Becel Tereyağı Severlere
Yeni Becel Tereyağı Severlere zengin lezzeti, eşsiz kıvamı, yemek ve hamur işlerindeki üstün performansıyla tereyağına birebir alternatif sunan, %100 bitkisel yağ içerikli yeni nesil bir ürün.
Sürdürülebilir kaynaklardan elde edilen bitkisel yağların yanı sıra, yüksek kaliteli bezelye proteini içeren ve V-Label Vegan sertifikasına sahip olan Becel Tereyağı Severlere 250 gramlık folyo paketlerde satışa sunuldu.
Süt ürünleri, laktoz, gluten ve trans yağ içermeyen ve vegan tüketime uygun bu yeni Becel, farklı beslenme ihtiyaçlarının tümüne cevap veren sürülebilir yağ olma özelliğini taşıyor.
Nasıl kullanılır?
Becel Tereyağı Severlere zengin lezzeti, eşsiz kıvamı, yemek ve hamur işlerindeki üstün performansıyla tereyağına birebir alternatiftir. Tereyağı kullandığınız her yerde, ürünümüzü kullanabilirsiniz.
Puan dağılımı
Ürünü poğaça yaparken kullandım buzdolabında olmasına ragmen gayet yumuşak kıvamlıydı ekstra bekletmeme gerek kalmadı o yüzden fazlasıyla pratik buldum. Lezzet olarak tereyağı kadar lezzetliydi. Sürülebilir kıvamı ve içeriğinin bitkisel kaynaklı oluşu ayrıca sevdiğim yönü oldu.
Beklentimi karşıladı böyle paket şeklinde olması bana margarinmiş izlenimi vermişti ama deneyimleyince ön yargımı kırdım hem ekmek üzerine sürüp tadımlayabildim hemde yemeklerimde müsait zamanımda hamur işlerindede deneyimlemek istiyorum bir şans verilmeli bence gayet güzel ve piyasaya göre ortalama fiyatı
Lezzeti çok hafif, kıvamı kokusu rahatsız etmiyor, yumuşacık bir dokusu var ,ekmeğe de rahat sürülüyor,normalde tereyağının biraz ağır bir kokusu oluyor ,bu üründe yok ,bu nedenle beğendim, ama lezzeti çok fazla tereyağı gibi değil, daha çok ayçiçek yagi dondurulmuş gibi,lezzet olarak çok beğenmedim
%100 bitkisel yağlardan oluşan, sağlıklı bir içeriğe sahip, laktoz-gluten-trans yağ içermeyen ve vegan sertifikaya sahip bir ürün olmasıyla bir çok tüketicinin ilgisini çekeceğine eminim. Yemek pişirirken kullandım ve gerçek tereyağı lezzetini verdiğini söyleyebilirim. Tekrar kullanacağım bir ürün olduğunu düşünüyorum :)
Bence söylenilen gibi tereyağ severlerin memnun kalacağı bir ürün şahsen ben memnun kaldım kokusu tereyağ gibiydi ve rengi bile tereyağ gibiydi kurabiyemede kıtırlık ve güzel bir koku kattı önerebilecegim bir ürün oldu ben memnun kaldim
Becel'in bu yeni ürününü çok sevdim.Ürünü ekmeğin üstüne sürerek ve pirinç pilavı yaparken kullandım.Tadı tıpkı tereyağı gibi çok lezzetli ve yumuşacık çok kolay sürülüyor.Bitkisel olması da çok güzel.Tavsiye ederim.
Çok yumuşak bir Tatı var ve normal tereyağ gibi tadında yemeklerin içinde kullandım ve çok memnun kaldım hamur işlerin de de çok güzel tat vericeğini düşünüyorum o şekilde de denicem diğer margarinlere göre daha yumuşak ve tat olarak da diğerlerine göre çok çok iyi
Tadı güzeldi gayet beğendim normalde tereyağına tereddütle yaklaşırım bazıları sanki içeriği farklı bir koku olur ama bunda öyle bir şey yoktu vegan olması içeriğinin doğal olması da daha güven hissettirdi
Ürün sevmiyeceğim bi tat da değil oldukça güzel di hatta tereyağı tadındaydı açıkçası vegan ürün olduğu için süt ürünleri kullanmadığın dan pek lezzetli olucağını düşünmemiştim ama ön yargı tamamen gayet beğendim tercih ediceğim bit ürün teşekkürler denebunu
Kahvaltı için çok iyi bir tercih. Dolaptan çıktığında dahi sürülebilir kıvamda oluyor. Tadı da hoş yoğun yağ tadı gelmiyor yani insanı baymıyor. Yedikçe yiyesim geliyor. Tavsiye ederim ve bundan sonra da kesinlikle kullanırım.






