temizlemek tek başina ciddi kuruluğa neden oluyor nemlendirirken de akne oluşturmayan soft nemlendiricileri tercih ediyorum. Yapisi hafif ağirlik vermedi. Cildimdeki gerginliği de aldi. Güzel temiz bir his birakti. Sevdim
Ürünün her şeyini çok sevdim. Yapısı çok ince ve emilimi çok hızlı oldu. Ferahlatan bi his bıraktı yüzümde. Cidden bi yumuşaklık hissettim yüzümde ve cildimde. Açıkcası tester boyu bitirmemek istedim. Bi daha gönderirseniz büyük boyunu gönderebilir misiniz acaba çok bayıldımda 😂😂😂❣️
öncelikle harika ötesi bir kokusu var bayıldım. duş sonrası kuruyan cildimi yumuşacık yaptı. etkisi gün boyu devam etti dışarı çıktığımda bile yumuşacıktı. asla yağlı ve yapışkan hissi vermiyor. tavsiye ederim.
Krem alırken dikkat ettiğim özelliklerde cildimi uzun süre nemli tutması ve nemlendirirken yağlılık hissi bırakmaması bu aradığım özelliklerin hepsi bu kremde var. O yüzden kesinlikle alacağım ve severek kullanacağım bir ürün.
Ürün anlatıldığı gibi ilk defa kullandım ama bundan sonra hep kullanacağım cildim sık kuruyan bi yapıya sahip olmasına rağmen sabah kullanıp akşama kadar hiç kuruluk gerginlik ya da yağlı bi his oluşmadı
Cildime yağlılık hissi vermeden pürüzsüz ve nemli kalmasını sağladı , cilt tonu eşitlemesi hakkında bir şey söyleyemicem uzun süre kullanımı olması gerek ,ilk deneyimim olmasına rağmen güzel bir ürün tavsiye ederim
Cilde uygulandığında "Ayna ayna söyle bana var mı benden daha güzeli acaba?" hissi veren , kesinlikle yağlı hissi vermeyip aksine pürüzsüz bir cilt gibi hissettiren ürün.Daha önce hiç duymadım ve kullanmadım ama mutlaka alıp kullanacagim.


