b-good care Yetişkin Güneş Sütü SPF 50+ Yüz
b-sun Yetişkin Güneş Sütü SPF 50+ | Yüz
UVA ve UVB ışınlarını önlemeye yardımcı çok yüksek koruma sağlayan fotostabil SPF 50+ Yüz Güneş Sütü. İnce yapılı ve hafif süt formülü ile cilde kolay uygulanır ve yapışkan bir his bırakmaz. Geniş spektrumlu yeni nesil organik UV filtreleri içeren ve mavi ışığa karşı güçlendirilmiş formülü sayesinde zararlı güneş ışınlarına karşı güçlü bir koruma kalkanı oluşturur.
b-encapsulation technologyTM ile geliştirilmiş patentli aktif bileşeni, amino asit kompleksi ve yüksek performanslı nemlendirme teknolojisi içeriği sayesinde cildin doğal nem dengesini korumaya yardımcı olurken uzun süreli koruma sağlar. ciltte kolay emilir ve gözenekleri tıkamaz. Tüm cilt tipleri için ve makyaj altında kullanıma uygundur. Alkol içermez.
✓ Hassas ciltlerde dermatolojik olarak test edilmiştir.
✓ Hipoalerjenik: alerjik reaksiyon riskini en aza indirmek için özel olarak formülize edildi.
PETA | Vegan & Animal Test Free
Mavi Işık Filtreli
Yeni Nesil Organik Filtre
Neler içermez?
Paraben, Parafin, Esans, Fitalat, Silikon, Renklendirici, Alkol, Gluten ve Mineral Yağ içermez.
Puan dağılımı
markayı bilmeden aldım denemek için iyiki almısım inanılmaz güvel kokusu dokusu cilt hızlıca emiyor kullanımıda kolay parlak canlı görüntü saglıyor
Son günlerde temiz içerikli ve etkili ürünler kullanmak istiyorum. Tam bu sırada karşıma çıktı. Süt formu sayesinde çabuk emiliyor, makyaj altına rahat uygulanıyor.
ürün genel olarak kullanımı çok rahat emilimi çok hızlı hiç kalıntı bırakmıyor çok sevdim
yüksek koruyucu özelliği olmasını ve hızla ciltte beyazlık bırakmadan kullanımını sevdim.
dışarı çıkmadan önce yapış yapış his olmadan kullanabileceğimiz güzel bir ürün
süt formunda kokusu yapısı harika ben bunu çok çok sevdim açıkçası iyiki almışım
Çok beğendim sürümü kolay ağırlık hissi yapmıyor nemlendirmesi gayet güzel
çalkala ve kullan. Kutusu çantaya atmalık tam. Çok beğendim. Teşekkürler.
iyiki dediğim kurtarıcı bir urun oldu içeriği çok iyi koruyucuları ve kullanım kolaylığı da çok iyi teşekkürler denebunu
Ürünün yapısı çok başarılı. Kolay emiliyor ve beyazlık bırakmıyor. Sadece biraz akışkan olduğu için çabuk dökülüyor.




