Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Arko Nem Ultramed Cilt Bakım Kremi
amazon-image
Arko Nem Ultramed Cilt Bakım Kremi

Arko Nem Ultramed Cilt Bakım Kremi

Arko Nem 
  4.82  (3280 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Arko UltraMed cilt bakım kremi bal peteği ve provitamin B5 içerikli bir bakım kremidir.

Provitamin B5 içeriği ile; cildin bariyer özelliğini destekleyerek cilde daha iyi bir görünüm kazandırır. Cildi nemlendirip su kaybını önleyerek cildin yumuşaklığını ve elastikiyetini sağlamaya katkıda bulunur.

Bal peteği; cilt yüzeyinde koruyucu kalkan oluşturur, bunun yanında cildi besleyerek onarılma sürecine yardımcı olur. Nemlendirici içeriği sayesinde cildin yumuşak ve pürüzsüz kalmasını sağlarken cildi rahatlatır ve canlı görünmesini sağlar. Yumuşak ve hafif dokusuyla hızlı emilir; yağlılık hissi bırakmaz.

Nasıl Kullanılır?

Arko UltraMed Cilt Bakım Kremi’ni elinizde ve yüzünüzde ekstra bakıma ihtiyaç olan, pul pul dökülen, kızaran, çatlayan, gerginleşen cilt bölgelerinde günde bir ya da iki kez uygulayabilirsiniz. Günlük cilt bakımı için uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%10
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Çiğdem T.
Çiğdem T. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok yenilikçi bir ürün. Özellikle bu dönemde sürekli dezenfektan ve el yıkamaktan ellerim çatlıyor ve ciddi oranda yıpranıyordu. Diğer kullandığım kremlere oranla gerçekten hızlı emiliyor ve bakım yapıyor. Ellerim yumuşacık oldu kokusu da harika. Kesinlikle artık alıp kullanabileceğim favori kremlerimden olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
elif m.
Elif M. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yumuşak ve hafif dokusuyla hızlı emilmesi ve yağlılık hissi bırakmaması mükemmel en sevdiğim özelliği bu oldu çok beğendim Ellerim yumuşacık oldu Ayrıca kış aylarında çok fazla Ellerim çatlıyor burnu kullandıktan sonra ellerimdeki çatlama azaldı çok beğendim sürekli alıp kullanacağım tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Name K.
Name K. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben krem kullanmayı cok seven biriyim ve hemen hemen her markanın kremini kullanırım o yüzden geniş bir kıyas seçeneğim var urünü beğendim en çok beğenme nedenim kolay emilmesi hafif bir dokusu olması ve çok güzel kokuyordu kremlerde koku benim icin cok onemli ve bu kremin kokusuna bayıldım ellerimi yumuşacık yaptı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
reyhan ş.
Reyhan Ş. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten arko gep yoğun nenlendirici olarak akıllardaydı ama bu ürünü çıkarması harika olmuş ellerimi nemlendirirken aynı anda yüzümede sürebilmem çok harika biley yoğunlamasına nemlendiriyor tam ihtiyacım olduğu anda yardımıma koştu diyebilirim çok memnun kaldım yapısından işlevinden tekrar tekrar alacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Huri K.
Huri K. · 32 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullandığım nemlendirici kremler ellerimde ıslak ve yağlı bir his bırakıyordu. Arko Nem Ultramed Cilt Bakım Kremi ile bu hissi kesinlikle yaşamadım ve diğer kremlere oranla ellerim daha yumuşak ve bakımlı hale geldi. Kesinlikle kullanmanızı tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah Ö.
Gülşah Ö. · 38 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu dokusu o kadar güzel ki. Ellerim sürekli su ile temas halde olduğu için çok kuru, kırmızı bir yere değsem bile hemen kanıyordu arko nem sayesin de ellerim kısa süre de düzelme gösterdi. Artık sürekli kullanacağım bir krem oldu diyebilirim. Teşekkürler Arko nem 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze A.
Gamze A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arka krem çok eski ve bilindik bir marka, küçük yaştan beri bu markanın kremlerini ailece kullanarak büyüdüm. Kalitesinden asla ödün vermez. Bu ürün ise hiç yağlılık hissi vermedi çok harika birşey ve elleri pamuk gibi yumuşacık yapıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Miray Ç.
Miray Ç. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urunun daha önce normal arko kremleri i kullanıyordum ilk gördüğümde çok şaşırdım cillteki nem ve yumuşak bırakmasına onarmasina hayran kaldım tesekkurler denebunu bana deneme fırsatı verdiğiniz için
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arko krem inanılmaz bir krem yapmış diğer rakip onarıcı bakım kremiyle aynı hissiyatı ve etkiyi veriyor. Yüzüne sür ve sadece göz makyajını yap çık, yüzün sağlıklı, parlak bir görünüme sahip oluyor. Lütfen denemelisin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sebahat C.
Sebahat C. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün anında yumuşaktı ve yağlılık hissi bırakmıyor. Sadece bal peteği özlü olduğu için sanırım, 1 dakika boyunca yapış bir his bırakıyo gibi oluyo, kısa süreli bir etki olduğu için rahatsız etmiyor. Tırnak yanındaki etlerin oluşumunu azalttı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.