Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Becel Tereyağı Severlere
amazon-image
Becel Tereyağı Severlere

Becel Tereyağı Severlere

Becel  · www.becel.com
  4.48  (868 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni Becel Tereyağı Severlere zengin lezzeti, eşsiz kıvamı, yemek ve hamur işlerindeki üstün performansıyla tereyağına birebir alternatif sunan, %100 bitkisel yağ içerikli yeni nesil bir ürün. 

Sürdürülebilir kaynaklardan elde edilen bitkisel yağların yanı sıra, yüksek kaliteli bezelye proteini içeren ve V-Label Vegan sertifikasına sahip olan Becel Tereyağı Severlere 250 gramlık folyo paketlerde satışa sunuldu. 

Süt ürünleri, laktoz, gluten ve trans yağ içermeyen ve vegan tüketime uygun bu yeni Becel, farklı beslenme ihtiyaçlarının tümüne cevap veren sürülebilir yağ olma özelliğini taşıyor.


Nasıl kullanılır?

Becel Tereyağı Severlere zengin lezzeti, eşsiz kıvamı, yemek ve hamur işlerindeki üstün performansıyla tereyağına birebir alternatiftir. Tereyağı kullandığınız her yerde, ürünümüzü kullanabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%27
%6
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Aleyna G.
Aleyna G. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün ilk olarak ambalajını beğendim. İlk kullandığımda tereyağının doğal bir yağ olduğu anlaşılıyor. Yemeklerdeki kullanımında ise gerçekten damakta hoş bir tat bıraktığını gördüm. Her yemekte tereyağ kullanan ve arayan birisi olarak bu ürün benden tam puan aldı. Çünkü ürünü kullanırken o doğal tereyağ kokusunu tam anlamıyla aldığımı düşünüyorum. Tereyağ severlere almasını tavsiye edeceğim bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep K.
Zeynep K. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beğendim margarin terine bir alternatif olarak kullanirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Havva A.
Havva A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocukluğumda margarinleri ekmek üzerine sürüp yemeyi o kadar severdim ki yıllar içinde margarinler o kadar yapaylaştırıldı ki ne tad ne tuz alıyordum ama bu ürünün tadı bana çocukluğumu hatırlattı vegan olması da ekstra bir güzel.Bu arada tamamen tarafsız yorum yapıyorum ürün övücü olarak düşünülmesin sıradan bir market margarinine 18-20 tl vermektense kaliteli bir ürün tercih ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek K.
Dilek K. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahvaltıların vazgeçilmezi olarak bilinir Becel tereyağı keyfi. kızarmış ekmeği kahvaltı dışında da çokça tüketmeyi seven birisi olarak üzerine sürelecek lezzetli aynı zamanda kalitesinden hiçbir zaman ödün vermeyen beceli tercih ediyorum kalp dostu olarak tanıdığımız bir ürün olduğundan dolayı hiçbir zararı da olmuyor. yeni çıkardığı sıvı yağlarda beklediğimden çok daha kaliteli olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde N.
Gözde N. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün kalitesi çok efsane harika ötesi kalitesi ve paketi harika ben pilav ve püre için kullandım kalitesi kıvamı çok çok çok iyi ağır bi tereyağ kokusu yok hafif ve kalitesi çok fiyat olarakta çok uygun herkese vasiyet ederim almasın için. becel ürünleri zaten her zaman harika ötesi hiç düşünmeden kullanın çok çok iyi ürünleri.:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mukadderat Z.
Mukadderat Z. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tereyağını her zaman severim ve hemen hemen her hamur işinde kullanırım ama margarin çok kullanmazdim becel tereyağı normal tereyağını aratmadı aynı lezzeti aldım ama koku olarak tam olarak tereyağı kokusu gelmiyor.Hatta kokuya hassasiyeti olanlar daha çok tercih etsin bence
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Belkis E.
Belkis E. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aslinda bitkisel bir urunun lezzeti konusunda endisem wardi ama tadinca yanildigimi anladim mis gibi Tereyagi tadi kokusu dokusu cok guzeldi kurabiye yaptim we ekmegimin uzerine surerek denedim lezzeti harikaydi hamur islerinde kahwaltida mantiya herseye kullanabilcegimiz saglik dolu wegan bir urun kesinlikle tawsiye edilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MÜNİRE D.
Müni̇re D. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hamur işlerinde kek, kurabiye poğaçlarda kullanabileceğiniz, ekmek üstü olarak da kahvaltıda hafta sonu keyif kahvlatılarınıza eşlik edecek bir yağ olmuş kendileri:) üstelik vegan içerik ve yılların becel kalitesi severek tüketiyorum ve tüm marketlerde bulabiliyorum..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MERVE T.
Merve T. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hafif yapısı ile hamur işlerinde kullanmaya çok uygun hem tereyağ lezzeti veriyor hemde Biz vegan beslenenlerin tercihlerini kolaylaştırıyor. Mutlaka tereyağ yerine deneyip şans verin ekmek üstü lezzeti olarak kahvaltıda sofrada başköşeyi alacak bu lezzeti mutlaka deneyin :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beklentimi karşıladı böyle paket şeklinde olması bana margarinmiş izlenimi vermişti ama deneyimleyince ön yargımı kırdım hem ekmek üzerine sürüp tadımlayabildim hemde yemeklerimde müsait zamanımda hamur işlerindede deneyimlemek istiyorum bir şans verilmeli bence gayet güzel ve piyasaya göre ortalama fiyatı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.