Becel Tereyağı Severlere
Yeni Becel Tereyağı Severlere zengin lezzeti, eşsiz kıvamı, yemek ve hamur işlerindeki üstün performansıyla tereyağına birebir alternatif sunan, %100 bitkisel yağ içerikli yeni nesil bir ürün.
Sürdürülebilir kaynaklardan elde edilen bitkisel yağların yanı sıra, yüksek kaliteli bezelye proteini içeren ve V-Label Vegan sertifikasına sahip olan Becel Tereyağı Severlere 250 gramlık folyo paketlerde satışa sunuldu.
Süt ürünleri, laktoz, gluten ve trans yağ içermeyen ve vegan tüketime uygun bu yeni Becel, farklı beslenme ihtiyaçlarının tümüne cevap veren sürülebilir yağ olma özelliğini taşıyor.
Nasıl kullanılır?
Becel Tereyağı Severlere zengin lezzeti, eşsiz kıvamı, yemek ve hamur işlerindeki üstün performansıyla tereyağına birebir alternatiftir. Tereyağı kullandığınız her yerde, ürünümüzü kullanabilirsiniz.
Puan dağılımı
Tadı normal tereyağı gibiydi öncelikle hiçbirşekilde kötü diyemem tereyağıyla arasındaki tek farkı hayvansal gıda bulunmaması uygun fiyatıylada tercih edebileceğim bir ürün poğaça yaptım ve enfes oldu teşekkürler denebunu 🤩
Bu ürünü daha önce hiç görmemiştim. Deneme fırsatım olduğu için mutlu oldum. Kattığım yemeklerde lezzet farkı anlaşılıyordu. Ürünün fiyatı yüksek ama suan marketlerde ne ucuz ki :) o yüzden bu ürünü kullanmayı tercih ederim.
Genelde margarin kullanmayı sevmem. Ama bu ürün lezzet olarak market listeme eklendi ✅ tek problem soğuk kutulama ile gelmesine rağmen (ki haklı olarak) erimişti. Tekrar katılaşmasını sağlamam lezzetini azalttıysa, buna rağmen çok başarılı.
Ben ürünü sıcak ekmek üzerine sürerek tüketmeyi tercih ettim. Sürümünün kolaylığı da tadı da çok hoşuma gitti. Bitkisel içerikli vegan olması da ayrıca hoşuma gitti. Kahvaltı masamda kendisine yer vereceğim gibi duruyor
Bence söylenilen gibi tereyağ severlerin memnun kalacağı bir ürün şahsen ben memnun kaldım kokusu tereyağ gibiydi ve rengi bile tereyağ gibiydi kurabiyemede kıtırlık ve güzel bir koku kattı önerebilecegim bir ürün oldu ben memnun kaldim
Çok yumuşak bir Tatı var ve normal tereyağ gibi tadında yemeklerin içinde kullandım ve çok memnun kaldım hamur işlerin de de çok güzel tat vericeğini düşünüyorum o şekilde de denicem diğer margarinlere göre daha yumuşak ve tat olarak da diğerlerine göre çok çok iyi
Becel'in bu yeni ürününü çok sevdim.Ürünü ekmeğin üstüne sürerek ve pirinç pilavı yaparken kullandım.Tadı tıpkı tereyağı gibi çok lezzetli ve yumuşacık çok kolay sürülüyor.Bitkisel olması da çok güzel.Tavsiye ederim.
Ürün sevmiyeceğim bi tat da değil oldukça güzel di hatta tereyağı tadındaydı açıkçası vegan ürün olduğu için süt ürünleri kullanmadığın dan pek lezzetli olucağını düşünmemiştim ama ön yargı tamamen gayet beğendim tercih ediceğim bit ürün teşekkürler denebunu
Ağır bir tadı yok oldukça lezetteli o tereyağı lezzeti yanında ağılırlığı yok hem lezetteli hem hafif insanı yormuyor açıkcası nasıldır diye merak ediyordum gerçekten çok beğendim.. Teşekkürler denebunu ❤️
Tereyağ tadını seven ama bitkisel yağ tercih edenlere tavsiye ederim. Kıvamı oldukça güzel tereyağına benziyor. Dolaptayken sert ama çıkarınca hemen sürülebilir kıvama geliyor. Hamur işi yaparken kullandım oldukça lezzetliydi.






