b-good care Yetişkin Güneş Sütü SPF 50+ Yüz
b-sun Yetişkin Güneş Sütü SPF 50+ | Yüz
UVA ve UVB ışınlarını önlemeye yardımcı çok yüksek koruma sağlayan fotostabil SPF 50+ Yüz Güneş Sütü. İnce yapılı ve hafif süt formülü ile cilde kolay uygulanır ve yapışkan bir his bırakmaz. Geniş spektrumlu yeni nesil organik UV filtreleri içeren ve mavi ışığa karşı güçlendirilmiş formülü sayesinde zararlı güneş ışınlarına karşı güçlü bir koruma kalkanı oluşturur.
b-encapsulation technologyTM ile geliştirilmiş patentli aktif bileşeni, amino asit kompleksi ve yüksek performanslı nemlendirme teknolojisi içeriği sayesinde cildin doğal nem dengesini korumaya yardımcı olurken uzun süreli koruma sağlar. ciltte kolay emilir ve gözenekleri tıkamaz. Tüm cilt tipleri için ve makyaj altında kullanıma uygundur. Alkol içermez.
✓ Hassas ciltlerde dermatolojik olarak test edilmiştir.
✓ Hipoalerjenik: alerjik reaksiyon riskini en aza indirmek için özel olarak formülize edildi.
PETA | Vegan & Animal Test Free
Mavi Işık Filtreli
Yeni Nesil Organik Filtre
Neler içermez?
Paraben, Parafin, Esans, Fitalat, Silikon, Renklendirici, Alkol, Gluten ve Mineral Yağ içermez.
Puan dağılımı
uzun zamandır böyle kolay uygulayabileceğim bir ürün arıyordum makyaj altına kullanıyorum parlama yapmadı boyutunu çok beğendim kış ayları için yeterli geldi bana
Temiz içerikli olması sebebiyle daha öncesinde kullandığım bir ürün. Boyut olarak çantada sürekli taşınabilir olması ve yağlı his bırakmaması çok güzel.
Süt formunda olduğu için sürmesi kolay ciltte hızlı emiliyor. Asla yağlı his ve yüzde beyazlık bırakmıyor. Boyutu da küçük olduğu için kolaylıkla çantaya atıp yanımda taşıyabiliyorum
ürünü beğenerek kullanıyorum koruyuculugu,hızlı emilimi çok çok iyi ayrıca yağlı hissi kesinlikle uyandirmiyor makyaj alti kullanımına da çok iyi kesinlikle tavsiye ederim
Koruyuculuğu güzel. En iyi hissi dağılım yaparken alt kısımda hiçbir ağırlık bırakmıyor. Hafif dokusu. Ağırlık olmaması en iyisi. Kimyasal kokusu gelmiyor.
Süt kıvamlı olmasını çok sevdim. Uygulaması çok kolay cilde ağırlık yapmıyor. Makyaj oncesi uygulamadım uyguladığımda doğru makyajı yaparsam makyajımı yerinden oynatmayacağını düşünüyorum.
Ürün çok hızlı emiliyor ve yağlı his bırakmıyor, cildime verdiği canlılığı parlaklığı çok sevdim. Kullanım sonrası bir sivilcelenme yaşamadım bittiğinde alacağım bir ürün oldu.
ürün fiyat performans açısından çok iyi hızlı emilimi, içerik açısından temizliği piyasada bulunan muadile göre tercih ön planda olması gerekir. diğerlerinde olduğu gibi o yapışkanlı durum olmuyor
kolay emilebilir olması, mavi ışık filitresi özelliği ve yağlılık hissiyatı bırakmaması beni cezbetti güneş kremi aşığı olarak stoklayacağım katagorilerin arasında yerini alıyor 😊
ürün çok güzel .Karma hassas cildimde ne yağlanma yaptı ne de parlaklık bıraktı.Makyajımın altında çok güzel nemlendirdi.Severek kullanıyorum




