b-good care Yetişkin Güneş Sütü SPF 50+ Yüz
b-sun Yetişkin Güneş Sütü SPF 50+ | Yüz
UVA ve UVB ışınlarını önlemeye yardımcı çok yüksek koruma sağlayan fotostabil SPF 50+ Yüz Güneş Sütü. İnce yapılı ve hafif süt formülü ile cilde kolay uygulanır ve yapışkan bir his bırakmaz. Geniş spektrumlu yeni nesil organik UV filtreleri içeren ve mavi ışığa karşı güçlendirilmiş formülü sayesinde zararlı güneş ışınlarına karşı güçlü bir koruma kalkanı oluşturur.
b-encapsulation technologyTM ile geliştirilmiş patentli aktif bileşeni, amino asit kompleksi ve yüksek performanslı nemlendirme teknolojisi içeriği sayesinde cildin doğal nem dengesini korumaya yardımcı olurken uzun süreli koruma sağlar. ciltte kolay emilir ve gözenekleri tıkamaz. Tüm cilt tipleri için ve makyaj altında kullanıma uygundur. Alkol içermez.
✓ Hassas ciltlerde dermatolojik olarak test edilmiştir.
✓ Hipoalerjenik: alerjik reaksiyon riskini en aza indirmek için özel olarak formülize edildi.
PETA | Vegan & Animal Test Free
Mavi Işık Filtreli
Yeni Nesil Organik Filtre
Neler içermez?
Paraben, Parafin, Esans, Fitalat, Silikon, Renklendirici, Alkol, Gluten ve Mineral Yağ içermez.
Puan dağılımı
Ürün çok hızlı emiliyor ve yağlı his bırakmıyor, cildime verdiği canlılığı parlaklığı çok sevdim. Kullanım sonrası bir sivilcelenme yaşamadım bittiğinde alacağım bir ürün oldu.
ürün fiyat performans açısından çok iyi hızlı emilimi, içerik açısından temizliği piyasada bulunan muadile göre tercih ön planda olması gerekir. diğerlerinde olduğu gibi o yapışkanlı durum olmuyor
kolay emilebilir olması, mavi ışık filitresi özelliği ve yağlılık hissiyatı bırakmaması beni cezbetti güneş kremi aşığı olarak stoklayacağım katagorilerin arasında yerini alıyor 😊
Süt kıvamlı olmasını çok sevdim. Uygulaması çok kolay cilde ağırlık yapmıyor. Makyaj oncesi uygulamadım uyguladığımda doğru makyajı yaparsam makyajımı yerinden oynatmayacağını düşünüyorum.
ürünü beğenerek kullanıyorum koruyuculugu,hızlı emilimi çok çok iyi ayrıca yağlı hissi kesinlikle uyandirmiyor makyaj alti kullanımına da çok iyi kesinlikle tavsiye ederim
daha önce duymamıstım ama iyiki yollamıssınız sayenizde bu ürünle tanıştım ince yapısı ve akışkan olmasını sevdim yüzde de hemen emiliyor
uzun zamandır böyle kolay uygulayabileceğim bir ürün arıyordum makyaj altına kullanıyorum parlama yapmadı boyutunu çok beğendim kış ayları için yeterli geldi bana
Son günlerde temiz içerikli ve etkili ürünler kullanmak istiyorum. Tam bu sırada karşıma çıktı. Süt formu sayesinde çabuk emiliyor, makyaj altına rahat uygulanıyor.
Bence parlak bitişi çok güzel ve yüze nem vermesi de çok güzel sadece kokusunu sevmedim ama zaten sürünce gidiyo kokusu da ama yumuşacık yapıyor ve lekeli ciltler kesin sever
Beğendim. Yüzümde yoğun bir nemlendirici olmasına rağmen hemen emdi. Hafif geldi. Bu kutuyu seçmemim sebeplerinde biri bu üründü. Filtreleri ve içeriğine bakıp aldığım üründür.




