Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Arko Nem Ultramed Cilt Bakım Kremi
amazon-image
Arko Nem Ultramed Cilt Bakım Kremi

Arko Nem Ultramed Cilt Bakım Kremi

Arko Nem 
  4.82  (3280 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Arko UltraMed cilt bakım kremi bal peteği ve provitamin B5 içerikli bir bakım kremidir.

Provitamin B5 içeriği ile; cildin bariyer özelliğini destekleyerek cilde daha iyi bir görünüm kazandırır. Cildi nemlendirip su kaybını önleyerek cildin yumuşaklığını ve elastikiyetini sağlamaya katkıda bulunur.

Bal peteği; cilt yüzeyinde koruyucu kalkan oluşturur, bunun yanında cildi besleyerek onarılma sürecine yardımcı olur. Nemlendirici içeriği sayesinde cildin yumuşak ve pürüzsüz kalmasını sağlarken cildi rahatlatır ve canlı görünmesini sağlar. Yumuşak ve hafif dokusuyla hızlı emilir; yağlılık hissi bırakmaz.

Nasıl Kullanılır?

Arko UltraMed Cilt Bakım Kremi’ni elinizde ve yüzünüzde ekstra bakıma ihtiyaç olan, pul pul dökülen, kızaran, çatlayan, gerginleşen cilt bölgelerinde günde bir ya da iki kez uygulayabilirsiniz. Günlük cilt bakımı için uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%10
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gülin İ.
Gülin İ. · 38 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arko'nun ürünlerini daha önce de kullanıyordum ama bu krem bambaşka diğer markalarda kullandığım kremlere göre daha çabuk emiliyor, yapışkan bir his bırakmıyor, ellerimi daha yumuşak hissediyorum.Bundan sonra çantamdan ayırmam:) Beni bu ürünle tanıştırdığınız için çok teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Evrim Y.
Evrim Y. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu çok güzel. Cilt temizleme jelim yüzümü fazla kurutuyor. İlk önce yüzüm için kullanmaya başladım. Nemlendirici kremlerin yağli yapış yapış hissinden hiç hoşlanmıyorum sanki ilk başta öyle gibi hissettirse de çok çabuk emildi. Genel olarak üründen memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ece v.
Ece V. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne bayıldımm gerçekten. Provitamin B5 içeren diğer ürünlerin fiyatlarıyla karşılaştırınca da çok makul bir fiyatı var. Yüze ve ellere uygulanabiliyor. Özellikle ellerime uyguluyorum artık her gün. Yumuşacık yapıyor, kremin yapısı ve kokusu da çok hoş. Kesinlikle öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Ş.
Büşra Ş. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
O kadar güzel nem veriyor ki ben iflah olmaz dudaklarım için kullanıyorum. Cidden dudaklarım öyle kuru ki yılanın deri değiştirdiği gibi bende dudağımdan soyup duruyordum ama bunu düzenli kullandığımdan beri yumuşacık oldu. Balmlar dudak için kremler falan boş, yılların arkosu çözüm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Irmak Y.
Irmak Y. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle orjinal boyunun gönderilmiş olmasını ayrı bir sevdim:) nemlendirmesi oldukça başarılı bir ürün ve yağlı yapış yapış bir his bırakmıyor. kokusunu da çok sevdim. ayrıca muadillerinin arasında çok uygun bir fiyata sahip olmasına karşı aynı etkiyi görebiliyorsunuz. herkese tavsiye edebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çiğdem T.
Çiğdem T. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok yenilikçi bir ürün. Özellikle bu dönemde sürekli dezenfektan ve el yıkamaktan ellerim çatlıyor ve ciddi oranda yıpranıyordu. Diğer kullandığım kremlere oranla gerçekten hızlı emiliyor ve bakım yapıyor. Ellerim yumuşacık oldu kokusu da harika. Kesinlikle artık alıp kullanabileceğim favori kremlerimden olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse Ezgi Y.
Buse Ezgi Y. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arkoyu çocukluğumdan beri bilirim normalini kullanırdık küçükken,aile büyüklerimiz de çok severdi, fakat son senelerde çok tercih etmezdim aşırı yağlı gibi ve kokusu ağır diye,bu çıkarttığı krem kesinlikle çok hoş kokulu daha hızlı emiliyor ve yağlı bi his kalmıyor nemli hissediyorsunuz. Kokusu çok daha hafif,ben çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zakir Y.
Zakir Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Keremde en çok dikkat ettiğim özellik yağlı yapış yapış bir cilt geriye bırakmaması oluyor ve bu ürün benim gördüğüm 1 numaralı krem çok güzel hemen emiyor ve cilde krem sürmüş his yok yumuşacık pamuk gibi cilt ama yağlı his yok çok çok çok beğendim te kelime ile harika
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra U.
Esra U. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle hafif kıvamını çok beğendiğimi belirtmek isterim, cildimde yağlı- parlak bir his kesinlikle bırakmadı, kolayca emildi, ve özellikle bu dondurucu kış günlerinde iyice kuruyan zavallı ellerimi ilk denememde pamuk gibi yaptı. Kokusu da çok hoş ve hafif. İçeriği de benden tam not aldı. Çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde Y.
Gözde Y. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir kremde aradığım en önemli özelliklerinden biri çabuk emilmesi ve yağlı bir his bırakmaması olmuştur. Arko nemin bu ürünü beni ilk bu noktadan çekti. Ürün hızlı emiliyor ve ardından nemli sağlıklı bir cilt bırakıyor. Nemlendiriyor, onarıyor ve koruyor sizin için daha ne yapsın? 😂
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.